Hvornår fik i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2015

Olaf

Loa skriver:

Uh hvad skal der så ske i 2016

Håber på bryllup men nu må se  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Mettefpigen

Vi fandt sammen i  oktober 06, fik lukas i sep 11, gik fra hinanden i jan 13.....

Anmeld Citér

25. juni 2015

Fremad

Købte hus efter 11 mdr, 14 mdr da vi gik i gang, mistede 3 gange... Nu har vi været sammen i 3 år og har en søn på 4,5 måned.... Er lige blevet forlovet og skal giftes enten i år eller næste år...

Anmeld Citér

25. juni 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? 

Og er i stadig sammen den dag idag?

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Jeg blev gravid efter 2 måneder! Ikke planlagt.. men vi valgte at beholde.  

Vi er stadig sammen, er gift og så har vi forøget flokken med to dejlige unger mere 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Sprit25

Vi fandt sammen november 08. Fik vores datter april 14! Vi begyndte dog at prøve januar 12

Anmeld Citér

25. juni 2015

NBNixen

Anonym skriver:

Hej alle, 

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Min ringforlovede og jeg har været sammen i 1 år og snart 3 måneder . . Allerede sidste sommer da vi havde været sammen i en måned, ventede vi os en lille, som desværre endte i en spontan abort da jeg var omkring 10 uger henne . . 

Nu venter vi os en lille dreng med termin 4 september

Anmeld Citér

25. juni 2015

2721

Loa skriver:

Spændende at læse at folk kan få det til at fungere på alternative måder 

For os fungere det rigtig godt

vi har mulighed for at priotere familie tid 100% når vi er sammen og min kæreste slipper for stress og jag de dage han er hos sig selv og kan koncentrere sig 100% om skole og arbejde. Bliver spændene når vi flytter sammen igen, men er sikker på det nok skal gå

Anmeld Citér

25. juni 2015

M (:

Anonym skriver:

Hej alle, 

5 år da jeg blev gravid og knap 6 år, da vores søn blev født. Vi har nu været sammen i 8 år, og fik vores 2. barn for to måneder siden. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

BigHope13

Vi havde været sammen 5 år før vi begyndte at prøve at få børn sammen, skæbnen ville at vi ikke havde så nemt ved det og det tog noget tid med fertilitets behandling. Til septemper har vi været sammen i 9 år og vores søn bliver 2 til november. Jeg er pt 27 år og min kæreste 37 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Mutti84

Vi fandt sammen Juni 2012, flyttede sammen et halvt år senere, blev gift Maj 2014, jeg blev gravid på bryllupsrejsen og vi fik vores pige i Marts 2015 

Min mand har en søn fra et tidligere forhold, som vi har 7/7

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.