Hvornår fik i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? 

Og er i stadig sammen den dag idag?

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Min kæreste og jeg har været sammen knap 4 år. Venter første (planlagt) barn til februar 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Spirrevip

Vi har ikke barn endnu, men vi har været sammen lidt over 2 år, når vi har planlagt at begynde pb. Jeg er ikke i tvivl om at vi skal være sammen i land tid. Gerne hele livet

Anmeld Citér

25. juni 2015

Pregnant

Jeg har været sammen med min kæreste i 8 måneder snart, og er 7 uger henne. 

Så jeg opdagede at jeg var gravid, da vi havde 7 måneders dag :-) 

Jeg er 7 uger henne nu 

Anmeld Citér

25. juni 2015

FrkC

Vi mødte hinanden i september 2006 og venter vores første til oktober 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Vik

Vi har været sammen i 8 år da vi fik vores datter i 2010 og har nu også fået en søn for 7 uger siden ( 13 år sammen) ����

Anmeld Citér

25. juni 2015

Skouboe

Vi havde været sammen i 8 år da vi fik vores første og om en lille måned har vi 15 års dag.

Anmeld Citér

25. juni 2015

pastry26

Vi har været kærester siden 2008, så lidt mere en 7 år. Fik første barn i 2013 og venter os igen til næste år..

Vi har oplevet meget sammen uden barn (børn) og det er jeg virkelig glad for den dag idag. Synes vores parforhold er "så meget mere" end det vi har barn sammen.

Men er glad for vi kom så langt og fik et barn, det tog også lige lidt tid at lave. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Loa

Olaf skriver:

Min x og jeg var ikke kærester da jeg blev gravid i 2009 men prøvede at få det til at fungere, hvilket ikke lykkedes, fik den store i april 2010, gik fra ham i juni 2011, flyttede alene i november 2011, mødte min nye i maj 2012, vi købte hus i juni 2013, hund i april 2014 og venter nu barn  juli 2015  

Uh hvad skal der så ske i 2016

Anmeld Citér

25. juni 2015

Loa

2721 skriver:

Blev gravid efter 5 mdr. Da vores søn var lidt over 2 gik vi fra hinanden, fandt dog sammen ca 1 mdr senere, men valgte at bo adskildt nu 6 1/2 år efter vi blev kærester første gang venter vi nr 2 og regner med vi flytter sammen igen. Vi har valgt en lidt specielt måde at leve på, men jeg har fået et liv og et netværk her med vores søn og han har sin uddannelse og andelsbolig hvor han bor der ikke har været til at sælge, så vi har fået det til at fungere på denne måde

Spændende at læse at folk kan få det til at fungere på alternative måder 

Anmeld Citér

25. juni 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? 

Og er i stadig sammen den dag idag?

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Vi havde været sammen næsten 7 år da vi fik vores datter i februar 2015

7 årsdag maj 2015 

vi er stadigvæk sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.