Grunden til hun siger det, kan jo være fordi hun synes det har været interessant og hun ikke er helt sikker på om det er okay (ved ikke hvordan I har det med nøgenhed der hjemme, men måske hun ikke er vant til det).
det behøver på ingen måde betyde hendes grænse er overskredet - men det er selvsagt vigtigt at være obs på i fremtiden, ville ikke spørge ind til det nu.
Jeg kan stadig huske min veninde Mille, jeg og en dreng jeg ikke husker navnet på gik ind i et skab i børnehaven fordi vi skulle "bolle" - vi vidste de voksne nok ikke ville lade os gøre det, derfor skabet
vi blev opdaget. Vi endte med alle 3 at få først mæslinger og derefter fåresyge (hi hi for hundrede år siden var det måske blevet kalder Guds straf), og da min mor fortalte at de i børnehaven havde sagt de to andre havde haft det samme og jeg prompte svarede: det er nok fordi vi har "bollet", så blev der grint - ja det var de frigjorte 70'ere - intet traume og har et velfungerende sexliv og er stadig helt åben over for nøgenhed 
Anmeld
Citér