min mand vil ikke have min mor med, til fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg er 24 år. Jeg har altid haft

min mor ved mig, hvis der er noget. Min mand arbejder fra 5-18 hver dag. Dette betyder ikke at jeg vil vælge min mor frem for min mand, men hun har været en meget stor støtte for mig, når jeg har været alene med vores datter. Dette har intet at gøre med at jeg skal kappe navlesnorren, fordi min mor har er godt tag i mig. Det har hun bestemt ikke. Men hun havde håbet hun skulle med til denne fødsel også. Dette vil hun aldrig ytre for mig, men det ved jeg bare. Fordi min mor og jeg er så tætte. Synes det er noget fis at sige hun har et godt tag i mig. Dette har intet med min mor at gøre. Men mine hormonelle følelser! 

Super godt, at du altid har din mors støtte, men hvis det kun er fordi at du er bange for at skuffe hende, så lyt til din mand, det er trods alt jeres barn der skal til verdnen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

alamo

Hej!

Jeg ville ønske jeg ku skrive et brev til dig. Jeg kender et andet forum, hvor det her spørgsmål ville have mødt forståelse. Det er self dig der skal bestemme hvem der skal være med til fødslen. ''Oplevelsen'' er ikke en tur til Paris, det er en fødsel, og du skal have det som du vil.

Anmeld Citér

28. september 2015

De3Guldklumper

alamo skriver:

Hej!

Jeg ville ønske jeg ku skrive et brev til dig. Jeg kender et andet forum, hvor det her spørgsmål ville have mødt forståelse. Det er self dig der skal bestemme hvem der skal være med til fødslen. ''Oplevelsen'' er ikke en tur til Paris, det er en fødsel, og du skal have det som du vil.

Jeg synes nu også spørgsmålet møder forståelse - det er bare mest fra TS´mands side som forståelsen er på..

Anmeld Citér

28. september 2015

alamo

De fleste bedstemødre vil vel holde sig lidt i baggrunden og lade moren og faren få deres fine stunder sammen. Der bør være plads til at hun er med, hvis det gør den fødende tryg og glad.

Anmeld Citér

28. september 2015

TNBC

alamo skriver:

De fleste bedstemødre vil vel holde sig lidt i baggrunden og lade moren og faren få deres fine stunder sammen. Der bør være plads til at hun er med, hvis det gør den fødende tryg og glad.

Hvorfor kan hun så ikke vente ude på gangen og komme ind hvis der er brug for det. Hvorfor skal hun være på selve stuen, hvis det kun handler om hun ikke vil skuffe hende?

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor kan hun så ikke vente ude på gangen og komme ind hvis der er brug for det. Hvorfor skal hun være på selve stuen, hvis det kun handler om hun ikke vil skuffe hende?

HVEM siger at hun ikke kan vente udenfor stuen? Det mindes jeg da bestemt ikke at have sagt. Læs nu hvad jeg skriver.. 

Jeg spurgte om gode råd. Det var et godt råd med at vente udenfor stuen. Har da ikke sagt det modsatte af dette. 

Anmeld Citér

28. september 2015

Tankgirl

Du skal vælge det, der føles som den bedste løsning for dig. Hvis du er tryggest med, at både din mor og kæreste er med på fødestuen, så er det dem, der skal med. Det er DIG, der skal føde. Ikke din mand. Han må lige tage sig lidt sammen, og give dig lidt plads til at bestemme. 
Håber du får det som du vil have det, fornærmet mand eller ej. 
Pøj pøj

Anmeld Citér

28. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

HVEM siger at hun ikke kan vente udenfor stuen? Det mindes jeg da bestemt ikke at have sagt. Læs nu hvad jeg skriver.. 

Jeg spurgte om gode råd. Det var et godt råd med at vente udenfor stuen. Har da ikke sagt det modsatte af dette. 

Var  Det dig jeg citerede? 

Jeg skrev ikke til dig, så lad vær med at brok dig over hvad jeg skriver til andre

Anmeld Citér

28. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Var  Det dig jeg citerede? 

Jeg skrev ikke til dig, så lad vær med at brok dig over hvad jeg skriver til andre

Stop dog.. Muligvis fordi det er mig du snakker om. Jeg har vel lov til at forsvare og forklare mig selv. 

Anmeld Citér

28. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Stop dog.. Muligvis fordi det er mig du snakker om. Jeg har vel lov til at forsvare og forklare mig selv. 

Nej jeg skrev et svar til en der sagde at bedstemødre vel holdt sig i bagrunden, så spurgte jeg bare om hvorfor hun så ikke bare kunne vente ude på gangen. Det var ikke rettet mod nogen, det var bare et åbent spørgsmål.. Om hvis de alligevel holder sig i baggrunden, hvorfor skal de så være på stuen, hvis far gerne vil have tiden alene med mor?

Men tror du bare at jeg snakkede om dig.

Og jeg har skrevet til dig, det skrev du ikke noget til, men det her reagere du på..
Jeg skrev et spørgsmål til et indlæg, ikke alt handler om dig, bare fordi det er din tråd, man må vel godt spørge de andre omkring deres indlæg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.