„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Sidder lidt og ryster på hovedet... Ingen skal diktere hvad der er bedst for min familie... Man kan snart ikke slå en prut uden at man får kræft af det, eller bliver allergisk...
Jeg er simpelhen blevet for gammel til at en eller anden bag en skærm skal fortælle og moral prædike om hvad der er bedst for mine børn... Det ved jeg, for jeg kender mine børn og hvad der er bedst for lige netop mine børn... BUM.
Tror jeg stejler når der kommer sådan et indlæg... For halvdelen tror jeg ærlig og redelig ikke engang overholder det, som de sidder og prædiker.. Det lyder bare smart at slynge ud... Så er man jo en bedre mor end andre... Hvor herre bevares, min bare r... Fint man er til det ene og det andet... Og fint man har en debat om det, men der hvor jeg bliver harm er, når man faktisk sidder bag en skærm og kalder andre dårlige forældre, fordi de ligefrem bruger skyllemiddel.... Armen for pokker da.. Husk nu, at peger du 10 fingre ud, så husk at peg 20 tilbage igen....
jeg har været på lidt af hvert igennem mine mange år som mor... Og har fundet det som fungere for min familie... Her er vi lidt øko... Men fanatisk er vi ikke... Måske også lidt alternative.. Elsker at afprøve ting, for at se om det virker på min krop.. Men pådutte andre det, ikke tale om... Men hvis folk er interesseret i det som jeg spiser/drikker, så fortæller jeg gerne... Husk lige en ordentlig tone, når man opretter en tråd... Måske budskabet bliver bedre modtaget....
Anmeld
Citér