Gode ideer.. Søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Og? Uanset grunden så er det da ikke op til dig at afsløre det... må ærligt indrømme jeg synes det er en temmelig barnlig opførsel...

Han kan da ikke bygge et sundt forhold på en så stor hemmelig at han et BARN, som hun ikke kender til og tilmed sætte et barn i verden med hende?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Øv for en opførsel fra din side! Jeg håber dine brødre er klar over du har skrevet dem på som medunderskrivere?? Jeg ville blive rasende hvis en af mine søskende havde skrevet mig på et kort med så hadske og ubehagelige undertoner! Hvad vil du med kortet? Skabe uvenskab og dårlig stemning? Det er da ikke et særlig fedt motiv! Har man ikke noget pænt at sige bør man som udgangspunkt tie stille! 

Det ved de godt! Det er sendt for at skabe splid og dårlig stemning og, som en troll inden vi stopper kontakten. Som en over and out. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej Baby. 

Jeg har idag fået besked om at min far og hans nye kæreste venter barn til december. 

Sagen er den, at han i forvejen har en søn fra et tidligere forhold, før han mødte min mor. Og så har han mig og min lillebror. Min far og storebror har ikke kontakt, men jeg har kontakt med ham. 

Det står sådan til, at jeg hader hende, som man ikke kan hade noget andet. Min far og jeg har været uadskillelige, men hun har siden hun kom til nægtet os kontakt. 

Tilmed kender hun ikke til at min far har en ekstra søn (som ovenikøbet næsten er på alder med hende), så jeg har her til aften sendt en buket blomster til dem med levering i morgen, hvor der er vedlagt et kort med teksten: "Tillykke, snart far til FIRE! Hilsen (min storebrors navn, mig, min lillebror.) 

Nogle andre harske ideer? 

Du gør da slet ikke tingene bedre, ved at opfører dig på den måde. Synes faktisk det er lidt barnligt.

Det er din fars opgave at fortælle om hans søn, ikke DIN..

Jeg synes ikke du er fair over for din far, og du sætter ham i et svært sted, på grund af det du gør.

Det kan godt være at du hader hende, men du blander dig ikke i, hvordan din far håndtere tingene.
Jeg hadede også min svigerinde, men jeg ville ALDRIG gøre hvad du havde gjort, for jeg elsker min storebror for meget til at jeg vil opføre mig på den måde, for det er hans valg, ikke mit.

Hvorfor vil du gøre det mod din far, hvis du elsker ham?

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Han kan da ikke bygge et sundt forhold på en så stor hemmelig at han et BARN, som hun ikke kender til og tilmed sætte et barn i verden med hende?? 

Men det er stadigvæk ikke dig der skal fortælle hende det.

Der er en grund til at han ikke har sagt det, så må du sku acceptere det, om du synes det er ok eller ej. Det er HANS liv, ikke hans.

Så bland dig udenom, eller risikere at du mister din far.

Jeg vil blive RASENDE, hvis en af mine søskende gjorde som dig.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du gør da slet ikke tingene bedre, ved at opfører dig på den måde. Synes faktisk det er lidt barnligt.

Det er din fars opgave at fortælle om hans søn, ikke DIN..

Jeg synes ikke du er fair over for din far, og du sætter ham i et svært sted, på grund af det du gør.

Det kan godt være at du hader hende, men du blander dig ikke i, hvordan din far håndtere tingene.
Jeg hadede også min svigerinde, men jeg ville ALDRIG gøre hvad du havde gjort, for jeg elsker min storebror for meget til at jeg vil opføre mig på den måde, for det er hans valg, ikke mit.

Hvorfor vil du gøre det mod din far, hvis du elsker ham?

Hele vores familie er baseret på tys-tys-det snakker vi ikke om... Nu er det på tide der bliver klarlagt nogle ting... Vi stopper alligevel kontakten, så vi kan lige så godt få sagt det vi vil sige inden vi smutter... 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Masig

Anonym skriver:

Men det er da stadig ikke dit problem... og hvis han alligevel ikke har kontakt til sin søn, så kan det vel være godt det samme...

synes virkelig du skal blande dig langt udenom deres forhold og arbejde lidt på selv at blive lidt mere moden...

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Var det bedre jeg havde skrevet: 

"Tillykke med graviditeten! Glæden ved at sætte børn i verden må blandt andet være at følge dem hver eneste dag og se dem vokse op... Vi håber 4. Gang bliver lykkens gang!" 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Men det er da stadig ikke dit problem... og hvis han alligevel ikke har kontakt til sin søn, så kan det vel være godt det samme...

synes virkelig du skal blande dig langt udenom deres forhold og arbejde lidt på selv at blive lidt mere moden...

Det har da slet ikke noget med sagen at gøre... Det her er et opgør vi har ventet længe på... 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hele vores familie er baseret på tys-tys-det snakker vi ikke om... Nu er det på tide der bliver klarlagt nogle ting... Vi stopper alligevel kontakten, så vi kan lige så godt få sagt det vi vil sige inden vi smutter... 

Det er da ikke i orden, bare fordi du har tænkt dig at stoppe kontakten at ødelægge din fars og hendes forhold. Du er måske med til at gøre et barn til delebarn, fordi du er sur.. Synes du det er fair at det lille barn skal betale fordi at du synes det er ok, at afslører ting, som ikke har noget med dig at gøre. ??

Det er for helvede din søster/brors liv, du måske ødelægger.

SNAK med din far, i stedet for at opfør dig som et barn.

Jeg synes du skal skamme dig, lige meget hvad der ligger til grund til at din far ikke har valgt at fortælle det.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det er da ikke i orden, bare fordi du har tænkt dig at stoppe kontakten at ødelægge din fars og hendes forhold. Du er måske med til at gøre et barn til delebarn, fordi du er sur.. Synes du det er fair at det lille barn skal betale fordi at du synes det er ok, at afslører ting, som ikke har noget med dig at gøre. ??

Det er for helvede din søster/brors liv, du måske ødelægger.

SNAK med din far, i stedet for at opfør dig som et barn.

Jeg synes du skal skamme dig, lige meget hvad der ligger til grund til at din far ikke har valgt at fortælle det.

Det bliver ikke min søster eller bror, vi kommer aldrig til at have en relation... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.