utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Mama85

Anonym skriver:

Har også lyst til at gøre ting ved ham som man kun har mareridt om. Hver gang jeg har skiftet min baby idag har jeg tænkt på at hun har siddet og rørt ved min baby og snakket og puslet med ham. 

Undskyld mig, men hvad satan i helvede tænkte han på?? At tage din baby med til hans elskerinde?? Jeg er mundlam!!! Men håber at du klarer de måneder dr kan være umådeligt lange! Men jeg kan fuldt ud forstå din plan!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

forstår jeg godt. Hvor ville jeg føle mig krænket! Ens børn er hellige! Hvad er det også for en klam sæk der er sammen med en hun ved er optaget?  Håber karma får fat i både hende og din ja, eks er han vel! Føj nogle lave eksistenser de er. 

Kan slet ikke beskrive hvad det gør ved mig at han har haft min lille bebse med, kan slet ikke forstå at man kan være så ligeglad. I forgårs efter hans bror havde ringet og sagt de ting der til mig sagde min mand til mig om aftenen at han elskede mig siger han ret tit faktisk men denne her gang spørger jeg så om han mener det eller om det bare er noget han siger. Og han bliver lidt ked af det selvfølgelig mener han det, jeg er hans børns mor og hans et og alt og at han aldrig har elsket nogen så meget som mig. Hvordan kan man elske nogen og så være sådan et svin forstår det ikk. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Risse

Anonym skriver:

Jeg ved ikk om mine forældre måske kan hjælpe, det er jo mange penge 8000 for barnedåb og de 2000x3 min konto er i underskud plus vi så også skal leve for noget de 3 mdr som også lynhurtigt kommer op i 10000. Men har tænkt tanken, har bare ikke fortalt min familie eller mine venner noget endnu. Og hvis jeg bad ham om at skride nu skal han jo stadig finde noget andet kan jo ikke bare smide ham på gaden når han har en søn. Det er satme svært der flyver så mange ting igennem mit hoved håber det bliver mere klart for mig om nogle dage når chokket har lagt sig lidt.

Ja det kan jeg godt se, at det er mange penge :/ 

Men ja, snak med din nærmeste familie og tætte veninder som du ved du kan stole på og ikke inddrager din eks. nogen gange kan hjælp jo også være at invitere dig og/eller børnene over lidt oftere, så du får lidt luft fra din eks.

Og selvfølgelig, det er sgu synd for hans søn  Han har jo ikke valgt det. Men der kunne du måske kontakte moren til drengen, når det hele er ved at falde på plads for dit vedkommende? Det kræver selvfølgeligt at i har et ok forhold og at hun kan tage ham. Men det vil jo nok være for drengens bedste også at komme lidt væk fra dramaet  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Ja det kan jeg godt se, at det er mange penge :/ 

Men ja, snak med din nærmeste familie og tætte veninder som du ved du kan stole på og ikke inddrager din eks. nogen gange kan hjælp jo også være at invitere dig og/eller børnene over lidt oftere, så du får lidt luft fra din eks.

Og selvfølgelig, det er sgu synd for hans søn  Han har jo ikke valgt det. Men der kunne du måske kontakte moren til drengen, når det hele er ved at falde på plads for dit vedkommende? Det kræver selvfølgeligt at i har et ok forhold og at hun kan tage ham. Men det vil jo nok være for drengens bedste også at komme lidt væk fra dramaet  

Vi har et meget anstrengt forhold til moren og statsforvaltningen har besluttet hun ikke må have ham til overnatning, 3 timer i en hverdag hver uge og 5 timer hver anden lørdag. Hun er ikke helt rask. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ved ikk om mine forældre måske kan hjælpe, det er jo mange penge 8000 for barnedåb og de 2000x3 min konto er i underskud plus vi så også skal leve for noget de 3 mdr som også lynhurtigt kommer op i 10000. Men har tænkt tanken, har bare ikke fortalt min familie eller mine venner noget endnu. Og hvis jeg bad ham om at skride nu skal han jo stadig finde noget andet kan jo ikke bare smide ham på gaden når han har en søn. Det er satme svært der flyver så mange ting igennem mit hoved håber det bliver mere klart for mig om nogle dage når chokket har lagt sig lidt.

Er de 8000 med mad og drikke?
For hvis det er, så måske se om du ikke kan ændre det, sådan at folk tager en ret med.. Sikker på at folk forstår når du fortæller grunden(eller når de ved at han er flyttet)

Tilbud, genbrug til tøj..
Hvis du bor i nærheden, så måske spise hos dem en gang i mellem. eller veninder, spise sammen..

Jeg ville ikke kunne holde ud at bo på sådan en mand, jeg var flejnet og det er ikke smart.. Og jeg var eksploderet hvis jeg havde fundet ud af at min mand havde taget mit barn med til sin elskerinde og så lade hende... Ej, jeg kan slet ikke forstå det, at han kan være så ligeglad..

Anmeld Citér

27. juli 2015

A&F

Smid ham ud på gaden! Der hører han til. ! Du gør ham en bjørnetjeneste ved at lade ham bo der, og det skaber en dårlig stemning især for børnene. Brug din nærmeste og familien, er sikker på at du kan få hjælp af dem en stund. 

Ønsker dig og børnene det bedste 

Anmeld Citér

28. juli 2015

Isabella_mor

Jeg er enig i at din mand er en stor idiot. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke "lad det nu for guds skyld ikke gå ud over børnene.."

for jeres børns skyld, synes jeg i bliver nødt til at arrangere flytningen når den tid kommer, med så lidt stress som muligt. Sådan at de børn (jeg ved ikke hvor gamle de er ud over at en af dem er 5 mdr) som forstår tingene, rent faktisk får at vide at : far skal flytte og bo sit eget sted, men I kommer til at se ham sådan og sådan. 

Det kan godt være du føler dig svigtet og trådt på og alle mulig andre ting. Og der kan jeg GoDT forstå dig. Jeg var også gået AMOK! Men jeg ville huske at mine børn vil være tilskuere. Nu har du forberedelsestid. Håber det hele kommer til at gå stille og roligt.

for ungernes skyld  

(hilsen en pige hvis forældre blev skilt i et kæmpe drama da hun var 11 år. Og som har oplevet at ens forældre ikke kunne snakke sammen/arbejde sammen/komme til de samme ting (fødselsdag, navngivning af børnebørn/bryllup osv), pga had til hinanden. 

Jeg er ked af at du er blevet offer for en mand der kun tænker med sit vedhæng! Det er utilgiveligt. Jeg kan 100% følge dig. Du lyder heldigvis smadder fornuftig så du skal nok klare den

Anmeld Citér

28. juli 2015

alenemor42

Meget kan man for børnenes skyld, men når man når det punkt hvor man er blevet så krænket på sin sjæl og så bedraget og er så fuld af foragt er det umuligt at skjule det for børnene. ..

Du tackler det sindssygt godt@

Jeg havde strittet ham ud for fulde gardiner ..

Føj hvor er det lavt

Anmeld Citér

28. juli 2015

Abracadabra

Jeg forstår ikke din prioritering. Du er ulykkelig, og I går fra hinanden snart - hvorfor ikke aflyse barnedåben? Dit barn er ligeglad, det er en fest for forældrene, og hvis I går fra hinanden dagen efter, virker det meget underligt, at I har stået sammen og smilet i kirken og til fest. 

Der bliver ingen lykkelige minder fra den dag, hvis den skal være på falske forudsætninger. Jeg ville aflyse med begrundelsen, at I skal skilles. Hvis det religiøse betyder meget, kan den kirkelige handling fastholdes, men selve frokosten kan du da seriøst ikke påtænke at gennemføre inklusiv skuespil om "lykkelig familie"? 

Hvis du ikke er oprigtig overfor dig selv, hvordan skal andre så være det? Hvorfor er facaden så vigtig?

Anmeld Citér

28. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Abracadabra skriver:

Jeg forstår ikke din prioritering. Du er ulykkelig, og I går fra hinanden snart - hvorfor ikke aflyse barnedåben? Dit barn er ligeglad, det er en fest for forældrene, og hvis I går fra hinanden dagen efter, virker det meget underligt, at I har stået sammen og smilet i kirken og til fest. 

Der bliver ingen lykkelige minder fra den dag, hvis den skal være på falske forudsætninger. Jeg ville aflyse med begrundelsen, at I skal skilles. Hvis det religiøse betyder meget, kan den kirkelige handling fastholdes, men selve frokosten kan du da seriøst ikke påtænke at gennemføre inklusiv skuespil om "lykkelig familie"? 

Hvis du ikke er oprigtig overfor dig selv, hvordan skal andre så være det? Hvorfor er facaden så vigtig?

Jeg er helt enig. 

Og til ts: 

husk nu at selvom han har svigtet dig og er en komplet idiot, så er det trods alt dine børns far. Og børn fortjener ikke krig mellem forældre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.