Hvad sker der lige for brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2015

esioul

Appelsin skriver:

Ved ik om du fik læst det hele, men den for to dage siden var på morgenurin. Den jeg tog nu var på meget klar urin, har været på toilet nok en time før jeg tog den! Og været på toilet nok 4 gange før det! 

Det gjorde jeg, derfor jeg skriver jeg forsat krydser  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2015

esioul

hvordan står det til i dag? 

Anmeld Citér

30. september 2015

esioul

Anmeld Citér

30. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Ved ik om du fik læst det hele, men den for to dage siden var på morgenurin. Den jeg tog nu var på meget klar urin, har været på toilet nok en time før jeg tog den! Og været på toilet nok 4 gange før det! 

Noget nyt

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Appelsin

esioul skriver:

teststregen stort set ligeså farvet som kontrol stregen også noget hurtigere, kommer til syne efter få sekunder. 

Tog testen igår 

idag ingen da jeg skal til lægen imorgen hvor de atter tager en test. 

Jeg er træt, forpustet, kan mærke brysterne og har humørsvingninger! 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

70121416

Appelsin skriver:

teststregen stort set ligeså farvet som kontrol stregen også noget hurtigere, kommer til syne efter få sekunder. 

Tog testen igår 

idag ingen da jeg skal til lægen imorgen hvor de atter tager en test. 

Jeg er træt, forpustet, kan mærke brysterne og har humørsvingninger! 

Hvor langt er du nu? 

Min blev os mega hurtig fra uge 5 ca

krydser fingre for dig

Har bestilt en Ts i morgen kl 11.30, er mega nervøs for MA 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Hvor langt er du nu? 

Min blev os mega hurtig fra uge 5 ca

krydser fingre for dig

Har bestilt en Ts i morgen kl 11.30, er mega nervøs for MA 

4+6 Idag ! Kan jeg godt forstå du er! Men det lyder jo så lovende det hele så hvorfor sku det dog gå galt! Her har jeg ik så mange symptomer, men sidste gang havde jeg heller ik, og endten hører jeg til de heldige, eller det er et skidt tegn??! Sidste gang var hcg højt men kvalme havde jeg kun når jeg var sulten. Tror bare jeg hører til de heldige, ikke alle får kvalme jo. 

Jeg er også vildt bange! Tænk hvis de vil tage en blodprøve imorgen . Jeg håber jeg slipper!! 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

70121416

Appelsin skriver:

4+6 Idag ! Kan jeg godt forstå du er! Men det lyder jo så lovende det hele så hvorfor sku det dog gå galt! Her har jeg ik så mange symptomer, men sidste gang havde jeg heller ik, og endten hører jeg til de heldige, eller det er et skidt tegn??! Sidste gang var hcg højt men kvalme havde jeg kun når jeg var sulten. Tror bare jeg hører til de heldige, ikke alle får kvalme jo. 

Jeg er også vildt bange! Tænk hvis de vil tage en blodprøve imorgen . Jeg håber jeg slipper!! 

Uh altså , så uge 5 i morgen

men skal de ikk tage en ny prøve for at se HCG? Normalt tager man det Jo hveranden dag, da det skal fordobles

jeg er så hamrende nervøs hele tiden. Får os meget kvalme, utilpashed og træt hvis jeg bliver for sulten

Anmeld Citér

1. oktober 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Uh altså , så uge 5 i morgen

men skal de ikk tage en ny prøve for at se HCG? Normalt tager man det Jo hveranden dag, da det skal fordobles

jeg er så hamrende nervøs hele tiden. Får os meget kvalme, utilpashed og træt hvis jeg bliver for sulten

Tror kun de tog den for at se om der var en graviditet? Da testen var så langsom, skal siges at det heller ikke var med morgenurin, da jeg allerede havde tisset nogle timer forinden. 

Men jeg sku først komme igen imorgen 5+0 og aflevere en tisse prøve igen! Denne her gang tager jeg derover tidligt med morgenurin ��

Anmeld Citér

2. oktober 2015

Appelsin

Hos lægen her til morgen blev deres egen graviditetstest mere positiv og hurtigere men de tog alligevel En blodprøve! De er ikke i tvivl om graviditet og mener også at det sidder som det skal, men de må jo tvivle på et eller andet siden de har tænkt sig at henvise mig til en termin scanning hvis hcg ikke er steget, men fortæller mig samtidig at det hele jo stadigvæk er meget tidligt og ikke altid stiger lige hurtigt! Jeg er dog ikke i tvivl om cyklus. Får svar på mandag, men hvad venter jeg på? At det bliver blødt ud i toilettet af sig selv? og hvis ikke så ved hjælp af en MA? Jeg føler at de tager al håbet fra mig selvom de fortsat virker så positive på lægehuset! Jeg havde selv regnet mig frem til at hcg gerne sku være over 500 nu og spurgt om vi venter på at det har fordoblet sig som det skal? Men hun mente bare at vi venter på en stigning???! 

Jeg kan simpelthen ikke klare det her! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.