PUHK skriver:
De konservative har desværre (ligesom andre partier) følt behov for at komme med bombastiske udmeldinger grundet den stigende fløjsøgning blandt folket. De prøver desperat at stjæle deres stemmer tilbage ved klar profilering, som efter min mening ikke er klædeligt. Det ændrer dog ikke ved, at jeg umiddelbart er mest enig i deres partiprogram. Jeg har dog også overvejet de radikale.
Dansk Folkeparti er da bestemt yderlig - på hele det værdipolitiske område. At Socialdemokratiet (især) og Venstre prøver at profilere sig på Dansk Folkepartis kerneområder, gør dem ikke mindre yderlige.
Helt enig med dig i der er alt for meget: vi bliver kældre og bombastiske fordi det tror vi vælget vil have i en del af partierne, og ingen tvivl om de vinder stemmer på det, men de taber også nogen.
nu er jeg ikke konservativ, men som skrevet har jeg egentlig tidligere haft en respekt for dem fordi de netop ikke gik på kompromis og jeg kunne læse og høre den konservative ideologi også selvom tiderne skifter.
Jeg er så modsat dig ikke bange for fløjene (hører selv til på fløjen efter nogens mening), jeg tror på det brede perspektiv, at fløjene bidrager til at sætte nyt perspektiv.
og ja man skal vælge parti efter der hvor man er grundlæggende enig, jeg selv står i et dilemma hvor de jeg er grundlæggende enige med siger noget forbandet sludder om folkeskolen som jeg brænder for.
Anmeld
Citér