Hvad sker der lige for brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2015

70121416

Appelsin skriver:

Hos lægen her til morgen blev deres egen graviditetstest mere positiv og hurtigere men de tog alligevel En blodprøve! De er ikke i tvivl om graviditet og mener også at det sidder som det skal, men de må jo tvivle på et eller andet siden de har tænkt sig at henvise mig til en termin scanning hvis hcg ikke er steget, men fortæller mig samtidig at det hele jo stadigvæk er meget tidligt og ikke altid stiger lige hurtigt! Jeg er dog ikke i tvivl om cyklus. Får svar på mandag, men hvad venter jeg på? At det bliver blødt ud i toilettet af sig selv? og hvis ikke så ved hjælp af en MA? Jeg føler at de tager al håbet fra mig selvom de fortsat virker så positive på lægehuset! Jeg havde selv regnet mig frem til at hcg gerne sku være over 500 nu og spurgt om vi venter på at det har fordoblet sig som det skal? Men hun mente bare at vi venter på en stigning???! 

Jeg kan simpelthen ikke klare det her! 

Det er så hårdt 

den ventetid

Hvis bare det er steget så tror jeg ikk de gør mere. Er det mod forventning ikke steget, så tror jeg du bliver henvist til scanning. 

Men hold dig til at du ikke bløder, at du ikke har smerter. Alt taler jo for en graviditet. Men jeg sidder med præcis samme følelse! Derfor har jeg bestilt en tidlig scanning kl 11.30, jeg vil have ro i sjælen. 

Håber du kan gøre noget godt for dig selv, og slå de negative tanker væk !! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Det er så hårdt 

den ventetid

Hvis bare det er steget så tror jeg ikk de gør mere. Er det mod forventning ikke steget, så tror jeg du bliver henvist til scanning. 

Men hold dig til at du ikke bløder, at du ikke har smerter. Alt taler jo for en graviditet. Men jeg sidder med præcis samme følelse! Derfor har jeg bestilt en tidlig scanning kl 11.30, jeg vil have ro i sjælen. 

Håber du kan gøre noget godt for dig selv, og slå de negative tanker væk !! 

Ja hun sagde, bare der er en stigning,  ik noget med at det absolut skal være over 500. Men eftersom deres urin test stadigvæk ik viser noget prangende, er jeg jo bange for at hcg måske kun er steget til 100 eller 200 �� måske ikke engang. Det er til at blive sindsyg af!! Har total mareridt og dommedags tanker! 

Kan også godt forstå dig!! Men er sikker på det går godt! Du må endelig sende en opdatering! 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

70121416

Appelsin skriver:

Ja hun sagde, bare der er en stigning,  ik noget med at det absolut skal være over 500. Men eftersom deres urin test stadigvæk ik viser noget prangende, er jeg jo bange for at hcg måske kun er steget til 100 eller 200 �� måske ikke engang. Det er til at blive sindsyg af!! Har total mareridt og dommedags tanker! 

Kan også godt forstå dig!! Men er sikker på det går godt! Du må endelig sende en opdatering! 

Tanker kan være dræbende 

min scanning gik så fint blommesæk og et meget lille Hjerteblink 

hun mente dog jeg kun var 5+5 i stedet for 6+4. Det giver os god mening, men så har jeg dæleme kunne teste tidligt 

det gav så meget ro

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Tanker kan være dræbende 

min scanning gik så fint blommesæk og et meget lille Hjerteblink 

hun mente dog jeg kun var 5+5 i stedet for 6+4. Det giver os god mening, men så har jeg dæleme kunne teste tidligt 

det gav så meget ro

Hun kan sagtens have målt forkert! Dengang de sku måle den bette der var gået til, fik jeg også forskellige bud på, hvornår det var sket! 

Altså, hvad er det lægen vil, at der kommer en meget tydelig streg nummer to på graviditetstesten så snart den første dråbe urin har rørt testen? Har lige taget en mere, efter nogle sekunder kommer streg nummer to og så bliver den mere og mere farvet... 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Appelsin skriver:

Hun kan sagtens have målt forkert! Dengang de sku måle den bette der var gået til, fik jeg også forskellige bud på, hvornår det var sket! 

Altså, hvad er det lægen vil, at der kommer en meget tydelig streg nummer to på graviditetstesten så snart den første dråbe urin har rørt testen? Har lige taget en mere, efter nogle sekunder kommer streg nummer to og så bliver den mere og mere farvet... 

Den kan snart ik få mere farve og alligevel tvivler de 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Appelsin skriver:

Den kan snart ik få mere farve og alligevel tvivler de 

Her den samme test igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. oktober 2015

70121416

Appelsin skriver:

Jeg tror den er der for dig

mine blev jo ved samme tid lynhurtig positive, med det samme farven trak op, kom teststregen. Har faktisk optaget det 

du får svar på mandag, ikk? Jeg har på min fornemmelse at dine tal er meget end dobbelt !! Nogle gange sker der jo enorm stigning. 

Det er synd for dig med alle de tanker

Anmeld Citér

2. oktober 2015

70121416

Appelsin skriver:

Her den samme test igen 

De er så fine dine teste 

men læger er ikk altid skarpe og sætter nærmest den mindste tvivl ved ingenting. Og andre gange skal de overbevises meget. 

Men måske os hellere det end forkert svar.

jeg skal bede min læge om terminsscanning, og vil samtidig foreslå en HCG blodprøve med to dages mellemrum, safe case.

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

70121416 skriver:

De er så fine dine teste 

men læger er ikk altid skarpe og sætter nærmest den mindste tvivl ved ingenting. Og andre gange skal de overbevises meget. 

Men måske os hellere det end forkert svar.

jeg skal bede min læge om terminsscanning, og vil samtidig foreslå en HCG blodprøve med to dages mellemrum, safe case.

Vil du virkelig det? Selvom du har set det lille hjerte slå? 95% for at alt går godt nu jo .

Testen er jo stadigvæk ik så hurtig, først negativ, efter 5sek ses en streg nummer to, inden for et minut ses den pænt tydeligt med farbe og det hele og efter 3 min så tydeligt som på billedet!! Og det må jo så betyde at hcg er på vej op men måske ikke vildt og voldsomt? 

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Sidste gang blev mine tests også hurtig positiv, allerede 4+3 ligesom dine. Men der ventede jeg mig med to  den her gang er der nok kun en 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.