Hvad sker der lige for brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Har du mon testet mere 

Ja igår hvor der også kom en svag streg nummer to. Nu venter jeg til imorgen tidlig. Men det er stadigvæk så tidligt. Testede du først da du var gået over tid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2015

70121416

Ja igår hvor der også kom en svag streg nummer to. Nu venter jeg til imorgen tidlig. Men det er stadigvæk så tidligt. Testede du først da du var gået over tid?

Uh hvor skønt  håber den er der. 

Altså ud fra æl ca d 30.9 ca og sidste mens på udskrab dagen d. 17/8, så testede jeg svagt positiv på g test d. 13/9.   

Beregner siger jeg burde være 5+0 i dag, men er jo usikker pga udskrabet. Tog en test i fredags d. 18.9 og den var meget tydelig positiv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. september 2015

Appelsin

Med morgen urin som lovet, 3+4 men fortsat vildt bange for at have fanget en bio! Kan også mærke brysterne nu, der er kommet lidt liv i dem! 

Og flot positiv test du fik lavet! 

Anmeld Citér

22. september 2015

M&J87

Appelsin skriver:

Jeg testede meget svagt 3+4, er 4+4 i dag og stregen er helt tydelig.

så jeg håber den bliver hængende.

tillykke ❤️❤️

Anmeld Citér

22. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

Med morgen urin som lovet, 3+4 men fortsat vildt bange for at have fanget en bio! Kan også mærke brysterne nu, der er kommet lidt liv i dem! 

Og flot positiv test du fik lavet! 

Min erfaring med bio er at mine aldrig blev så positive og ej heller udviklede sig jeg tør godt tro på det, 2 dage til oprindelig testdag forsigtig tillykke - du fortjener det 

Anmeld Citér

22. september 2015

Appelsin

70121416 skriver:

Min erfaring med bio er at mine aldrig blev så positive og ej heller udviklede sig jeg tør godt tro på det, 2 dage til oprindelig testdag forsigtig tillykke - du fortjener det 

Tak for al din opmuntring ! Ja fredag er testdag 4+0 dag 28 i cyklus! Kommer jeg over den og også over weekenden, er jeg lidt mere rolig ! Jeg havde en mavefornemmelse, efter kæresten og jeg havde været sammen på ægløsningstidspunktet! Jeg håber at jeg kan stole på den! 

Anmeld Citér

24. september 2015

Appelsin

Kan jeg stadigvæk tro på det? På trods af at stregen kommer langsomt (dog inden for tid)? Og det her var meget koncentreret urin (fik ik drukket så meget igår var afsted på indkøbstur)! 3+6 Idag!! Men har sådan mavepine over tanken om en bio! Skal over weekenden!! 

Anmeld Citér

24. september 2015

Tullermus

Den er der helt klart tillykke

Dem her tog jeg i går aftes 3+4 ligner din fra 3+4 så tror vi begge ender med en bebs til juni

Modtager min digital test som jeg skriver gravid ikke gravid som kommer i dag, så føler jeg mig mere sikker

Anmeld Citér

24. september 2015

Appelsin

Tullermus skriver:

Den er der helt klart tillykke

Dem her tog jeg i går aftes 3+4 ligner din fra 3+4 så tror vi begge ender med en bebs til juni

Modtager min digital test som jeg skriver gravid ikke gravid som kommer i dag, så føler jeg mig mere sikker

Også tillykke til dig 

og ja den ser ligesådan ud! Men nu er jeg 3+6 Idag og blev bekymret fordi stregen kun er en anelse mere tydeligt! 

Vil det sige at en digital er mere sikker? At hvis det var en bio vil den ikke kunne måle nok HCG? streg nr. 2 kommer så langsomt, vil rn digitaltest kunne måle det? Eller hvordan fungerer det? 

Puh fortsat meget nervøs! 

Men hvor jeg håber at du har ret!! 

Anmeld Citér

24. september 2015

Tullermus

Ja den digital jeg har taget ser sådan ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.