Utroskab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.004 visninger
52 svar
167 synes godt om
6. oktober 2015

Anonym trådstarter

Min søster har lige fundet ud af at hendes forlovede igennem de sidste snart 7 år har været hende utro de sidste par måneder. Hun havde bare FORNEMMELSEN da han var meget fjern. Og ikke gav lyd fra sig så ofte som han plejer. De har i flere år boet sammen, men han har fået nyt arbejde nu i KBH hvor hans utroskabspartner også er. De arbejder sammen. Hun gik ind på hans fb og der lå 900 beskeder mellem dem med nøgenbilleder, jeg elsker dig, snak om ægteskab og børn og bo i hus, og snak om samme efternavne og en masse løgne om at han har talt med min søster om det, hvilket han ikke har. Hun er dybt chokeret (jeg er knap så meget, han har en forhistorie, men min søster valgte ham alligevel - og det er ikke småting) men derfor har hun ikke fortjent den behandling. Det er så ondt! Jeg tager op til hende når min mand får fri fra arbejde, så han kan være sammen med sønnike. Jeg sagde til hende at hun skulle finde hans ting, så ville jeg sætte dem på gaden med et BORTGIVES-skilt og så poste det på hans facebookprofil. Det ville hun ikke, for hun ville ikke starte en krig. Syntes ellers det lød som en fin ide. Hende han er utro med har også en kæreste. Hun har alt på skrift samt nøgenbillederne. Hun vil vente til han (måske) kommer hjem i weekenden. Jeg er af en anden mening, men jeg er bare storesøster. Hun bestemmer. Men er der nogen med gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2015

SandraXOXO

Puha sikke en omgang men hun har ret i at alle de der hævn ideer er dumt. Det skal du altså ikke lokke hende til. 

Anmeld

6. oktober 2015

Joerg2

Anonym skriver:

Min søster har lige fundet ud af at hendes forlovede igennem de sidste snart 7 år har været hende utro de sidste par måneder. Hun havde bare FORNEMMELSEN da han var meget fjern. Og ikke gav lyd fra sig så ofte som han plejer. De har i flere år boet sammen, men han har fået nyt arbejde nu i KBH hvor hans utroskabspartner også er. De arbejder sammen. Hun gik ind på hans fb og der lå 900 beskeder mellem dem med nøgenbilleder, jeg elsker dig, snak om ægteskab og børn og bo i hus, og snak om samme efternavne og en masse løgne om at han har talt med min søster om det, hvilket han ikke har. Hun er dybt chokeret (jeg er knap så meget, han har en forhistorie, men min søster valgte ham alligevel - og det er ikke småting) men derfor har hun ikke fortjent den behandling. Det er så ondt! Jeg tager op til hende når min mand får fri fra arbejde, så han kan være sammen med sønnike. Jeg sagde til hende at hun skulle finde hans ting, så ville jeg sætte dem på gaden med et BORTGIVES-skilt og så poste det på hans facebookprofil. Det ville hun ikke, for hun ville ikke starte en krig. Syntes ellers det lød som en fin ide. Hende han er utro med har også en kæreste. Hun har alt på skrift samt nøgenbillederne. Hun vil vente til han (måske) kommer hjem i weekenden. Jeg er af en anden mening, men jeg er bare storesøster. Hun bestemmer. Men er der nogen med gode råd? 

Jeg er heller ikke så meget til ideerne om hævn. Selvom man helt sikkert bliver utrolig såret!

Synes istedet, at hun skal sende ham beskederne, så han ved, at hun har set dem og billederne, og nedenfor i samme besked eller mail skrive, at han kan komme hjem og pakke sine ting i weekenden, hvis hun altså tænker, at det er helt slut. 

Anmeld

6. oktober 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, det må være helt og holdent op til din søster, hvordan hun griber det an. Det er hende, der skal leve med det, og hævn er ikke nødvendigvis det, man føler mest for, når man har et knust hjerte. 

Pas på ikke at overdrive rollen som storesøster. 

Anmeld

6. oktober 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

En rigtig øv situation .. Hun skal dog være opmærksom på at han kan melde hende for at have været inde på hans fb .. Det er bare lige for at i tilfælde at det går helt i kaos hos dem så kan melde det .. Men håber at det løser sig alt sammen :)

Anmeld

6. oktober 2015

Snoopy77

Lyder fuldstændig som det min veninde var igennem 

Anmeld

6. oktober 2015

Bshizzle

Jeg er i den teori at man ikke skal ta tingene over mobilen mm. 

Så hellere vente til manden kommer hjem og give ham en røvfuld der 

Men ja, det er sku en ØV situtation din søster står i, og håber hun tænker sig om og kommer videre med højrekant pande og påbegynder et bedre liv uden utroskab. 

Det er aldrig nemt.. Svært at tilgive. 

Men det er dejligt at hun har dig til at støtte sig op af. 

Men det er ikke smart at ta hævn på ham med at smide hans ting ud på gaden. 

Støt hende og vær klar til at hjælpe hende når hun har snakket med manden om det. 

Anmeld

6. oktober 2015

Kun1somMIG

Stakkels din søster. 

Jeg synes heller ikke hævn er en god ide men ud skal han og jeg ville nok bruge tiden på stille roligt at pakke hans ting indtil weekenden hvor han kommer hjem. 

Hvis din søster ikke er hård og kontant så tvivler jeg på at det blir sidste gang 

Det som jeg ville gøre som søster er at støtte hende i hendes beslutning så hun også kan holde fast i den for smooth talker han hende kan hun ende i et kompromis der gør hende endnu mere ked af det

Men hvad vil din søster??? 

Jeg håber virkelig ikke der er børn involveret 

Anmeld

7. oktober 2015

2721

Det gør mig ondt på din søsters vegne. Er af samme holdning som de andre i tråden angående hævn-dårlig ide. De søster lyder moden og fornuftig, er sikker på hun nok skal komme igennem til den anden side. Kæmpe knus

Anmeld

7. oktober 2015

Morjanne76

Jeg ville informere hendes kæreste om, at hun er utro. Sende et screenshot til ham som bevis. Han har også fortjent at kende sandheden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.