Hvad sker der lige for brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2015

Appelsin

Hcg var 48 (4+0) og de mener det er fordi det hele er så tidligt! Har læst at det kan ligge fra 10-100? 

Skal få taget en ny test på fredag og er vildt nervøs! Har selv bestilt nogle flere test så jeg kan følge med og ikke får nogen grimme overraskelser fredag. Jeg spurgte om de mente at det kan gå begge veje, men det gør de ikke, blot at det er tidligt og testene derfor er langsomme!! 

Puuuh... Jeg håber det bedste!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2015

esioul

Appelsin skriver:

Hcg var 48 (4+0) og de mener det er fordi det hele er så tidligt! Har læst at det kan ligge fra 10-100? 

Skal få taget en ny test på fredag og er vildt nervøs! Har selv bestilt nogle flere test så jeg kan følge med og ikke får nogen grimme overraskelser fredag. Jeg spurgte om de mente at det kan gå begge veje, men det gør de ikke, blot at det er tidligt og testene derfor er langsomme!! 

Puuuh... Jeg håber det bedste!! 

De fleste Fertilitetklinikker stiler mod at det skal være 100 + 4+0. 

Jeg synes det lyder ret lavt. Hvornår er det taget? 4+0 eller?

Der kan selvfølgelig være usikkerhed om hvor langt du er henne helt præcis og nogle er jo bare langsomme startere. Jeg håber det bedste 

Anmeld Citér

28. september 2015

Appelsin

Jeg havde første mens dag den 28 aug. 

Ægløsning omkring den 10 eller 11 sep. 

Bør være 4+3 Idag 

det er taget 4+0 efter min egen beregning. Men ægget kan jo have sat sig fast sent?!

jeg spurgte om de mente at det kunne gå begge veje, men de lød nu ik så negative, mere at det held bare er ret tidligt! 

Hvis nogen ikke kan teste positivt 4+0 må de jo ligge endnu lavere, efter at de fleste tests kan opfange alt fra 25+. 

Sidste gang havde jeg sikkert tårnhøje hcg tal da jeg ventede to, men det hjalp mig ikke, de gik til alligevel! Og den sidste test var mere og hurtigere positiv, så det er da steget sidenhen. 

Jeg ved ik hvordan jeg skal tolke det her! 

Anmeld Citér

29. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Jeg havde første mens dag den 28 aug. 

Ægløsning omkring den 10 eller 11 sep. 

Bør være 4+3 Idag 

det er taget 4+0 efter min egen beregning. Men ægget kan jo have sat sig fast sent?!

jeg spurgte om de mente at det kunne gå begge veje, men de lød nu ik så negative, mere at det held bare er ret tidligt! 

Hvis nogen ikke kan teste positivt 4+0 må de jo ligge endnu lavere, efter at de fleste tests kan opfange alt fra 25+. 

Sidste gang havde jeg sikkert tårnhøje hcg tal da jeg ventede to, men det hjalp mig ikke, de gik til alligevel! Og den sidste test var mere og hurtigere positiv, så det er da steget sidenhen. 

Jeg ved ik hvordan jeg skal tolke det her! 

Uh altså , det var ikke det du havde brug for

hvornår skal du ha taget næste blodprøve og svar på den? 

Anmeld Citér

29. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Uh altså , det var ikke det du havde brug for

hvornår skal du ha taget næste blodprøve og svar på den? 

På fredag, men de vil kun tage en blodprøve hvis testene fortsat er langsomme. Jeg venter på en ny sending teste og håber den kommer Idag! Ellers kommer den imorgen! 

Men jeg trøster mig med at nogen tester sent og at tallet i sig selv er ligegyldig bare det fordobler sig. Ingen tegn på mens, Idag 4+4 sidste test var hurtigere! Tog en digital test igår, den viste gravid! 

Puh man bliver helt ør!! 

Anmeld Citér

29. september 2015

Appelsin

Testene kom og jeg tog en, den blev positiv på 1min, men jeg har været ude og tisse mange gange Idag da jeg har meget halsbrand og drikker meget vand, urinen var ret tynd. Jeg vil tage en imorgen tidligt igen, det er nok nemmere at bedømme der! Den er næsten ligeså farvet som den sidste, men jeg håber det er normalt at den ikke er knal rød eftersom det var med meget fortyndet urin. 

Jeg er ved at blive skør 

Anmeld Citér

29. september 2015

Appelsin

Appelsin skriver:

Testene kom og jeg tog en, den blev positiv på 1min, men jeg har været ude og tisse mange gange Idag da jeg har meget halsbrand og drikker meget vand, urinen var ret tynd. Jeg vil tage en imorgen tidligt igen, det er nok nemmere at bedømme der! Den er næsten ligeså farvet som den sidste, men jeg håber det er normalt at den ikke er knal rød eftersom det var med meget fortyndet urin. 

Jeg er ved at blive skør 

Her med fortyndet eftermiddags urin! Fortsat vildt bange for en bio, der bare har tænkt sig at trække i langdrag. 4+4 Idag. Tests fortsat lidt langsom, men måske blot pga den tynde urin. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. september 2015

esioul

Appelsin skriver:

Her med fortyndet eftermiddags urin! Fortsat vildt bange for en bio, der bare har tænkt sig at trække i langdrag. 4+4 Idag. Tests fortsat lidt langsom, men måske blot pga den tynde urin. 

Den ser godt nok lidt svagere ud, end den du smed ind for 2 dage siden. 

xxx forsat 

Anmeld Citér

29. september 2015

esioul

Appelsin skriver:

xxx forsat 

Anmeld Citér

29. september 2015

Appelsin

esioul skriver:

xxx forsat 

Ved ik om du fik læst det hele, men den for to dage siden var på morgenurin. Den jeg tog nu var på meget klar urin, har været på toilet nok en time før jeg tog den! Og været på toilet nok 4 gange før det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.