Anpau skriver:
Hvad mener du med, at de ikke er relevante for dig? De fleste omhandler jo rimelig generelle ting som skole, sundhed, ældre, indvandre, arbejde, dagpenge, miljø mv.
Jeg tænker bare, at man må da vide om man er rød eller blå, og så vælge det parti der minder mest om ens egne holdninger og værdier.
Det er sjovt, jeg har altid følt mig ret sikker på hvilken lejr jeg hørte til, men efterhånden føler jeg at det kun er enhedlisten og LA der stadig kan kalde sig rød og blå. Resten er for mig at se bare blev et stort sceneshow af et præsidentvalg. Aldrig har jeg set så meget mudderkast fremfor brugbar politik.
Jeg synes at det er flovt at se hvordan Danmark deler sig op i rød og blå og tror at de kæmper for noget, når alt de gør er at kaste mudder på andre partier, fordi de vil have en anden lige så tåbelig og inkompetent statsminister.
Enten burde de store midterpartier venstre og Socialdemokraterne (og DF) slå sig sammen, eller også skulle de virkelig tage at få redefineret den grænse mellem rød og blå i stedet for at behandle os vælgere som børn. Rød eller blå er for mig at se dybt ligegyldigt lige for tiden.
Så til ts: Så synes jeg at du skal stemme enten blankt eller finde det parti der bedst repræsentere din mækesag.
(Undskylder stavefejl, skrevet fra mobil)
Anmeld
Citér