Jeg er enig i at din mand er en stor idiot. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke "lad det nu for guds skyld ikke gå ud over børnene.."
for jeres børns skyld, synes jeg i bliver nødt til at arrangere flytningen når den tid kommer, med så lidt stress som muligt. Sådan at de børn (jeg ved ikke hvor gamle de er ud over at en af dem er 5 mdr) som forstår tingene, rent faktisk får at vide at : far skal flytte og bo sit eget sted, men I kommer til at se ham sådan og sådan.
Det kan godt være du føler dig svigtet og trådt på og alle mulig andre ting. Og der kan jeg GoDT forstå dig. Jeg var også gået AMOK! Men jeg ville huske at mine børn vil være tilskuere. Nu har du forberedelsestid. Håber det hele kommer til at gå stille og roligt. 
for ungernes skyld
(hilsen en pige hvis forældre blev skilt i et kæmpe drama da hun var 11 år. Og som har oplevet at ens forældre ikke kunne snakke sammen/arbejde sammen/komme til de samme ting (fødselsdag, navngivning af børnebørn/bryllup osv), pga had til hinanden.
Jeg er ked af at du er blevet offer for en mand der kun tænker med sit vedhæng! Det er utilgiveligt. Jeg kan 100% følge dig. Du lyder heldigvis smadder fornuftig
så du skal nok klare den 
Anmeld
Citér