Anonym skriver:
synes nu nok han lavet rigeligt rod i den da han var på pinden.. hvad med alle de penge han brugte af kassen på sig selv? jeg tror ikke det vil være godt for danmark han kom til igen, det kan godt være at Helle hun ikke har opnået alt hvad hun lovet men tænk også hvor stor kaos hun gik indtil og nu er vi trods mange reformer og stramninger da endelig ved at være ude af krisen så noget må da havde lykkes? jeg er glad for alle har hver deres mening
for ellers ville det være for kedeligt. det så spændene hvem der løber med sejren i aften
Jeg er led og ked af, at folk vitterligt ikke VED hvad de snakker om, når de snakker om sidste års "Løkke-skandale".
Han har IKKE taget penge fra dig og mig og alle andre der bor i DK og betaler skat. Han har der i mod brugt nogle penge fra PARTIkassen - dvs. alle der er medlemmer af Venstre har betalt. Og ikke ALLE andre almindelige danskere. Hvem tror du mon betaler for Helle T's dragter, kjoler og tasker? Det gør HENDES partikasse. Det kunne egentlig være sjovt at se, hvor mange penge hun bruger. Bare lige sådan for at få det sat i perspektiv.
Anmeld
Citér