utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2015

Anonym trådstarter

Han har været forbi og sige godnat til børnene og vi aftalte at han vil komme i morgen når børnene er afleveret så vi kan få styr på hvordan og hvorledes vi gør det her. Og får søgt om forskellige ting osv. Her allerede dagen derpå ser det ud til at vi forhåbentlig får et godt samarbejde omkring børnene. Elsker ham desværre stadig vil jeg nok altid gøre men kan ikke tilgive ham, og det han gjorde i går var ikke i orden foran børnene så nu håber jeg bare at vi kan blive de bedste venner igen som vi har været i så mange år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2015

Anonym trådstarter

Puha det har været nogle turbulente uger. Økonomien er noget lort indtil den første. Har heldigvis fået henstand på diverse afdrag i denne måned. Men lige nu står der 100kr på kontoen og måneden er laaang endnu. Vores "forhold" er lidt op og ned lige pt, han kommer om morgenen og siger godmorgen til ungerne og så har han haft spist aftensmad her 2-3 gange om ugen. Men lige i dag får han et udbrud igen fordi min tlf var slukket og kommer så herud og begynder at diskutere hvor vores datter så kommer ud til os og spørger ham "far smadrer du nu det hele igen"  (hun er 3 år) han vælger så heldigvis at køre men på vejen river han lige hele vores græsplæne op. Vores datter siger så til mig "mor synes du ikke far er tarvelig". Og har så lige modtaget en besked hvor han skriver at han elsker mig. Har ikke svaret ham. Han bor stadig hos sin bror men har ellers fundet et hus på samme vej som os og hvor han flytter ind her til den første. Han var beruset i dag ku jeg se nok derfor han fik det udbrud men det gik ellers så godt.

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Puha det har været nogle turbulente uger. Økonomien er noget lort indtil den første. Har heldigvis fået henstand på diverse afdrag i denne måned. Men lige nu står der 100kr på kontoen og måneden er laaang endnu. Vores "forhold" er lidt op og ned lige pt, han kommer om morgenen og siger godmorgen til ungerne og så har han haft spist aftensmad her 2-3 gange om ugen. Men lige i dag får han et udbrud igen fordi min tlf var slukket og kommer så herud og begynder at diskutere hvor vores datter så kommer ud til os og spørger ham "far smadrer du nu det hele igen"  (hun er 3 år) han vælger så heldigvis at køre men på vejen river han lige hele vores græsplæne op. Vores datter siger så til mig "mor synes du ikke far er tarvelig". Og har så lige modtaget en besked hvor han skriver at han elsker mig. Har ikke svaret ham. Han bor stadig hos sin bror men har ellers fundet et hus på samme vej som os og hvor han flytter ind her til den første. Han var beruset i dag ku jeg se nok derfor han fik det udbrud men det gik ellers så godt.

kæmpe knus til dig. Jeg håber at det bliver bedre med din eks når der er gået lidt tid. 100 kr er ikke mange penge. Hvad med børnepengene, kan de ikke gå til forbrug? Skilsmisse er virkelig en hård omgang, både følelsesmæssigt og økonomisk. Jeg har selv været der. 

Anmeld Citér

9. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

kæmpe knus til dig. Jeg håber at det bliver bedre med din eks når der er gået lidt tid. 100 kr er ikke mange penge. Hvad med børnepengene, kan de ikke gå til forbrug? Skilsmisse er virkelig en hård omgang, både følelsesmæssigt og økonomisk. Jeg har selv været der. 

Børnepengene skal køres på budgettet så dem får jeg ikk glæde af i denne måned. Men har en fantastisk familie som gerne vil hjælpe med mad osv så det skal nok gå, hader bare at være afhængig af andre men må lige leve med det i den her måned. Men en ting er sikkert vil aldrig bo sammen med en mand igen. Han var mit livs kærlighed og troede vi skulle være sammen for altid, og ved at der aldrig er nogen der kan leve op til den kærlighed vi havde sammen. Så nu er det bare mig selv og vores børn and that's it.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.