Anonym skriver:
Sagen er den at min kæreste og jeg har været sammen i 3 år ca. Igennem de 3 år har han aldrig været med til familie fødselsdage hos min familie fordi han ikke gider. Han mødte derfor først min familie til min 30 års fødselsdag i foråret.
Nu har vi fået barn sammen og derfor selv en familie. Da min farmor så fyldte 85 i september var vi alle 3 inviterede. Men endnu engang gad han ikk med.
nu holder hans onkel så fødselsdag her i oktober og vi er inviterede. Jeg har sagt nej til at komme med. For ærligt jeg orker det ikke. Orker dårlig min egen families fødselsdage pga søvnløse nætter og konstant amning.
Det er han så nu blevet rigtig sur og skuffet over. For hans familie vil jo gerne se vores nye baby og han kan jo ikk bare tage ham med uden mig.
kan det virkelig have sin rigtighed at jeg skal føje ham bare fordi jeg ammer når han ikk engang gider tage med ved min familie?
er jeg uretfærdig?
Jeg forsøger i mit liv at leve så jeg lever efter princippet om smil til verden og den smiler til dig.
Hvis jeg synes det er vigtigt at deltage som familie til diverse familie tam tammer så gør jeg det uafhængigt af om min partner ikke gør. Hvorfor skulle jeg dog synke ned på hans niveau?
Ja at være træt, at amningen er svær osv er en god undskyldning, men den var åbenbart ikke relevant da I i september skulle til farmors fødselsdag - derfor ville jeg nok umiddelbart komme til at tolke det som; så kan du se hvordan det er! Det behøver det ikke at være og du kan være totalt zombi og og og, men det kan let tolkes sådan.
Personligt - jeg var taget med, jeg havde varskoet om vi tog tidligt hjem hvis lille fisen var uterlig. Og i stedet for tanken; så kan du se hvor meget det sårer, så havde jeg levet efter princippet: så kan du se hvor skønt det er når vi vil hinandens familier endda når livet ikke er rosenrødt
Anmeld
Citér