Anonym skriver:
Kan forstå hvad i tænker men uha.. Hvor er det bare svært! Han skylder mig 70.000 og er bare skredet.. Nu hænger jeg på hele gælden mens han leger far, mor og barn med en ny.. (Ko).. Og måske det også gør ekstra ondt, da vi lige selv har mistet.. Så det er lidt svært at bevare fatningen.
Selvfølgelig er det svært, at føler sig trådt på.. At man ikke betyder noget mere.
Min bror aflyste konfirmation og 65års fødselsdag, for FODBOLD!!! Fordi at hun havde set sig ondt på os. Jeg mødte ikke min niece før hun var 4, og så ikke min nevø fra han var omkring 3 til 7-8år. Og det var hårdt, det blev BANDET virkelig meget over ham, men vi accepteret det bare, for hvad skulle vi gøre, få ham til at hade os.. Nej, vi ventede til at han mandende sig op og sagde fra. Han var under tøflen, og det er din far sikkert også, når han kan opgive et forhold til sine børn så let. Hun styrer ham, og det er ikke let at komme ud af.. Men det nytter ikke at du gør det værre, at du får ham til at hade dig.
Du er sur på ham, du hader hende, ja men lad det ligge, og så husk på at han skylder dig de penge, du får dem ikke nu, men måske når han får styrken til at skride, når han får øjnene op, men lige nu skal du lade det være, og lad vær med at opfør dig som et barn, at falde ned på hendes level.
Jeg er ked af at I har mistet.. Læg dem på is for noget tid, lad vær med at kontakt dem, bolden er på hans side, og det er ham der skal række ud af jer.
Anmeld
Citér