Hvad sker der lige for brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2015

Appelsin

Er vildt bange for at teste imorgen! Er simpelthen så bange for at stregen bliver mere utydeligt 

Og forbereder mig på det værste med blodprøven! Hcg kan snart ik være mere end max 25 når testene er så langsomme! 

Jeg har så svært ved at slappe af, MA er kun knap to mdr siden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2015

Appelsin

Ja i må jo snart hade mig med alt mit sort seeri og dommedags beskeder! Men jeg synes det er lidt for mærkeligt at testene er så langsomme og hvis jeg tror det værste, bliver jeg ikke så slemt skuffet mår det indtræder end hvis jeg glæder mig og jubler og det så ik skal være, så falder man så langt!! 

Og ja jeg har nemt ved at blive gravid, er vildt overrasket over det, det er lykkedes første gang ca. Hver gang af tre gange! Men hvis det er noget der ik kan leve, er det jo Lige vidt!! Først bio, så MA!! 

Men ja undskyldt! Jeg SKAL slappe af!  

Anmeld Citér

26. september 2015

Appelsin

esioul skriver:

Ro på. Er du ikke lige blevet gravid to gange med kort tids mellemrum? Så har du da "nemt" ved det 

Og gravid er du jo.. Forstår godt din frygt. Men du må slappe af og prøve at få ro på kroppen og se hvad blodprøven siger. Jeg ville ikke være bekymret så længe stregen ikke bliver svagere

Og tak for trøsten ❤️ På mandag ved jeg mere 

Anmeld Citér

26. september 2015

esioul

Appelsin skriver:

Og tak for trøsten ❤️ På mandag ved jeg mere 

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort. Man kan blive skør i hovedet af at sammenligne teste, google osv.  

Jeg er skam ikke træt af dine indlæg, jeg tænker bare det må stresse kroppen helt vildt når du bekymrer sig sådan. 

Vent og se hvad blodprøven siger og tag den derfra. Du kan hverken gøre fra eller til 

Anmeld Citér

26. september 2015

Appelsin

esioul skriver:

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort. Man kan blive skør i hovedet af at sammenligne teste, google osv.  

Jeg er skam ikke træt af dine indlæg, jeg tænker bare det må stresse kroppen helt vildt når du bekymrer sig sådan. 

Vent og se hvad blodprøven siger og tag den derfra. Du kan hverken gøre fra eller til 

Tak! Og nej det har du ret i! Der er jo ik noget at gøre ved det hvis der er! Men jeg er desværre altid så bekymret, har oplevet alt for meget lirt over de sidste 4 år og det har gjort mig til et nervevrag! Men jeg var nok ik blevet gravid, hvis min krop fysisk led under min psykiske stress, jeg tror at jeg gør det til værre end det er, fordi mine følelser sidder lige under huden! Jeg kører det op! 

Jeg skal lære at lade ting ligge der alligevel er ude af mine hænder! 

Og tak fordi i ikke skodder mig for mit  hysteri! Hormonerne taler nok også lidt 

Anmeld Citér

26. september 2015

esioul

Appelsin skriver:

Tak! Og nej det har du ret i! Der er jo ik noget at gøre ved det hvis der er! Men jeg er desværre altid så bekymret, har oplevet alt for meget lirt over de sidste 4 år og det har gjort mig til et nervevrag! Men jeg var nok ik blevet gravid, hvis min krop fysisk led under min psykiske stress, jeg tror at jeg gør det til værre end det er, fordi mine følelser sidder lige under huden! Jeg kører det op! 

Jeg skal lære at lade ting ligge der alligevel er ude af mine hænder! 

Og tak fordi i ikke skodder mig for mit  hysteri! Hormonerne taler nok også lidt 

Det er helt forståeligt at du bekymrer dig. 

Sender de bedste tanker på mandag

Anmeld Citér

26. september 2015

Appelsin

esioul skriver:

Det er helt forståeligt at du bekymrer dig. 

Sender de bedste tanker på mandag

Takker 

Anmeld Citér

27. september 2015

Appelsin

Jaaaaa så blev testen mere tydelig, selvom den stadigvæk er lidt sløv i optræk!! 

Puhh frygter stadigvæk blodprøve svarene, men dagens test giver mig lidt håb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. september 2015

Appelsin

Appelsin skriver:

Jaaaaa så blev testen mere tydelig, selvom den stadigvæk er lidt sløv i optræk!! 

Puhh frygter stadigvæk blodprøve svarene, men dagens test giver mig lidt håb

4+2 

Anmeld Citér

27. september 2015

70121416

Appelsin skriver:

4+2 

Den er mega flot

mine var os meget sindssyg sløve i starten og lige pludselig gik det meget stærkt!! 

Glæder mig til dit svar på blodprøve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.