Loa skriver:
"det har givet mig ro, også at vide at de selvfølgelig ikke sparker far hjem, hvis der er grund til at han er der, men at de varetager alles behov. "
Dvs. det var okay han var der hvis der var en reel grund til det?
Regnede du ikke med der var det da?
Tænker der må være en religiøs årsag til du reagerer så kraftigt, kan da ikke forestille mig ret mange være SÅ obs på om der er en anden mand på en fleresengsstue, når man selv er indlagt pga. graviditet/fødsel og det samme med de andre. Tror du ikke de har rigeligt at se til selv, end at kigge på andre indlagte damer?
Og har du ikke både nattøj og dyne på? Der er vel ikke "noget" at se?
Jeg gad godt nok ikke at nogen skulle brokke sig over min mand var indlagt/var hos mig hvis der var noget galt/en fødsel på vej....
Det er virkelig ikke ment så surt som det lyder, det er nok bare fordi jeg virkelig ikke kan se problemet.....
Jeg har på intet tidspunkt ønsket at fædrene ikke må være der for deres koner, Men er der et behov, ved jeg jo nu, at de så imødekommer via en enestue eller en stue på fødegangen
jeg kunne jo så høre, at mange indlagte, hærdet som jeg, og nej er ikke af religiøse årsager
kan ikke se at folk har så store problemer med at de varetager alles behov. Der er jo også en hårfin grænse, imellem hvor far er nødvendig og ikke nødvendig, alt efter hvad man er indlagt for, og hvor man er i forløbet
jeg har vel også lov at værne om mine grænser, og når der bliver lavet hensyn til faren ved behov, er begge jo imødekommet og kan ikke se mine grænser skal negligeres. Lige så vel som de er der af en god grund, er jeg det jo også