Hvornår fik i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2015

Lilott

Vi havde været sammen i 5 år da vi fik Elias og vi er stadig sammen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

Christabelle

Vi havde været sammen i 6 år da jeg fødte vores datter. Vi er stadig sammen (7,5 år)

Anmeld Citér

25. juni 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Vi fandt sammen i februar 09, og fødte oktober 14, så lige knap 6 år 

vi er stadig sammen 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Hønsemor

Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? 

Og er i stadig sammen den dag idag?

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Vi fik den første fire dage før vi havde været sammen i 11 mdr og er den dag idag stadig sammen, vi har fået et barn mere og er blevet gift  og vi har snart været sammen i 5 år og 7 mdr

Anmeld Citér

25. juni 2015

Frk.S

Vi havde været sammen i 12 år, da vores første barn kom til verden.
Men vi har så også været sammen siden vi var 16. 

Ja, vi er stadig sammen, og er siden da også blevet gift og har fået et barn mere. 

Anmeld Citér

25. juni 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonymor skriver:

Vi havde været sammen 1 år og 3 måneder, da vores første blev født.. Vi er ikke sammen længere

Det er jo også meget meget hurtigt at blive gravid efter seks måneder - jeg fatter ikke, at man tager det valg �� Efter seks måneder er man jo stadig nyforelsket - i en slags sindsstand af sindssyge, det kalder man det. Der bør man ingen større valg træffe.... 

Anmeld Citér

25. juni 2015

Kløver

Anonym skriver:

Hej alle, 

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Vi havde været sammen i 4 år da vores ældste kom. Nu har vi snart været sammen i 9 år, og venter vores 4 barn om 7 uger  

Anmeld Citér

26. juni 2015

EAF

Hej alle, 

Vi mødte hinanden i august 2007, blev kærester i januar 2008, blev gravid i foråret 2009, forlovet juleaften 2009, fødte i januar 2010, gift i juni 2011 og vi er stadigvæk sammen juni 2015 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Anonymor

SØS skriver:

Det er jo også meget meget hurtigt at blive gravid efter seks måneder - jeg fatter ikke, at man tager det valg �� Efter seks måneder er man jo stadig nyforelsket - i en slags sindsstand af sindssyge, det kalder man det. Der bør man ingen større valg træffe.... 

Det kan vi kun Være enige om. Jeg fortryder ikke i det perspektiv at jeg aldrig kunne fortryde mine børn, men i et realistisk perspektiv var det total uansvarligt at få barn så hurtigt.

Anmeld Citér

26. juni 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Hej alle, 

Vi havde været sammen i ca 2 år da jeg blev gravid første gang. 

Nu har vi været sammen i lidt over 7 år og er stadig sammen - og fået 2 børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.