Anonym skriver:
Hej Baby.
Jeg har idag fået besked om at min far og hans nye kæreste venter barn til december.
Sagen er den, at han i forvejen har en søn fra et tidligere forhold, før han mødte min mor. Og så har han mig og min lillebror. Min far og storebror har ikke kontakt, men jeg har kontakt med ham.
Det står sådan til, at jeg hader hende, som man ikke kan hade noget andet. Min far og jeg har været uadskillelige, men hun har siden hun kom til nægtet os kontakt.
Tilmed kender hun ikke til at min far har en ekstra søn (som ovenikøbet næsten er på alder med hende), så jeg har her til aften sendt en buket blomster til dem med levering i morgen, hvor der er vedlagt et kort med teksten: "Tillykke, snart far til FIRE! Hilsen (min storebrors navn, mig, min lillebror.)
Nogle andre harske ideer? 
Du gør da slet ikke tingene bedre, ved at opfører dig på den måde. Synes faktisk det er lidt barnligt.
Det er din fars opgave at fortælle om hans søn, ikke DIN..
Jeg synes ikke du er fair over for din far, og du sætter ham i et svært sted, på grund af det du gør.
Det kan godt være at du hader hende, men du blander dig ikke i, hvordan din far håndtere tingene.
Jeg hadede også min svigerinde, men jeg ville ALDRIG gøre hvad du havde gjort, for jeg elsker min storebror for meget til at jeg vil opføre mig på den måde, for det er hans valg, ikke mit.
Hvorfor vil du gøre det mod din far, hvis du elsker ham?