LBK skriver:
Kommunen kan/skal ikke hjælpe. Det er eget ansvar lige som en hvilken som helst anden flytning. Pårørende skal tage sig af flytningen og hvis man er en af de mange der ikke HAR en pårørende så er reglerne at man skal bestille flyttefirma.
beklager ! 
Tak for svar. Det der er brug for hjælp til som jeg har forstået det kan bare ikke klares af et flytte firma. Jeg er nok farvet og frustreret over at vi skal stå med ansvaret for ham og hans valg om at flytte. Vi er brugt op og er selv presset på egen front. Vi står allerede for når han vil på ferie, hans sommerhus han ikke magter men nægter at sælge og vi kan ikke m ere. Han kan intet og vil alt. Vi orker ikke mere og et eller andet sted forstår jeg simpelhen ikke at vi skal vedblive med at tvinges til at stå for alt dette. At vi ikke kan sige nej. Jeg ved det er hans far, men vi kan ikke mere.
et flyttefirma kan jo ikke hjælpe, med at forstå ham, de kan ikke støtte ham ind og ud, hjælpe ham med at komme på plads osv osv de kan rykke ting fra a til b men ikke alt det andet.
undskyld, er bare så frustreret over det hele og sider bare her og kan og må intet og presset er så stort
Lige nu syntes jeg det er dybt uretfærdigt at man ikke har mulighed for at sige det kan vi ikke.
Anmeld
Citér