Anonym skriver:
Jeg føler ihvertfald ikke, at folk kan se det fra min side
jeg har nu snakket med personalet. Spurgte faktisk bare hvad proceduren var omkring partner og være på stuen om natten
deres svar var meget tydeligt. Det er på ingen måde tilladt, at manden er der om natten, så kl 22 er det ud(hendes ord ikke mine) i særlige tilfælde, kan de feks rykke lidt på tidspunktet feks hvis der ventes på en stue eller de er igang med hjemsendelse. Enten bliver manden sendt hjem, parret kan i særlige tilfælde få enestue eller de vil komme på fødegangen. Hun sagde at det på ingen måde, var acceptabelt at manden blev og overnattede eller var i lokalet, når der var andre kvinder, netop af hensyn til blufærdigheden. Hun sagde at de fleste patienter som var indlagt, ikke brød sig om det, og af samme årsag bliver manden, og andre end de indlagte, altid sendt ud af lokalet, ved den mindste undersøgelse ( på nær blodprøvetagning)
det har givet mig ro, også at vide at de selvfølgelig ikke sparker far hjem, hvis der er grund til at han er der, men at de varetager alles behov.
"det har givet mig ro, også at vide at de selvfølgelig ikke sparker far hjem, hvis der er grund til at han er der, men at de varetager alles behov. "
Dvs. det var okay han var der hvis der var en reel grund til det?
Regnede du ikke med der var det da?
Tænker der må være en religiøs årsag til du reagerer så kraftigt, kan da ikke forestille mig ret mange være SÅ obs på om der er en anden mand på en fleresengsstue, når man selv er indlagt pga. graviditet/fødsel og det samme med de andre. Tror du ikke de har rigeligt at se til selv, end at kigge på andre indlagte damer?
Og har du ikke både nattøj og dyne på? Der er vel ikke "noget" at se?
Jeg gad godt nok ikke at nogen skulle brokke sig over min mand var indlagt/var hos mig hvis der var noget galt/en fødsel på vej....
Det er virkelig ikke ment så surt som det lyder, det er nok bare fordi jeg virkelig ikke kan se problemet.....