utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Har lige fundet ud af igår at min mand er mig utro, og har aller mest lyst til at bede ham om at flytte lige nu, men bliver nødt til at vente til 1 okt, der siger jeg til ham at han har 3 uger til at finde noget andet at bo i. Vi har 2 fælles børn og så har han en der også bor hos os. Vi står og skal holde barnedåb om en måned. Så bliver nødt til økonomisk at vente med at smide ham ud til der kommer børnepenge næste gang ellers har jeg ikke råd til at blive, da jeg så vil køre børnepenge ind over budgetten det gør vi ikke nu. Men puha det bliver nogle lange mdr at skulle holde facaden. Konfronterede ham med utroskaben igår og vi blev jo selvfølgelig uvenner, han nægter men jeg har helt klare beviser. Han har sovet ude i campingvognen i nat. I dag har vi begge været hjemme og han må jo tro at jeg har accepteret det siden jeg ikke har smidt ham ud, men fuck det bliver hårdt at lade som om alt er godt. Men bliver nødt til det økonomisk og er bare så ked af at det skal være sådan, men lige nu må jeg bare udnytte ham han har jo gjort noget der er meget værre i mine øjne. Havde lige brug for luft, har ikke fortalt det til nogen.

Jeg synes slet ikke, det er i orden at "bedrage" ham på den måde - heller ikke selv om han har svigtet dig groft. Der er tre børn involveret - den dårlige stemning og din løgn vil uden nogen tvivl påvirke dem. Egentlig synes jeg heller ikke, du kan være bekendt at udsætte dig selv for det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Må jeg spørge hvordan du opdagede det? 

Du behøves endelig ikke at svare, hvis ikke du føler for det. 

Håber i får en god start på jeres nye liv når i kommer dertil. 

Min svoger ringede i forgårs og spurgte om jeg var lykkelig osv og sagde så at han vidste nogle ting om min mand og veninden, at der var et eller andet men han vidste ikke helt hvad han vidste bare at de løj overfor mig, tog mig sammen og ringede til hende igår og hun har indrømmet det over for mig og han har åbenbart haft vores 5 mdr gamle baby med en af gangene. Hun spurgte om ikke jeg lagde mærke til at vores baby havde en anden ble på en dag de kom hjem hvor min mand havde haft ham med i 2 timer hos en ven som han påstod dengang. Og hun siger så at det er hende der har skiftet vores lille baby. Hun fortalte de også havde været sammen nede hos X ringer så til X og bliver tosset over at han kan komme hos os og se mig i øjnene når han ved sådan nogle ting og han indrømmede så også. han havde sagt at han havde droppet kontakten med hende da vi fandt sammen da hun var en bolleveninde inden, og så igår er de lige pludselig venner. Kan bare kigge tilbage nu og se alt hans løgn og bedrag lige pludselig falder alt på plads.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Wauw..! Du har min dybeste medfølelse og respekt! 

Hold kæft du reagerer flot! Jeg ved ikke om jeg ville være i stand til at tage den i så stiv arm, men mega sejr at du kan! Håber at det hele så bare kører for dig til oktober, så du kan komme videre hurtigst muligt! 

Ved jo heller ikke om jeg kan holde ud at bo sammen med ham i så lang tid med den her viden men vil prøve så lang tid som muligt for at undgå at sælge hus og bil.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes slet ikke, det er i orden at "bedrage" ham på den måde - heller ikke selv om han har svigtet dig groft. Der er tre børn involveret - den dårlige stemning og din løgn vil uden nogen tvivl påvirke dem. Egentlig synes jeg heller ikke, du kan være bekendt at udsætte dig selv for det. 

Nej men kan heller ikke byde min børn ikke at have noget at leve for de næste par mdr og deres mor må sælge hus og bil. Det er pest eller kolera. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Min svoger ringede i forgårs og spurgte om jeg var lykkelig osv og sagde så at han vidste nogle ting om min mand og veninden, at der var et eller andet men han vidste ikke helt hvad han vidste bare at de løj overfor mig, tog mig sammen og ringede til hende igår og hun har indrømmet det over for mig og han har åbenbart haft vores 5 mdr gamle baby med en af gangene. Hun spurgte om ikke jeg lagde mærke til at vores baby havde en anden ble på en dag de kom hjem hvor min mand havde haft ham med i 2 timer hos en ven som han påstod dengang. Og hun siger så at det er hende der har skiftet vores lille baby. Hun fortalte de også havde været sammen nede hos X ringer så til X og bliver tosset over at han kan komme hos os og se mig i øjnene når han ved sådan nogle ting og han indrømmede så også. han havde sagt at han havde droppet kontakten med hende da vi fandt sammen da hun var en bolleveninde inden, og så igår er de lige pludselig venner. Kan bare kigge tilbage nu og se alt hans løgn og bedrag lige pludselig falder alt på plads.

Rib ham for alt hvad rammer og tøj kan holde og drop ham hårdt når du har økonomien til det! Fuck ham! Når han kan gøre dette mod sine børns MOR, kan du sku godt tillade dig at gøre hvad der skal til for at i kan få et godt liv, UDEN ham! Hvis det var min mand der havde haft vores barn med hjem til sin luder, havde jeg slået ham ihjel! 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Risse

Anonym skriver:

Ved jo heller ikke om jeg kan holde ud at bo sammen med ham i så lang tid med den her viden men vil prøve så lang tid som muligt for at undgå at sælge hus og bil.

Og du kan ikke låne af familie og venner i værste fald? Tænker at det jo er meget midlertidigt og en lidt pludselig kritisk situation i står i, som de fleste ville være forstående overfor. 

Hvordan kan han overhovedet tillade sig at benægte med de beviser du har?? 

At der så er en herinde der synes at det er forkert at du 'bedrager' din mand sådan, det kan jeg slet ikke forstå. Han har været dig utro - det er utilgiveligt. At han så yderligere lyver over for dig, når du konfronterer ham og igen da du rækker ham hånden, er næsten endnu værre! Jeg synes at han ligger som han har redt, og at du gør det helt rigtige 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Rib ham for alt hvad rammer og tøj kan holde og drop ham hårdt når du har økonomien til det! Fuck ham! Når han kan gøre dette mod sine børns MOR, kan du sku godt tillade dig at gøre hvad der skal til for at i kan få et godt liv, UDEN ham! Hvis det var min mand der havde haft vores barn med hjem til sin luder, havde jeg slået ham ihjel! 

Har også lyst til at gøre ting ved ham som man kun har mareridt om. Hver gang jeg har skiftet min baby idag har jeg tænkt på at hun har siddet og rørt ved min baby og snakket og puslet med ham. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Har også lyst til at gøre ting ved ham som man kun har mareridt om. Hver gang jeg har skiftet min baby idag har jeg tænkt på at hun har siddet og rørt ved min baby og snakket og puslet med ham. 

forstår jeg godt. Hvor ville jeg føle mig krænket! Ens børn er hellige! Hvad er det også for en klam sæk der er sammen med en hun ved er optaget?  Håber karma får fat i både hende og din ja, eks er han vel! Føj nogle lave eksistenser de er. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Og du kan ikke låne af familie og venner i værste fald? Tænker at det jo er meget midlertidigt og en lidt pludselig kritisk situation i står i, som de fleste ville være forstående overfor. 

Hvordan kan han overhovedet tillade sig at benægte med de beviser du har?? 

At der så er en herinde der synes at det er forkert at du 'bedrager' din mand sådan, det kan jeg slet ikke forstå. Han har været dig utro - det er utilgiveligt. At han så yderligere lyver over for dig, når du konfronterer ham og igen da du rækker ham hånden, er næsten endnu værre! Jeg synes at han ligger som han har redt, og at du gør det helt rigtige 

Jeg ved ikk om mine forældre måske kan hjælpe, det er jo mange penge 8000 for barnedåb og de 2000x3 min konto er i underskud plus vi så også skal leve for noget de 3 mdr som også lynhurtigt kommer op i 10000. Men har tænkt tanken, har bare ikke fortalt min familie eller mine venner noget endnu. Og hvis jeg bad ham om at skride nu skal han jo stadig finde noget andet kan jo ikke bare smide ham på gaden når han har en søn. Det er satme svært der flyver så mange ting igennem mit hoved håber det bliver mere klart for mig om nogle dage når chokket har lagt sig lidt.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Lisbeth1985

Har du ikke mulighed for at låne penge i banken eller af din familie,så du kan bede ham flytte allerede nu? Jeg tænker,at det er skidt for dine børn at være i den dårlige stemning...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.