Hvad sker der lige for brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.025 visninger
88 svar
18 synes godt om
18. september 2015

Appelsin

plejer altid at få ømme dutter i løbet af en cyklus (selv med p-piller i sin tid). Men nu har jeg nået cyklus Dag nummer 21 og brysterne er total døde?? (Bort set fra en enkelt dag ved ægløsning) Hmmm jeg tænker at det jo kan nå at komme endnu, der er jo 7 dage til mens. 

Nogen med ømme dutter, der har prøvet at de pludseligt ik vil være ømme i en cyklus? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

plejer altid at få ømme dutter i løbet af en cyklus (selv med p-piller i sin tid). Men nu har jeg nået cyklus Dag nummer 21 og brysterne er total døde?? (Bort set fra en enkelt dag ved ægløsning) Hmmm jeg tænker at det jo kan nå at komme endnu, der er jo 7 dage til mens. 

Nogen med ømme dutter, der har prøvet at de pludseligt ik vil være ømme i en cyklus? 

Mine blev ømme og med tydelige blodårer over Night 

Anmeld Citér

18. september 2015

Kærlighediminmave

Appelsin skriver:

Ja jeg har prøvet 2 gange nu at mine dutter ikke bliver ømme. Og øv hvor synes jeg det er træls for det DR det eneste tegn på at jeg ved der sker et eller andet. Så spørg mig om jeg næsten panikker hvis ikke de bliver ømme efter ægløsning

Anmeld Citér

19. september 2015

Appelsin

Ja her har det været sådan i hvercyklus i 5år og igår lod jeg mærke til, at de set lidt større ud (lidt væske) men ik som det plejer. Skal jo siges at jeg var gravid med to sidst, tænker at der var dobbelt op med hormoner i kroppen! 

Men det trøster at det jo kan komme endnu. Jeg kan ikke huske hvornår de ømme bryster var der, testede 4+3 sidste gang og mindes ik at jeg gik rundt med dem i over to uger før jeg testede. Og dengang jeg havde en bio kom de ømme bryster efter mens, hvilket jeg synes var vildt mærkeligt og derfor testede. 

Til gengæld koger jeg, plejer at fryse men har fået en grad mere i TP 37,3 men det kan også være hormonerne på den anden side af ægløsning. Samt  andre tegn, som ligesågodt kan være alt muligt andet. Idag er det cyklus dag nummer 22. For tidligt til at teste 

tak for jeres svar

Anmeld Citér

19. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Mine blev ømme og med tydelige blodårer over Night 

Men det blev de sikkert vildt tidligt, ikke?

Anmeld Citér

19. september 2015

Appelsin

Bryster eller ej... Kom nu, kom nu... Taget med middags urinen, kom indenfor tid 3+1... 6 dage til mens, som forhåbenligt bliver væk!!!!!!

bilder mig selv ind, at den er mere lyserød og ikke grå, den svage streg nummer to. Er mere tydeligt i virkeligheden!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. september 2015

Mamalou

Appelsin skriver:

Bryster eller ej... Kom nu, kom nu... Taget med middags urinen, kom indenfor tid 3+1... 6 dage til mens, som forhåbenligt bliver væk!!!!!!

bilder mig selv ind, at den er mere lyserød og ikke grå, den svage streg nummer to. Er mere tydeligt i virkeligheden!!

Jeg tror ikke, at din mens kommer. Graviditetstesten ser positiv ud

Jeg krydser fingere 

Anmeld Citér

19. september 2015

Appelsin

Jeg håber sådan!! Var et mål at nå det inden min fødselsdag 20. Okt!! Så jeg håber!!

Anmeld Citér

20. september 2015

Spireren

Uhhh hvor spændende

Jeg kan altså ane en streg, så tror den er der 

Anmeld Citér

21. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Har du mon testet mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.