Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej alle, Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? Og er i stadig sammen den dag idag? Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned..
Hej alle,
Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn?
Og er i stadig sammen den dag idag?
Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned..
Vi havde været sammen 1 år og 3 måneder, da vores første blev født.. Vi er ikke sammen længere
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi havde kendt hinanden i 4 1/2 år, da vores søn kom til verden for 9 mdr. Siden vi er stadig sammen
Mødtes i december 13, fødte i oktober 14.
Vi er stadig sammen og meget lykkelige
Vi har været sammen siden 2009 og er lige gået i gang med projekt baby. Vi har været sammen siden vi var 15, så vi ville lige væe lidt ældre inden der kom børn. Nu er jeg 21 (22 til september) og kæresten er 23.
Vi havde 7 års dag dagen inden termin.
nu har vi snart 8 års dag.. Om to dage(og 2 års bryllupsdag) vores datter fylder 1 på søndag!
jeg er 22 og han 27
Vi mødte hinanden Nytår 07/08 og fik vores første i Maj 2013 så efter 5 år sammen. Vi er stadig sammen og venter nr. 2 inden for de næste par uger!
5 år og vi har et barn på 2 og har aldrig haft det bedre sammen
Vi fik første barn, da vi havde været sammen i 1 år og 3 mdr her 7 år senere, venter vi nummer 3, og ja, vi er stadig sammen
Vi mødte hinanden og fandt sammen juni/juli 2011, fik vores søn april 2012 (3 mdr for tidligt) og er stadig sammen nu.
Vi havde kendt hinanden i 4 år, nu har vi kendt hinanden 5 år og har Lille Noah på 6 uger.
Jeg er 25, han er 44 og vi er selvfølgelig stadig sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128