PUHK skriver:
Konservativt umiddelbart.
Jeg har lidt svært ved den høje tilslutning til ekstremisme i begge ender af spektret i dansk politik, men man må vel bare tage det som et udtryk for folks afmagt og ofte også, at de ikke gider at sætte sig ind i eller kan overskue partiernes egentlige politik og de økonomiske fundamenter herfor.
Griner lidt for synes faktisk konservative er nogen af de der er kommet med de mest bombastiske og egentlige også lidt ekstreme holdninger i det her valg.
jeg plejer egentlig at have stor respekt for konservatisme, dvs. Deres tanke om at forstå samfundet som et legeme, hvor alle dele er en del af at hele, men ja så er der bare organer og andre dele (mennesker) som ikke kan undværes og derfor skal have mere i løn osv. Men selv de dele vi næsten kan undvære skal vi behandle ordentligt. Og der sjove vi bare ikke i et liberalistisk (og formodentlig også konservativ) ikke kan undvære de arbejdsløse, for de på en eller anden måde også er incitament til vi andre vil på arbejde.
Men må indrømme alt respekt røg da de smed en forfærdelig kampagne ud med smarte ord. Og Pape får sagt ufatteligt mange bombastiske udtalelser. Synes de er fint på linie med Liberal Allience som for mig står for den yderste højrefløj - DF er ikke yderlig, har været det på udlændinge politikken, men selv der er de jo næsten overhalet indenom af Venstre og A.
Anmeld
Citér