pain is temporary. Quiting lasts forever.
A&F skriver:
Hvem ved, måske det var grænseoverskridende , måske det ikke var. Hun er altså et barn og ved ikke bedre, derfor kan hun da være blevet overrasket. Og hvis den form for lege er så natulig en ting at gøre med andre, forstår jeg ikke hvad der er galt med at jeg kom med mine tanker omkring emnet. Om jeg tager fejl eller ej. Håber ihvertfald at TS finder ud af hvordan hendes datter har det med det.
Ved ikke bedre? Hvad mener du med det? Er det fordi du ser på legene med voksne briller? Hun ved vel om det føltes forkert, ubehageligt, om hun blev utilpas osv. Eller om hun syntes det var spændende, sjovt og stillede noget af hendes nysgerrighed.
Hun har nok svært ved at sætte ord på og derfor ville jeg (som pædagog) se på barnets genrelle trivsel, samspillet mellem de involverede børn samt magtforholdet.
Du skriver "hvis" - jeg mener den slags lege ER naturlige (I Danmark). Du kan evt. google lidt og læse den smule forskning der er lavet i Danmark. Det er jo netop fordi jeg anser disse lege som naturlige at jeg reagerer på dine forhastede konklusioner af barnets "tilstand"
Anmeld
Citér