Gode ideer.. Søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Over grænsen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.600 visninger
56 svar
47 synes godt om
7. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej Baby. 

Jeg har idag fået besked om at min far og hans nye kæreste venter barn til december. 

Sagen er den, at han i forvejen har en søn fra et tidligere forhold, før han mødte min mor. Og så har han mig og min lillebror. Min far og storebror har ikke kontakt, men jeg har kontakt med ham. 

Det står sådan til, at jeg hader hende, som man ikke kan hade noget andet. Min far og jeg har været uadskillelige, men hun har siden hun kom til nægtet os kontakt. 

Tilmed kender hun ikke til at min far har en ekstra søn (som ovenikøbet næsten er på alder med hende), så jeg har her til aften sendt en buket blomster til dem med levering i morgen, hvor der er vedlagt et kort med teksten: "Tillykke, snart far til FIRE! Hilsen (min storebrors navn, mig, min lillebror.) 

Nogle andre harske ideer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Masig

Hvorfor afsløre at han har en søn mere? Der er vel en grund til at han ikke har fortalt hende om det, og det er da ikke fair at du skal blande dig i det... det er muligt du gør det for at hævne dig over hende, men har du tænkt på at det også går ud over din far???

Synes slet ikke det er noget du bør blande dig i, men bare være glad på deres (eller i det mindste din fars) vegne over de skal have en lille...

Anmeld Citér

7. juni 2015

mortilfreja

Chancen for at du får et godt forhold til din far er da minimal Nu!

Jeg synes du burde skamme dig!

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Chancen for at du får et godt forhold til din far er da minimal Nu!

Jeg synes du burde skamme dig!

Jeg har for lidt tid siden besluttet, at kontakten til ham må være minimal. Men du har ret i, at det ikke just forbedre vores chancer. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hvorfor afsløre at han har en søn mere? Der er vel en grund til at han ikke har fortalt hende om det, og det er da ikke fair at du skal blande dig i det... det er muligt du gør det for at hævne dig over hende, men har du tænkt på at det også går ud over din far???

Synes slet ikke det er noget du bør blande dig i, men bare være glad på deres (eller i det mindste din fars) vegne over de skal have en lille...

Min far har ikke fortalt hende det, fordi han er konfliktsky og fordi sønnen er næsten ligeså gammel som kæresten. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej Baby. 

Jeg har idag fået besked om at min far og hans nye kæreste venter barn til december. 

Sagen er den, at han i forvejen har en søn fra et tidligere forhold, før han mødte min mor. Og så har han mig og min lillebror. Min far og storebror har ikke kontakt, men jeg har kontakt med ham. 

Det står sådan til, at jeg hader hende, som man ikke kan hade noget andet. Min far og jeg har været uadskillelige, men hun har siden hun kom til nægtet os kontakt. 

Tilmed kender hun ikke til at min far har en ekstra søn (som ovenikøbet næsten er på alder med hende), så jeg har her til aften sendt en buket blomster til dem med levering i morgen, hvor der er vedlagt et kort med teksten: "Tillykke, snart far til FIRE! Hilsen (min storebrors navn, mig, min lillebror.) 

Nogle andre harske ideer? 

Enten er du en troll, eller også er der et eller andet grundlæggende der ikke fungerer oppe i dit hoved.

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Enten er du en troll, eller også er der et eller andet grundlæggende der ikke fungerer oppe i dit hoved.

AV! Så hælder jeg til troll... 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Anonym trådstarter

.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juni 2015

Masig

Anonym skriver:

Min far har ikke fortalt hende det, fordi han er konfliktsky og fordi sønnen er næsten ligeså gammel som kæresten. 

Og? Uanset grunden så er det da ikke op til dig at afsløre det... må ærligt indrømme jeg synes det er en temmelig barnlig opførsel...

Anmeld Citér

8. juni 2015

MHB

Øv for en opførsel fra din side! Jeg håber dine brødre er klar over du har skrevet dem på som medunderskrivere?? Jeg ville blive rasende hvis en af mine søskende havde skrevet mig på et kort med så hadske og ubehagelige undertoner! Hvad vil du med kortet? Skabe uvenskab og dårlig stemning? Det er da ikke et særlig fedt motiv! Har man ikke noget pænt at sige bør man som udgangspunkt tie stille! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.