Vores datter bliver udsat for nøgenhed i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Altså han (ja, det er min kæreste der er imod det) siger til hende at sådan noget må han (drengen) ikke og at hun skal gå sin vej hvis det sker igen. At han har gjort noget forkert og det har vores datter ikke. 

Jeg tror uden at  vide det at de kæreste sexsualisere det og er bange for der sker hans søde lille pige noget og hun ikke lære at sige fra når hun bliver ældre, når sådan ting sker, men det er meget normalt og en del af deres udvikling at undersøge sig selv og hinanden plus at det føles dejligt men ikke på en sexsual måde. Så længe jeres pige selv er nysgerrig og begge børn gerne vil den leg så ser jeg ingen problem i det. 

Det er vist rer tit mændene der har svært ved det da det jo er deres stakkels små piger som de beskytter med deres liv mod at der sker dem noget slemt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

A&F

Din datters grænse overskrides. Og det skal respekteres. Håber der blive gjort noget ved det, og hvor er det dejligt, at hun kan udtrykke, at det er for meget. Derfor skal der også handles på det. 

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg tror uden at  vide det at de kæreste sexsualisere det og er bange for der sker hans søde lille pige noget og hun ikke lære at sige fra når hun bliver ældre, når sådan ting sker, men det er meget normalt og en del af deres udvikling at undersøge sig selv og hinanden plus at det føles dejligt men ikke på en sexsual måde. Så længe jeres pige selv er nysgerrig og begge børn gerne vil den leg så ser jeg ingen problem i det. 

Det er vist rer tit mændene der har svært ved det da det jo er deres stakkels små piger som de beskytter med deres liv mod at der sker dem noget slemt 

Han er helt derude hvor han er bange for at hun bliver traumatiseret når hun bliver voksen og får en kæreste og han er sågar villig til at tage hende ud af børnehaven og fonde en anden børnehave til hende... Men jeg tænker bare... Det sker jo nok højst sandsynligt i en anden børnehave og hvad så?? Vil han så tage hende ud af den også??

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Din datters grænse overskrides. Og det skal respekteres. Håber der blive gjort noget ved det, og hvor er det dejligt, at hun kan udtrykke, at det er for meget. Derfor skal der også handles på det. 

Nu spørger jeg måske dumt men hvordan kan du se/vide/læse at hendes grænse bliver overskredet??? For jeg er faktisk i tvivl om det...

Anmeld Citér

20. august 2015

Mor1986

Det er desværre helt normalt at børn gerne vil undersøge. Og vil også sige at pædagogerne gør det de kan med de ressou er der er. Men kan sagtens forstå du ikke bryder dig om det. 

Anmeld Citér

20. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Han er helt derude hvor han er bange for at hun bliver traumatiseret når hun bliver voksen og får en kæreste og han er sågar villig til at tage hende ud af børnehaven og fonde en anden børnehave til hende... Men jeg tænker bare... Det sker jo nok højst sandsynligt i en anden børnehave og hvad så?? Vil han så tage hende ud af den også??

Hvad siger han, hvis du siger det er normalt og det er en del af barnets udvikling?

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Det er desværre helt normalt at børn gerne vil undersøge. Og vil også sige at pædagogerne gør det de kan med de ressou er der er. Men kan sagtens forstå du ikke bryder dig om det. 

Det er min kæreste der ikke bryder sig om det.

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Hvad siger han, hvis du siger det er normalt og det er en del af barnets udvikling?

Det har jeg ikke sagt til ham for han vil ikke tro mig.... Men tænker at hvis han virkelig er så utilfreds så må han hellere selv tage op i børnehaven og snakke med dem eller ringe til en bekendt der er pædagog og høre ham af. Vil nødig tage hende ud af børnehaven da hun jo har gode legekammerater deroppe 

Anmeld Citér

20. august 2015

Lilotte87

Det ville da være ganske frygteligt, hvis hun blev taget ud af børnehaven. Børn har de vildeste antenner og tænk sig hvis hun opfanger grunden. SÅ får hun først et forvrænget forhold til krop og sexualitet. Din datters grænser skal selvfølgelig ikke overskrides, men det lyder heller ikke helt til at du mener de bliver det?

tænker din kæreste må tale med pædagogerne læse lidt om emnet 

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Det ville da være ganske frygteligt, hvis hun blev taget ud af børnehaven. Børn har de vildeste antenner og tænk sig hvis hun opfanger grunden. SÅ får hun først et forvrænget forhold til krop og sexualitet. Din datters grænser skal selvfølgelig ikke overskrides, men det lyder heller ikke helt til at du mener de bliver det?

tænker din kæreste må tale med pædagogerne læse lidt om emnet 

Jeg er netop i tvivl om de bliver overskredet da hun var flov da hun sagde det   Jeg ville også ønske at han vil sætte sig ind i tingene inden han udtaler sig og ikke have så meget mistillid til pædagoger  Det er sku hårdt for vil så gerne støtte ham som man jo gør i forhold men det er svært når jeg er uenig...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.