Hvad stemmer du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.986 visninger
78 svar
87 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja, så blev jeg nødt til at lave en tråd! 

Hvad stemmer du - og ikke mindst: hvorfor!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg er meget i tvivl, men hælder nok til et blåt parti. Ender nok med at stemme Liberal Alliance. Jeg mener skatter og afgifter er for høje i DK, og særligt den enorm høje bilafgift skal efter min mening fjernes. Derudover skal det være mere attraktivt at arbejde end at være på passiv forsørgelse. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym

DANSK FOLKEPARTI 

Mere Danmark! Mindre eroupa! 

#grænsekontrol! 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Carina:-)

God-mor skriver:

Jeg er meget i tvivl, men hælder nok til et blåt parti. Ender nok med at stemme Liberal Alliance. Jeg mener skatter og afgifter er for høje i DK, og særligt den enorm høje bilafgift skal efter min mening fjernes. Derudover skal det være mere attraktivt at arbejde end at være på passiv forsørgelse. 

Jeg hopper på her :)

Og derudover så vil La effektivisere det offentlige så vi får flere varme hænder og mindre bureaukrati .

Jeg kan godt lide at de ser langtsigtet  og ikke bare nu og her lappeløsninger der kun skaber et scenarie .Nemlig en voldsom dårlig arv til vores børn der skal køre det her cirkus videre efter vores forbrugsfest. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym

Stemmer på Enhedslisten da jeg tror på fællesskabet.

Anmeld Citér

16. juni 2015

Abracadabra

Stemmer radikale og IKKE på Ida Auken. Jeg ønsker, at drengeomskæring skal have en nedre aldersgrænse, og ikke som nu, hvor drenge bliver lemlæstet på køkkenborde. Det middelalderlige barbari skal stoppes. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym

Jeg stemmer Alternativet! Endelig et parti jeg kan forholde mig til. Et parti der er en god blandning af det hele. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Anonym

Socialdemokratisk

Anmeld Citér

16. juni 2015

Studerendemor

Jeg har i de 15 år, jeg har kunnet stemme, altid stemt Enhedslisten. Men efter Alternativet er dukket op, får de højst sandsynligt min stemme denne gang. Alt, de har smidt på bordet, har jeg efterlyst i årevis og INTET er jeg uenig i. Men sender kærlige tanker til Enhedslisten og særligt Johanne,  som efter min mening burde være statsminister - og ikke Uffe Elbæk

Anmeld Citér

16. juni 2015

Diosa85

Anonym skriver:

Enhedslisten da det er det jeg kan forholde mig mest til !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.