Hvad stemmer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2015

Mettefpigen

Abemor skriver:

Socialdemokratiet. De har gjort det godt.

må indrømme jeg er i chok over at høre hvor mange der stemmer DF  fatter det ikke ... Sørgeligt menneskesyn. Trist det går den vej. 

Hvorfor er det et sørgeligt menneskesyn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Zelinasmor

DF får min stemme 

Anmeld Citér

17. juni 2015

lineog4

PUHK skriver:

Konservativt umiddelbart.

Jeg har lidt svært ved den høje tilslutning til ekstremisme i begge ender af spektret i dansk politik, men man må vel bare tage det som et udtryk for folks afmagt og ofte også, at de ikke gider at sætte sig ind i eller kan overskue partiernes egentlige politik og de økonomiske fundamenter herfor.

Griner lidt for synes faktisk konservative er nogen af de der er kommet med de mest bombastiske og egentlige også lidt ekstreme holdninger i det her valg.

jeg plejer egentlig at have stor respekt for konservatisme, dvs. Deres tanke om at forstå samfundet som et legeme, hvor alle dele er en del af at hele, men ja så er der bare organer og andre dele (mennesker) som ikke kan undværes og derfor skal have mere i løn osv. Men selv de dele vi næsten kan undvære skal vi behandle ordentligt. Og der sjove vi bare ikke i et liberalistisk (og formodentlig også konservativ) ikke kan undvære de arbejdsløse, for de på en eller anden måde også er incitament til vi andre vil på arbejde.

Men må indrømme alt respekt røg da de smed en forfærdelig kampagne ud med smarte ord. Og Pape får sagt ufatteligt mange bombastiske udtalelser. Synes de er fint på linie med Liberal Allience som for mig står for den yderste højrefløj - DF er ikke yderlig, har været det på udlændinge politikken, men selv der er de jo næsten overhalet indenom af Venstre og A.

Anmeld Citér

17. juni 2015

MorTil4<3

DF er den eneste vej frem til et Danmark der igen kan blive DANSK! 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Os&lilledig

SnartMorTil>4 skriver:

Samtlige test jeg tager siger "stem DF".. Der er bare lige det minus.. At jeg er homo seksuel selv og bare slet ikke kan bruge DF til en skid på det punkt. De vil nærmest behandle os som indvandre :p så det kan jeg ikke stemme! Så må finde et alternativ, og det er kræft dæleme svært!!

Anmeld Citér

17. juni 2015

Sprit25

SnartMorTil>4 skriver:

Det kommer vel an på hvordan man definere dansk? For mig er dansk at man vil vores land. At man elsker det her land og vil det bedste for det. Så er jeg faktisk død ligeglad med om du hedder Mohammed eller Søren! 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Loa

Sprit25 skriver:

Det kommer vel an på hvordan man definere dansk? For mig er dansk at man vil vores land. At man elsker det her land og vil det bedste for det. Så er jeg faktisk død ligeglad med om du hedder Mohammed eller Søren! 

Jamen er DF ikke også det, så længe du er i landet lovligt og arbejder og forsørger dig selv?

Anmeld Citér

17. juni 2015

Jibbe

Jeg stemmer konservativt - as usual...

Anmeld Citér

17. juni 2015

Sprit25

Loa skriver:

Jamen er DF ikke også det, så længe du er i landet lovligt og arbejder og forsørger dig selv?

Sådan forstår jeg ikke DF 

de er EU modstandere, asylansøgere skal bare væk osv

Anmeld Citér

17. juni 2015

l.kjoeller

Stemmer rødt. Præcis hvor rødt er jeg i tvivl om. Jeg har arbejdet med kontanthjælps modtagere og ved at langt de fleste yder 37 timers nyttejob for deres 10000 kr. Synes simpelthen det er skammeligt at køre hetz på dem og påstå de er på kh pga manglende motivation. Og det har nogle blå partirer efter min mening gang i 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.