Gode ideer.. Søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvorfor mener du at det er synd for din far? Han er da voksen og kan tage beslutninger selv. Hvis han ikke vil se dig, er det et valg han har taget, ikke hans kæreste. Jeg ville da aldrig tillade en ny mand at nægte mig at se mine egne børn. Hvis han så meget som foreslog det, ville forholdet være slut.

Jeg er træt af den der med, at det altid er en andens skyld, end den der i virkeligheden bærer skylden.

Som voksen træffer man altså selv beslutninger, og tager de konsekvenser beslutningerne medfører.

Han er så meget under tøflen, at det er synd. Han må ingenting og hun bestemmer ALT. Men jeg ved også kan  godt at han bare selv kunne sige fra, hvis han havde nosser nok. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Sådan er der nogen mænd der er og man kan ikke gøre noget ved det.. De skal selv se det, før de kan gøre noget.

Det gjorde vi også , og det tog 5år, men vi fik ham tilbage..
Så lad vær med at gør noget dumt, bare lad dem være.

Og håb at han en dag vender tilbage og at du kan se din søster/bror.

Vi håber på at han en dag ser det. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Ja, han er så meget under tøflen! Men en eller anden dag håber jeg at han siger fra og han måske om nogle år kommer til at tænke på.. Gad vide hvor jeg er henne og ser hvor mange år han har mistet... Jeg ønsker jo heller ikke at falde ned på hendes niveau. Vi ligger dem på is, og efterlader den store bold hos ham. 

Ved at sende en buket med den tekst er du allerede faldet langt under et acceptabelt niveau. Du burde til at virkelig skamme dig over dine bitre kællinge-tendenser! At du har mistet har da intet at gøre med at de skal have et barn, og hvis du nogensinde bliver gravid igen håber jeg virkelig at du opdrager dit barn til at være et bedre menneske end at sende sådan en "lykønskning" afsted. Føj, hvor jeg synes det er dårlig stil af dig!

Anmeld Citér

8. juni 2015

Loa

ano14316 skriver:

Ny tråd. 

Hej... 

Min nye kone og venter barn.. jeg har 2 børn med én tidligere som min kone kender, jeg har dog minimal kontakted min datter, da min kone og hende ikke kan sammen. 

Nåh men jeg har også en søn fra jeg var meget ung, som jeg ikke har fortalt min kone om. Vi har ikke kontakt, og min søn og kone vil være jævnaldrende.. der er nu gået så lang tid og vi venter barn sammen og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...

Hvad betyder dette?

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Loa skriver:

Hvad betyder dette?

Jeg tror hun har skrevet det, som at hun var faren, for at se det fra hans side, og hvilket dilemma han måske står i. altså hvordan det ville være hvis han havde skrevet indlægget, hvilke råd/svar vi var kommet med.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Hejsa Åhhhhh kan sagtens følge det du gør, men ved ikke om jeg selv turde gøre det. Skaber jo nok en masse ballade..

Har selv en far, der har en kone som gør ham underlig og vender ham mod mig! Jeg har på nuværende tidspunkt ikke haft kontakt med min far siden januar..

Tanker fra en der godt forstår!!!

Endelig lidt forståelse, tak!

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ny tråd. 

Hej... 

Min nye kone og venter barn.. jeg har 2 børn med én tidligere som min kone kender, jeg har dog minimal kontakted min datter, da min kone og hende ikke kan sammen. 

Nåh men jeg har også en søn fra jeg var meget ung, som jeg ikke har fortalt min kone om. Vi har ikke kontakt, og min søn og kone vil være jævnaldrende.. der er nu gået så lang tid og vi venter barn sammen og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...

Er det for at belyse hans side af sagen? 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Ved at sende en buket med den tekst er du allerede faldet langt under et acceptabelt niveau. Du burde til at virkelig skamme dig over dine bitre kællinge-tendenser! At du har mistet har da intet at gøre med at de skal have et barn, og hvis du nogensinde bliver gravid igen håber jeg virkelig at du opdrager dit barn til at være et bedre menneske end at sende sådan en "lykønskning" afsted. Føj, hvor jeg synes det er dårlig stil af dig!

At jeg lige selv har mistet, gør da at det netop er endnu sværere at håndtere deres graviditet... 

Anmeld Citér

8. juni 2015

CarinaSB

Hej Baby. 

Jeg har idag fået besked om at min far og hans nye kæreste venter barn til december. 

Sagen er den, at han i forvejen har en søn fra et tidligere forhold, før han mødte min mor. Og så har han mig og min lillebror. Min far og storebror har ikke kontakt, men jeg har kontakt med ham. 

Det står sådan til, at jeg hader hende, som man ikke kan hade noget andet. Min far og jeg har været uadskillelige, men hun har siden hun kom til nægtet os kontakt. 

Tilmed kender hun ikke til at min far har en ekstra søn (som ovenikøbet næsten er på alder med hende), så jeg har her til aften sendt en buket blomster til dem med levering i morgen, hvor der er vedlagt et kort med teksten: "Tillykke, snart far til FIRE! Hilsen (min storebrors navn, mig, min lillebror.) 

Nogle andre harske ideer? 

Hvorfor ikke bare vælge at cutte kontakten? jeg tænker i stedetfor at lige lave rav i den inden? jeg tænker på hvis nu du om et par år fortryder så kan det jo være at din far vælger at sige " nix du for det du gjorde kan ikke tilgives" Hvad vil du så gøre?

Og at du selv lige har mistet er jo forfærdeligt .. men hvorfor skal det gå udover dem? det forstår jeg altså virkelig ikke :/

Anmeld Citér

8. juni 2015

Elgaard73

Hold kæft hvor jeg syntes at det er sørgeligt, at et menneske kan synke ned på det niveau hvor du befinder dig.

Jeg får faktisk rigtigt ondt af dig, når jeg læser dine indlæg, for hvor må dit liv dog være sølle, når man føler sig nødsaget til at opføre sig sådan.

Og din gemene ligegyldighed overfor hvilke konsekvenser dine handlinger kan få for et uskyldigt lille barn, giver mig direkte kvalme.

Hold da op, hvor jeg håber at der er nogle der vil sætte ind med noget hjælp til dig, for du har da i den grad brug for det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.