Hvornår fik i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2015

Olaf

Min x og jeg var ikke kærester da jeg blev gravid i 2009 men prøvede at få det til at fungere, hvilket ikke lykkedes, fik den store i april 2010, gik fra ham i juni 2011, flyttede alene i november 2011, mødte min nye i maj 2012, vi købte hus i juni 2013, hund i april 2014 og venter nu barn  juli 2015  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej alle, 

Hvor længe havde i været sammen med jeres partner da i fik jeres første barn? 

Og er i stadig sammen den dag idag?

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Vi havde været sammen i næsten 5 år, da vi fik vores første barn, og her 13 1/2 år senere er vi stadig sammen 

Anmeld Citér

24. juni 2015

CaWi

Jeg blev gravid da vi havde været sammen i tre år. Nu har vi været sammen i snart 7 år :-)

Anmeld Citér

24. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Hej alle, 

Personligt har mig og min kæreste været sammen i 1,5 år og venter vores første barn om en måned.. 

Jeg har været sammen med min kæreste siden maj 2013 og vi venter vores første barn 2/8 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Bebe89

Vores bebs kommer til verden i november og til oktober har vi været kærester i 2 år  og så hååååber jeg meget at vi bliver sammen! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

MorTil3+

Vi havde været sammen i 2 år da vi fik den første det er 11 år siden vi blev kærester og nu har vi lige fået nr 3 her i marts. Og vi skal giftes her til august.

Anmeld Citér

24. juni 2015

Mama85

Anonym skriver:

Hej alle, 

Lige præcis på vores 3-års dag kom vores første guld til verden 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Emisoph

Vi kom sammen maj 2008, begge to 18 år gamle dengang. Flyttede sammen i juni 2008 og fik barn i september 2014. Vi har været sammen 7 år og 1 måned i dag, og vi er stadig kærester

Anmeld Citér

24. juni 2015

lineog4

Mødte hinanden da jeg var meget ung i 1992, fik det første barn i 2003, og derefter et i 2006,2007 og 2010 og ja vi er stadig sammen - vi har simpelthen ikke fantasi til andet 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Hej alle, 

Min X og Jeg havde været sammen i 8 år da vi fik vores første 

- Ja, vi var begge meget unge da vi blev kærester. 

- og Nej.. Vi er ikke sammen mere heldigvis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.