Gode ideer.. Søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Var det bedre jeg havde skrevet: 

"Tillykke med graviditeten! Glæden ved at sætte børn i verden må blandt andet være at følge dem hver eneste dag og se dem vokse op... Vi håber 4. Gang bliver lykkens gang!" 

Nej du skriver tillykke med den lille. og så ikke mere.

Jeg synes du er et forfærdeligt menneske, der vil ødelægge en familie og måske fratage et barn fra at vokse op med mor og far..

Jeg ville være så skuffet, hvis du var min søster.

Du kan hade hende ligeså meget du vil, men du skal sku ikke straffe et uskyldigt barn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nej du skriver tillykke med den lille. og så ikke mere.

Jeg synes du er et forfærdeligt menneske, der vil ødelægge en familie og måske fratage et barn fra at vokse op med mor og far..

Jeg ville være så skuffet, hvis du var min søster.

Du kan hade hende ligeså meget du vil, men du skal sku ikke straffe et uskyldigt barn.

Stakkels barn da! 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det bliver ikke min søster eller bror, vi kommer aldrig til at have en relation... 

Det vil ALTID være din søster eller bror, om i har kontakt eller ej.

Det var heller ikke pointen. Pointen er at du er ved at ødelægge et uskyldigt barns liv, fordi du er sur og hader barnets mor.

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Stakkels barn da! 

Åhhh gud.. Håber ikke du lære dine børn at opfører sig på den måde.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det vil ALTID være din søster eller bror, om i har kontakt eller ej.

Det var heller ikke pointen. Pointen er at du er ved at ødelægge et uskyldigt barns liv, fordi du er sur og hader barnets mor.

Hellere dele-barn, end at vokse op i sådan et forhold. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Fremad

Det er din far der har truffet div valg, ingen kan tvinges.. så ret din vrede mod ham.. ikke børn der bør holdes udenfor...

at være hævngerrig vil nok blot ramme dig værst i sidste ende, og sikke meget sild af energi at bruge...

nogle gange er stilhed guld, og den værste straf man kan få....

Nogle ting er måske  ikke som du tror, nogle valg er måske truffet uden du ved det, og hvem ved hvem der ved hvad og hvorfor ;-) 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hellere dele-barn, end at vokse op i sådan et forhold. 

Så fordi hun nægter jer kontakt, er det bare et skrækkeligt forhold. Hvordan kan du sidde og bedømme hvordan det vil være, når du ikke ser dem?

Jeg synes ikke du er meget bedre end hende. Du opfører dig som et barn, hun opfører sig dårligt.

Stakkels din far og barnet.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så fordi hun nægter jer kontakt, er det bare et skrækkeligt forhold. Hvordan kan du sidde og bedømme hvordan det vil være, når du ikke ser dem?

Jeg synes ikke du er meget bedre end hende. Du opfører dig som et barn, hun opfører sig dårligt.

Stakkels din far og barnet.

Nej nej nej.. Der er så MANGE flere ting i det, som vil tage dage at uddybe. Men fakta er at alle der møder hende og kender til hende hader hende og ingen man forstå hvordan man kan være sådan. Ja stakkels min far og barnet- det siger jeg også!! 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det er din far der har truffet div valg, ingen kan tvinges.. så ret din vrede mod ham.. ikke børn der bør holdes udenfor...

at være hævngerrig vil nok blot ramme dig værst i sidste ende, og sikke meget sild af energi at bruge...

nogle gange er stilhed guld, og den værste straf man kan få....

Nogle ting er måske  ikke som du tror, nogle valg er måske truffet uden du ved det, og hvem ved hvem der ved hvad og hvorfor ;-) 

Den var også sendt med ham som modtager?  Hvordan kan jeg målrette vreden på ham? 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Nej nej nej.. Der er så MANGE flere ting i det, som vil tage dage at uddybe. Men fakta er at alle der møder hende og kender til hende hader hende og ingen man forstå hvordan man kan være sådan. Ja stakkels min far og barnet- det siger jeg også!! 

Men det giver dig stadigvæk ikke ret til at opfører dig på den måde. For hvordan gør det dig bedre?
Hvad med at støt din far, snak med ham, i stedet for at give ham grund til at hade dig.

Lad ham vide at du er der, hvis han har brug for dig..

Jeg ved hvordan det er, jeg blev også nægtet kontakt med min bror, men jeg fik ham tilbage og jeg er SUPER glad for at jeg ikke gjorde noget dumt, for så ville jeg måske ikke have ham i dag, fordi han ville hade mig for noget jeg havde gjort/sagt.

Vær den voksne og lad vær med at bland dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.