åh, ja. Det har jeg ikke lige fået skrevet med; hun bor sammen med os.
Er hun så hjemme hver dag? Eller er hun på arbejde? Hvorfor bor hun hos jer? Hun skal i hvert fald ikke blande sig i jeres indbydes fordeling. Det kan kun gå galt. Det er også helt skævt, at du skal sidde og forklare og forsvare dig. De burde begge være stolte af, at du tager dit studie seriøst. Jeg synes faktisk, at du besidder en rigtig god egenskab. -Og det er, at du ikke laver overspringshandlinger, men arbejder seriøst med dit studie. Så klap dig selv på skulderen.
Min mening: du skal prioritere dit studie. Hvis du har overskud til noget husligt, så gør det. Hvis du ikke har, så skal du ikke have dårlig samvittighed over det. Jeg mener lige som dig, at din kæreste skal betragte det som at du er på arbejde fra du har afleveret børn, og hentet børn. Og se, det hjælper han heller ikke med, så også der er han priviligeret. Det kan jo være du for overskud til huslige ting, når du er kommet godt ind i tingene med studiet, men indtil da skal han bakke op om at du uddanner dig. Det kommer jo jer begge til gode.
I må jo have lavet en arbejdsfordeling, hvor der ikke er tvivl om, hvem der gør hvad, når nu det skal være så krakilskt.
Jeg synes det er ærgeligt, hvis du bliver nødt til, at fjerne dig fysisk fra hjemmet, og således eks sidde på biblioteket. Det kunne være en god løsning, hvis nu du var slem til at lave overspringshandlinger. Men det er jo slet ikke tilfældet, tværtimod.
Når du er kommet godt ind i dit studie, er det stadig i orden, hvis du ikke laver huslige ting. Det er bare ikke alle der har evnen til at multitaske, og det er helt ok. Så du må ikke stresse dig selv ved at tænke, når nu jeg er kommet godt ind i tingene så.. ..