Jeg har ikke lyst til at stemme imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2015

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Jeg Ville ønske Jeg kunne stemme idag men ligger med smadret knæ har Ikke været Ude  I 14 dage idag. Jeg Kan Ikke bruge krykker da Min venstre arm Ikke virker pga nerve I klemme. Og havde skaffet en til  at køre men har Ikke sovet hele natten pga Jeg er dårlig af pillerne Jeg får. Og Jeg er virkelig ked af Jeg Ikke Kan stemme idag. Jeg håber Ikke blå kommer ind da De Vil sætte betaling på  læger. vi lever ultra stramt og Jeg er ofte til  læge Det Vil vi Ikke havde råd  til . så Jeg Ville stemme rød  vis  Jeg kunne havde stemt idag,

Det kan jeg godt forstå. 

Jeg er selv lidt handicappet for tiden, da jeg har gennemgået en operation for nogle dage siden og kan derfor ikke gå. Så min mand bliver nok nødt til at bære mig ud til bilen og ud til stemmestedet. Men det skal ikke stoppe mig fra at stemme, selvom det nok ender med en blank stemme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Det er sjovt, jeg har altid følt mig ret sikker på hvilken lejr jeg hørte til, men efterhånden føler jeg at det kun er enhedlisten og LA der stadig kan kalde sig rød og blå. Resten er for mig at se bare blev et stort sceneshow af et præsidentvalg. Aldrig har jeg set så meget mudderkast fremfor brugbar politik. 

Jeg synes at det er flovt at se hvordan Danmark deler sig op i rød og blå og tror at de kæmper for noget, når alt de gør er at kaste mudder på andre partier, fordi de vil have en anden lige så tåbelig og inkompetent statsminister. 

Enten burde de store midterpartier venstre og Socialdemokraterne (og DF) slå sig sammen, eller også skulle de virkelig tage at få redefineret den grænse mellem rød og blå i stedet for at behandle os vælgere som børn. Rød eller blå er for mig at se dybt ligegyldigt lige for tiden.

Så til ts: Så synes jeg at du skal stemme enten blankt eller finde det parti der bedst repræsentere din mækesag.

(Undskylder stavefejl, skrevet fra mobil)

Kunne ikke være mere enig 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Sprit25

debbie19 skriver:

Jeg Ville ønske Jeg kunne stemme idag men ligger med smadret knæ har Ikke været Ude  I 14 dage idag. Jeg Kan Ikke bruge krykker da Min venstre arm Ikke virker pga nerve I klemme. Og havde skaffet en til  at køre men har Ikke sovet hele natten pga Jeg er dårlig af pillerne Jeg får. Og Jeg er virkelig ked af Jeg Ikke Kan stemme idag. Jeg håber Ikke blå kommer ind da De Vil sætte betaling på  læger. vi lever ultra stramt og Jeg er ofte til  læge Det Vil vi Ikke havde råd  til . så Jeg Ville stemme rød  vis  Jeg kunne havde stemt idag,

Bare lige for at rette: 

lars Løkke Rasmussen har lovet der ikke kommer brugerbetaling på læger. Og han plejer at holde hvad han lover

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Bare lige for at rette: 

lars Løkke Rasmussen har lovet der ikke kommer brugerbetaling på læger. Og han plejer at holde hvad han lover

Hvordan kan man overhovedet tage Lars Løkke seriøst? Efter alt det han hat lavet? 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Christine

lineog4 skriver:

Nu stemmer jeg ikke radikalt, men jeg ville nu heller ikke lade min stemme falde og stå på minimumsnormeringen (jeg er for dem, men tænker også det er vigtigere at tilføre ressourcer, for med minimumsnormeringer og ikke tilført ressourcer er der bare andet man sparer på som også er vigtigt for en god daginstitution).

Jeg får bare ondt i maven npr jeg hører Østergaard på det her punkt (synes ellers han klarer det godt), fordi jeg hører en (paranoid) skjult dagsorden om en obligatorisk børnehave eller skolestart fra 4 år.

Og ja så er jeg bare mere rød end radikales lilla 

Eejjj nu synes jeg ellers jeg har forsøgt at sætte mig rigtigt godt ind i partiernes meninger (i hvert fald dem på "min" fløj) osv men den er gået min næse forbi, at der skulle (kunne) være en sådan skjult dagsorden. 

Jeg er nu heller ikke lilla, så det var ikke dér min stemme ville ende alligevel, men tænker da bare om folk er klar over det hvis det måske er radikales plan? Men det er måske din egen fortolkning sådan sat på spidsen? Eller? I hvert fald en pløk idé hvis det nogensinde skulle blive et ægte forslag.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Lunae

For mig handler det om menneskesyn.

Hvis man opfatter alle mennesker uanset social status, etnicitet osv som ligeværdige og samtidig går højere op i miljø end vækst, så er man rød

Hvis man kigger på, hvad der gavner én selv mest muligt og synes at det er ok med en umenneskelig udlændinge og flygtningepolitik, så skal man stemme blå.

Personligt er jeg dødtræt af den nuværende regering, men i min optik er alternativet mere skræmmende.

min stemme går denne gang til Rnhedslisten, fordi de stemte imod skolereformen og fordi vi har brug for et parti der kan trække lidt i den røde retning. Jeg er dog langt fra enig med hele deres politik.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Mimic

Anonym skriver:

Ja, som overskriften siger, så har jeg ikke lyst til det. 

Ville have stemt på nogen, som har tænkt sig at gøre noget ift. De minimumsnormeringer, men kan se at kun 3 af partierne ønsker at indføre dem. Kristendemokraterne, SF og Enhedslisten. 

Disse 3 partier har også deres andre mærkesager, som jeg ikke er enig i, hvilket gør det svært for mig at stemme. På den anden side føler jeg at min stemme går til spilde ift. minimumsnormeringerne, hvis jeg ikke stemmer.

Er der andre med samme dilemma? 

Det er lidt et dilemme ja, men se på stemmesedlen som et menukort, når man går på restaurant og får menukortet, er det ikke ofte man siger "jeg kan li´det hele", men derimod kun nogle få ting, det samme er det med vores politikere og partierne, alle har de en mærkesag eller flere vi kan stå inde for, men det er sjældent at man er enig i det hele, stem med hjertet og fornuften så skal det nok løse sig

håber du får stemt i dag

Anmeld Citér

18. juni 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Hvordan kan man overhovedet tage Lars Løkke seriøst? Efter alt det han hat lavet? 

Lars Løkke Rasmussen er en bedre håndværker end Helle T. Løkke er bedre debattør og politisk holder han hvad han lover

Anmeld Citér

18. juni 2015

modesty

Lunae skriver:

For mig handler det om menneskesyn.

Hvis man opfatter alle mennesker uanset social status, etnicitet osv som ligeværdige og samtidig går højere op i miljø end vækst, så er man rød

Hvis man kigger på, hvad der gavner én selv mest muligt og synes at det er ok med en umenneskelig udlændinge og flygtningepolitik, så skal man stemme blå.

Personligt er jeg dødtræt af den nuværende regering, men i min optik er alternativet mere skræmmende.

min stemme går denne gang til Rnhedslisten, fordi de stemte imod skolereformen og fordi vi har brug for et parti der kan trække lidt i den røde retning. Jeg er dog langt fra enig med hele deres politik.

Jeg plejer at temmelig radikalt men tror faktisk også at jeg ender med Enhedslisten denne gang, for at trække så langt som muligt i modsat retning af blå.

jeg er også rystet over i hvor høj grad folk stemmer ud fra egne, bittesmå egoistiske hensyn i stedet for at have lidt perspektiv.

Anmeld Citér

18. juni 2015

Carina:-)

Sprit25 skriver:

Lars Løkke Rasmussen er en bedre håndværker end Helle T. Løkke er bedre debattør og politisk holder han hvad han lover

Enig 

Og hvordan kan man overhovedet taget Helle seriøst ....Hvis man tror tingene bliver fantastiske med hende ved roret skal man da bare lige huske de sidste 4 år . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.