Jeg har ikke lyst til at stemme imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2015

debbie19

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå. 

Jeg er selv lidt handicappet for tiden, da jeg har gennemgået en operation for nogle dage siden og kan derfor ikke gå. Så min mand bliver nok nødt til at bære mig ud til bilen og ud til stemmestedet. Men det skal ikke stoppe mig fra at stemme, selvom det nok ender med en blank stemme. 

fedt at din mand vil bære dig jeg kan desværre ikke sidde op eller havde hoved oprejst den eneste måde jeg kan spise på er når jeg halv sidder op i sofaen ellers vælter kvalmen ind over mig men når jeg ligger har jeg det fint  men håber dette bliver den eneste gang jeg oplever ikke at kan stemme  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Anonym

Sprit25 skriver:

Bare lige for at rette: 

lars Løkke Rasmussen har lovet der ikke kommer brugerbetaling på læger. Og han plejer at holde hvad han lover

synes nu nok han lavet rigeligt rod i den da han var på pinden.. hvad med alle de penge han brugte af kassen på sig selv? jeg tror ikke det vil være godt for danmark han kom til igen, det kan godt være at Helle hun ikke har opnået alt hvad hun lovet men tænk også hvor stor kaos hun gik indtil og nu er vi trods mange reformer og stramninger da endelig ved at være ude af krisen så noget må da havde lykkes? jeg er glad for alle har hver deres mening for ellers ville det være for kedeligt. det så spændene hvem der løber med sejren i aften  

Anmeld Citér

18. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

synes nu nok han lavet rigeligt rod i den da han var på pinden.. hvad med alle de penge han brugte af kassen på sig selv? jeg tror ikke det vil være godt for danmark han kom til igen, det kan godt være at Helle hun ikke har opnået alt hvad hun lovet men tænk også hvor stor kaos hun gik indtil og nu er vi trods mange reformer og stramninger da endelig ved at være ude af krisen så noget må da havde lykkes? jeg er glad for alle har hver deres mening for ellers ville det være for kedeligt. det så spændene hvem der løber med sejren i aften  

Naturligvis har Løkke ikke brugt af statskassen. At han har brugt at venstre kassen er jeg sådan set død ligeglad med. Men ja skønt med forskelligheder og kan sige jeg støtter ikke ham da det inddirekte vil give en stemme til DF 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anpau

Lunae skriver:

For mig handler det om menneskesyn.

Hvis man opfatter alle mennesker uanset social status, etnicitet osv som ligeværdige og samtidig går højere op i miljø end vækst, så er man rød

Hvis man kigger på, hvad der gavner én selv mest muligt og synes at det er ok med en umenneskelig udlændinge og flygtningepolitik, så skal man stemme blå.

Personligt er jeg dødtræt af den nuværende regering, men i min optik er alternativet mere skræmmende.

min stemme går denne gang til Rnhedslisten, fordi de stemte imod skolereformen og fordi vi har brug for et parti der kan trække lidt i den røde retning. Jeg er dog langt fra enig med hele deres politik.

Ej ved du hvad, det synes jeg simpelthen ikke man kan sige det dér.. Så alle os der er "blå" og stemmer på et parti fra højrefløjen, vi opfatter andre mennesker som andenrangs eller hvad? Det er da vist dagens generalisering - og en grim en af slagsen!

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Jeg er led og ked af, at folk vitterligt ikke VED hvad de snakker om, når de snakker om sidste års "Løkke-skandale". 

Han har IKKE taget penge fra dig og mig og alle andre der bor i DK og betaler skat. Han har der i mod brugt nogle penge fra PARTIkassen - dvs. alle der er medlemmer af Venstre har betalt. Og ikke ALLE andre almindelige danskere. Hvem tror du mon betaler for Helle T's dragter, kjoler og tasker? Det gør HENDES partikasse. Det kunne egentlig være sjovt at se, hvor mange penge hun bruger. Bare lige sådan for at få det sat i perspektiv.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonymor

Gud hvor jeg dog træt af, at politik skal blive så personligt - ikke kun politikerne imellem, men også mellem almindelige danskere, der kommer med nogle ret grimme udtalelser om folk, der stemmer "sådan og sådan", hvis ikke det lige passer ind i deres verdenssyn. Jeg har sat mit kryds et helt andet sted end jeg plejer, og mener det er velinformeret og overvejet. Men jeg dømmer ikke folk, der vælger at sætte deres kryds i en helt anden retning. Vi har jo alle vores mærkesager. 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym

Anpau skriver:

Jeg er led og ked af, at folk vitterligt ikke VED hvad de snakker om, når de snakker om sidste års "Løkke-skandale". 

Han har IKKE taget penge fra dig og mig og alle andre der bor i DK og betaler skat. Han har der i mod brugt nogle penge fra PARTIkassen - dvs. alle der er medlemmer af Venstre har betalt. Og ikke ALLE andre almindelige danskere. Hvem tror du mon betaler for Helle T's dragter, kjoler og tasker? Det gør HENDES partikasse. Det kunne egentlig være sjovt at se, hvor mange penge hun bruger. Bare lige sådan for at få det sat i perspektiv.

Og så oveni så synes jeg folk skulle tage et tjek på, hvor mange skattekroner Helle Thorning rejser for. Men det er slet ikke en sag der har været belyst nær så meget pga de partiske medier vi desværre har i Danmark. Derudover er hun jo ikke voksen nok til at tale hendes egen sag. Det eneste hun kan, er at tale om hvad Løkke gør forkert.

Anmeld Citér

18. juni 2015

debbie19

debbie19 skriver:

fedt at din mand vil bære dig jeg kan desværre ikke sidde op eller havde hoved oprejst den eneste måde jeg kan spise på er når jeg halv sidder op i sofaen ellers vælter kvalmen ind over mig men når jeg ligger har jeg det fint  men håber dette bliver den eneste gang jeg oplever ikke at kan stemme  

nå jeg fik alligevel stemt vi lånte en kørestol så nu er jeg tilfreds udover jeg kom til at stemme forkert lol 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Naturligvis har Løkke ikke brugt af statskassen. At han har brugt at venstre kassen er jeg sådan set død ligeglad med. Men ja skønt med forskelligheder og kan sige jeg støtter ikke ham da det inddirekte vil give en stemme til DF 

Uanset hvilket kasse han har brugt af, så gør det han meget utroværdig i mine øjne.

Hvis han bliver statsminister, så er DK til grin 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

nå jeg fik alligevel stemt vi lånte en kørestol så nu er jeg tilfreds udover jeg kom til at stemme forkert lol 

Hvad mener du med at du stemte forkert?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.