Appelsin skriver:
Hos lægen her til morgen blev deres egen graviditetstest mere positiv og hurtigere men de tog alligevel En blodprøve! De er ikke i tvivl om graviditet og mener også at det sidder som det skal, men de må jo tvivle på et eller andet siden de har tænkt sig at henvise mig til en termin scanning hvis hcg ikke er steget, men fortæller mig samtidig at det hele jo stadigvæk er meget tidligt og ikke altid stiger lige hurtigt! Jeg er dog ikke i tvivl om cyklus. Får svar på mandag, men hvad venter jeg på? At det bliver blødt ud i toilettet af sig selv? og hvis ikke så ved hjælp af en MA? Jeg føler at de tager al håbet fra mig selvom de fortsat virker så positive på lægehuset! Jeg havde selv regnet mig frem til at hcg gerne sku være over 500 nu og spurgt om vi venter på at det har fordoblet sig som det skal? Men hun mente bare at vi venter på en stigning???!
Jeg kan simpelthen ikke klare det her!
Det er så hårdt 
den ventetid
Hvis bare det er steget så tror jeg ikk de gør mere. Er det mod forventning ikke steget, så tror jeg du bliver henvist til scanning.
Men hold dig til at du ikke bløder, at du ikke har smerter. Alt taler jo for en graviditet. Men jeg sidder med præcis samme følelse! Derfor har jeg bestilt en tidlig scanning kl 11.30, jeg vil have ro i sjælen.
Håber du kan gøre noget godt for dig selv, og slå de negative tanker væk !! 

Anmeld
Citér