Hvornår fik i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? 

Og er i stadig sammen den dag idag?

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

jeg mødte min søns far i sommeren '06 og vi flyttede hurtigt sammen... jeg blev gravid da vi havde været sammen i ½ år, men tabte det - kun for at blive gravid med vores dejlige dreng et par mdr. senere, så han kom til i januar '08... Vi var på det tidspunkt 19 og 27 år...

Vi gik desværre fra hinanden da han var 4, men så fandt jeg sammen med en god ven som var på alder med mig og efter 7 mdr. testede jeg positiv, så vores dejlige datter kom til verden 16 mdr. efter at vi fandt sammen...

vores lille tossede familie bor stadig sammen... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Beem82

Mødte min mand for første gang i juni 12, flyttede ind i oktober 12, blev gravid i januar 13 (mistede desværre i uge 32), blev gift juli 14 og blev igen gravid i januar 15 med termin til oktober <3 Og er ikke i tvivl om at vi er sammen til vores dages ende <3

Anmeld Citér

24. juni 2015

Louisejulia

Anonym skriver:

Hej alle, 

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Vi havde været sammen i næsten 2 år da Emma-Sophie kom til verden. 

Vi har været sammen i 3,5 år sammen snart jeg er 19 år og han 25 år. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Rsa

Anonym skriver:

Hej alle, 

vi har sammen en datter på 4,6 år. vi har været sammen i 8 år og fik hende efter 3,5 år sammen.

Anmeld Citér

24. juni 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej alle, 

Vi fandt sammen da jeg var 20 og han 25 .. det var i 2007 .. Vi fik vores første i 2009 og den anden i 2012 .. og er stadigvæk sammen idag og kan snart fejre 8 års dag  Nu er jeg snart 28 og han 33 :)

Anmeld Citér

24. juni 2015

Benjamins'mor

Vi havde været sammen 2 år og 1 måned da jeg fødte. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Vi har været sammen siden 2010 - gift i 2013, barn i 2014 og venter barn her i 2015 - og vi er stadigvæk sammen <3

Anmeld Citér

24. juni 2015

2721

Blev gravid efter 5 mdr. Da vores søn var lidt over 2 gik vi fra hinanden, fandt dog sammen ca 1 mdr senere, men valgte at bo adskildt nu 6 1/2 år efter vi blev kærester første gang venter vi nr 2 og regner med vi flytter sammen igen. Vi har valgt en lidt specielt måde at leve på, men jeg har fået et liv og et netværk her med vores søn og han har sin uddannelse og andelsbolig hvor han bor der ikke har været til at sælge, så vi har fået det til at fungere på denne måde

Anmeld Citér

24. juni 2015

Steffecph

Vi har været sammen i 2 år og fik for knap 4 måneder siden vores datter.  Det var dog ikke helt planlagt og vi havde nok ventet  nogle år :-) Vi er stadig sammen.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Stjerneskud84

Hej alle, 

Min mand og jeg havde været sammen i 5 mdr, da jeg testede positivt første gang.. Den dag idag, har vi 2 børn og har været sammen i 8 år til december... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.