Hold nu op da.... Sikke et hysteri!!!
Jeg kan læse mig til at jeg skal være glad for at jeg overhovedet har overlevet, de sidste 40 år!!
Mit motto er nu engang: alt med måde!
Jeg har fem skønne børn, og tænk sig, den ældste bliver 20 lige om lidt...og alt deres tøj er vasket i skyllemiddel... Valgt efter hvad der var billigst eller på tilbud. Jeg vasker også med parfumeret vaskepulver,hvis det er billigt.
De fleste bruger hvis også opvaskemaskine herinde...med salt,afspænding og sæbe. Puha alt det vand og strøm og gift vi skyller ud der igennem.
Tænk hvor økologiske vi ville være hvis vi stadig brugte en vaskebalje!
Jeg farver hår,bruger sminke, smider affald ud,brænder bål i haven til snobrød,kører bil, tænder stearin lys,drikker helt almindelig mælk, ryger, spiser ganske fornuftigt men ikke økologisk. Jeg æder slik og drikker kunstig sødet sodavand.
Men jeg fejler ikke noget...ingen kløe,eller underlige prikker på kroppen, har fast job, aldrig været syg. Var ikke engang sygemeldt en eneste gang i nogle af mine graviditeter!
Økologi/forurening kan jo i princippet være mange ting,men synes godt nok det er vildt,at få det til at lyde som om,at jorden går under fordi nogle bruger skyllemiddel. Især taget i betragtning af at økonomien Danmark,samholdt med prisen på økologi bare ikke hænger sammen.
Og jeg vil trods alt hellere give mine børn tøj på kroppen end jeg vil investere i bananer der er økologiske.
Alt er blevet så opblæst i dag. Gør dit,eller gør dat ellers dør du tidligt og får alverdens sygdomme.
Hvornår er der egentlig plads til at leve??