Har lige fundet ud af igår at min mand er mig utro, og har aller mest lyst til at bede ham om at flytte lige nu, men bliver nødt til at vente til 1 okt, der siger jeg til ham at han har 3 uger til at finde noget andet at bo i. Vi har 2 fælles børn og så har han en der også bor hos os. Vi står og skal holde barnedåb om en måned. Så bliver nødt til økonomisk at vente med at smide ham ud til der kommer børnepenge næste gang ellers har jeg ikke råd til at blive, da jeg så vil køre børnepenge ind over budgetten det gør vi ikke nu. Men puha det bliver nogle lange mdr at skulle holde facaden. Konfronterede ham med utroskaben igår og vi blev jo selvfølgelig uvenner, han nægter men jeg har helt klare beviser. Han har sovet ude i campingvognen i nat. I dag har vi begge været hjemme og han må jo tro at jeg har accepteret det siden jeg ikke har smidt ham ud, men fuck det bliver hårdt at lade som om alt er godt. Men bliver nødt til det økonomisk og er bare så ked af at det skal være sådan, men lige nu må jeg bare udnytte ham han har jo gjort noget der er meget værre i mine øjne. Havde lige brug for luft, har ikke fortalt det til nogen.
Anmeld
Citér