utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.460 visninger
53 svar
236 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2015

Anonym trådstarter

Har lige fundet ud af igår at min mand er mig utro, og har aller mest lyst til at bede ham om at flytte lige nu, men bliver nødt til at vente til 1 okt, der siger jeg til ham at han har 3 uger til at finde noget andet at bo i. Vi har 2 fælles børn og så har han en der også bor hos os. Vi står og skal holde barnedåb om en måned. Så bliver nødt til økonomisk at vente med at smide ham ud til der kommer børnepenge næste gang ellers har jeg ikke råd til at blive, da jeg så vil køre børnepenge ind over budgetten det gør vi ikke nu. Men puha det bliver nogle lange mdr at skulle holde facaden. Konfronterede ham med utroskaben igår og vi blev jo selvfølgelig uvenner, han nægter men jeg har helt klare beviser. Han har sovet ude i campingvognen i nat. I dag har vi begge været hjemme og han må jo tro at jeg har accepteret det siden jeg ikke har smidt ham ud, men fuck det bliver hårdt at lade som om alt er godt. Men bliver nødt til det økonomisk og er bare så ked af at det skal være sådan, men lige nu må jeg bare udnytte ham han har jo gjort noget der er meget værre i mine øjne. Havde lige brug for luft, har ikke fortalt det til nogen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Har lige fundet ud af igår at min mand er mig utro, og har aller mest lyst til at bede ham om at flytte lige nu, men bliver nødt til at vente til 1 okt, der siger jeg til ham at han har 3 uger til at finde noget andet at bo i. Vi har 2 fælles børn og så har han en der også bor hos os. Vi står og skal holde barnedåb om en måned. Så bliver nødt til økonomisk at vente med at smide ham ud til der kommer børnepenge næste gang ellers har jeg ikke råd til at blive, da jeg så vil køre børnepenge ind over budgetten det gør vi ikke nu. Men puha det bliver nogle lange mdr at skulle holde facaden. Konfronterede ham med utroskaben igår og vi blev jo selvfølgelig uvenner, han nægter men jeg har helt klare beviser. Han har sovet ude i campingvognen i nat. I dag har vi begge været hjemme og han må jo tro at jeg har accepteret det siden jeg ikke har smidt ham ud, men fuck det bliver hårdt at lade som om alt er godt. Men bliver nødt til det økonomisk og er bare så ked af at det skal være sådan, men lige nu må jeg bare udnytte ham han har jo gjort noget der er meget værre i mine øjne. Havde lige brug for luft, har ikke fortalt det til nogen.

Det lyder rigtig hårdt Hold ud, og lav ansøgninger på enlige ydelserne klar allerede nu, så de er klar til at blive sendt afsted det sekund han flytter. 

Stort kram til dig 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det lyder rigtig hårdt Hold ud, og lav ansøgninger på enlige ydelserne klar allerede nu, så de er klar til at blive sendt afsted det sekund han flytter. 

Stort kram til dig 

Tak, ja det var også planen. Sad til kl 2 i nat og lavede budget. Og vil ha ca 7000 til mig og mine 2 børn uden at skulle sælge hverken hus eller bil hvis jeg kører alle børnepenge, børnebidrag og de der enlig ydelser ind over budgetten. Og hvis jeg smed ham ud nu ville jeg ha minus 2000 på min konto når regninger er betalt de næste 3 mdr.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Carina:-)

Øv det lyder hårdt Og det bliver nogle hårde mdr du skal igennem før du kan få ro i dit liv. Men forstår godt dit valg.

Kram til dig .

Anmeld Citér

27. juli 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Jeg synes det er et stærkt valg du har truffet.

Selvom det bliver møg hårdt, så giver du jer muligheden for at få en god start på jeres nye liv.... 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg synes det er et stærkt valg du har truffet.

Selvom det bliver møg hårdt, så giver du jer muligheden for at få en god start på jeres nye liv.... 

Lige nu er han gået ind på sin søns værelse for at sove så han er godt klar over at jeg hader ham på fuld skrue lige nu. Og har aller mest lyst til at råbe og skrige af ham og pakke alt hans lort men der er jo så bare lige 3 børn her. Er rasende og ked af det og bliver så sur over at han nægter når der ligesom ikke er noget at nægte længere. Har haft mistanken siden vi fik vores baby for snart 5 mdr siden og igår kom sandheden så frem.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Øv det lyder hårdt Og det bliver nogle hårde mdr du skal igennem før du kan få ro i dit liv. Men forstår godt dit valg.

Kram til dig .

Tak ja det bliver møghårdt men må holde hovedet højt og pakke mine problemer væk for mine børns skyld. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Anonym trådstarter

Havde sådan set smidt ham ud igår men efter mit lille regnestykke i nat besluttede jeg mig for at gå ud til ham i morges og sagde til ham at hvis han lovede at droppe hende så ku vi prøve at finde ud af det. Han nægtede så stadig at de var sammen men at han nok skulle droppe sit venskab til hende.

Anmeld Citér

27. juli 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Lige nu er han gået ind på sin søns værelse for at sove så han er godt klar over at jeg hader ham på fuld skrue lige nu. Og har aller mest lyst til at råbe og skrige af ham og pakke alt hans lort men der er jo så bare lige 3 børn her. Er rasende og ked af det og bliver så sur over at han nægter når der ligesom ikke er noget at nægte længere. Har haft mistanken siden vi fik vores baby for snart 5 mdr siden og igår kom sandheden så frem.

Må jeg spørge hvordan du opdagede det? 

Du behøves endelig ikke at svare, hvis ikke du føler for det. 

Håber i får en god start på jeres nye liv når i kommer dertil. 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Risse

Anonym skriver:

Wauw..! Du har min dybeste medfølelse og respekt! 

Hold kæft du reagerer flot! Jeg ved ikke om jeg ville være i stand til at tage den i så stiv arm, men mega sejr at du kan! Håber at det hele så bare kører for dig til oktober, så du kan komme videre hurtigst muligt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.