Gode ideer.. Søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Kan forstå hvad i tænker men uha.. Hvor er det bare svært! Han skylder mig 70.000 og er bare skredet.. Nu hænger jeg på hele gælden mens han leger far, mor og barn med en ny.. (Ko).. Og måske det også gør ekstra ondt, da vi lige selv har mistet.. Så det er lidt svært at bevare fatningen. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Kan forstå hvad i tænker men uha.. Hvor er det bare svært! Han skylder mig 70.000 og er bare skredet.. Nu hænger jeg på hele gælden mens han leger far, mor og barn med en ny.. (Ko).. Og måske det også gør ekstra ondt, da vi lige selv har mistet.. Så det er lidt svært at bevare fatningen. ��

Selvfølgelig er det svært, at føler sig trådt på.. At man ikke betyder noget mere.

Min bror aflyste konfirmation og 65års fødselsdag, for FODBOLD!!! Fordi at hun havde set sig ondt på os. Jeg mødte ikke min niece før hun var 4, og så ikke min nevø fra han var omkring 3 til 7-8år. Og det var hårdt, det blev BANDET virkelig meget over ham, men vi accepteret det bare, for hvad skulle vi gøre, få ham til at hade os.. Nej, vi ventede til at han mandende sig op og sagde fra. Han var under tøflen, og det er din far sikkert også, når han kan opgive et forhold til sine børn så let. Hun styrer ham, og det er ikke let at komme ud af.. Men det nytter ikke at du gør det værre, at du får ham til at hade dig.

Du er sur på ham, du hader hende, ja men lad det ligge, og så husk på at han skylder dig de penge, du får dem ikke nu, men måske når han får styrken til at skride, når han får øjnene op, men lige nu skal du lade det være, og lad vær med at opfør dig som et barn, at falde ned på hendes level.

Jeg er ked af at I har mistet.. Læg dem på is for noget tid, lad vær med at kontakt dem, bolden er på hans side, og det er ham der skal række ud af jer.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selvfølgelig er det svært, at føler sig trådt på.. At man ikke betyder noget mere.

Min bror aflyste konfirmation og 65års fødselsdag, for FODBOLD!!! Fordi at hun havde set sig ondt på os. Jeg mødte ikke min niece før hun var 4, og så ikke min nevø fra han var omkring 3 til 7-8år. Og det var hårdt, det blev BANDET virkelig meget over ham, men vi accepteret det bare, for hvad skulle vi gøre, få ham til at hade os.. Nej, vi ventede til at han mandende sig op og sagde fra. Han var under tøflen, og det er din far sikkert også, når han kan opgive et forhold til sine børn så let. Hun styrer ham, og det er ikke let at komme ud af.. Men det nytter ikke at du gør det værre, at du får ham til at hade dig.

Du er sur på ham, du hader hende, ja men lad det ligge, og så husk på at han skylder dig de penge, du får dem ikke nu, men måske når han får styrken til at skride, når han får øjnene op, men lige nu skal du lade det være, og lad vær med at opfør dig som et barn, at falde ned på hendes level.

Jeg er ked af at I har mistet.. Læg dem på is for noget tid, lad vær med at kontakt dem, bolden er på hans side, og det er ham der skal række ud af jer.

Ja, han er så meget under tøflen! Men en eller anden dag håber jeg at han siger fra og han måske om nogle år kommer til at tænke på.. Gad vide hvor jeg er henne og ser hvor mange år han har mistet... Jeg ønsker jo heller ikke at falde ned på hendes niveau. Vi ligger dem på is, og efterlader den store bold hos ham. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ja, han er så meget under tøflen! Men en eller anden dag håber jeg at han siger fra og han måske om nogle år kommer til at tænke på.. Gad vide hvor jeg er henne og ser hvor mange år han har mistet... Jeg ønsker jo heller ikke at falde ned på hendes niveau. Vi ligger dem på is, og efterlader den store bold hos ham. 

Sådan er der nogen mænd der er og man kan ikke gøre noget ved det.. De skal selv se det, før de kan gøre noget.

Det gjorde vi også , og det tog 5år, men vi fik ham tilbage..
Så lad vær med at gør noget dumt, bare lad dem være.

Og håb at han en dag vender tilbage og at du kan se din søster/bror.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Milas14

Hejsa Åhhhhh kan sagtens følge det du gør, men ved ikke om jeg selv turde gøre det. Skaber jo nok en masse ballade..

Har selv en far, der har en kone som gør ham underlig og vender ham mod mig! Jeg har på nuværende tidspunkt ikke haft kontakt med min far siden januar..

Tanker fra en der godt forstår!!!

Anmeld Citér

8. juni 2015

ano14316

Ny tråd. 

Hej... 

Min nye kone og venter barn.. jeg har 2 børn med én tidligere som min kone kender, jeg har dog minimal kontakted min datter, da min kone og hende ikke kan sammen. 

Nåh men jeg har også en søn fra jeg var meget ung, som jeg ikke har fortalt min kone om. Vi har ikke kontakt, og min søn og kone vil være jævnaldrende.. der er nu gået så lang tid og vi venter barn sammen og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...

Anmeld Citér

8. juni 2015

loop

Anonym skriver:

Nej nej nej.. Der er så MANGE flere ting i det, som vil tage dage at uddybe. Men fakta er at alle der møder hende og kender til hende hader hende og ingen man forstå hvordan man kan være sådan. Ja stakkels min far og barnet- det siger jeg også!! 

Hvorfor mener du at det er synd for din far? Han er da voksen og kan tage beslutninger selv. Hvis han ikke vil se dig, er det et valg han har taget, ikke hans kæreste. Jeg ville da aldrig tillade en ny mand at nægte mig at se mine egne børn. Hvis han så meget som foreslog det, ville forholdet være slut.

Jeg er træt af den der med, at det altid er en andens skyld, end den der i virkeligheden bærer skylden.

Som voksen træffer man altså selv beslutninger, og tager de konsekvenser beslutningerne medfører.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Loa

I princippet kan jeg godt forstå dig. Må ikke være fedt at se han har fravalgt et/flere af sine børn og så vælger at få et nyt.

Vil han heller ikke se dig?

Mon ikke du bare skal droppe kontakten til ham helt og så fortsætte dit eget liv uden ham. Lyder som om han skaber mere negativt i dit liv end positivt.

Anmeld Citér

8. juni 2015

TNBC

loop skriver:

Hvorfor mener du at det er synd for din far? Han er da voksen og kan tage beslutninger selv. Hvis han ikke vil se dig, er det et valg han har taget, ikke hans kæreste. Jeg ville da aldrig tillade en ny mand at nægte mig at se mine egne børn. Hvis han så meget som foreslog det, ville forholdet være slut.

Jeg er træt af den der med, at det altid er en andens skyld, end den der i virkeligheden bærer skylden.

Som voksen træffer man altså selv beslutninger, og tager de konsekvenser beslutningerne medfører.

Det kaldes at være under tøflen(Jeg forstår det heller ikke, men sådan er der nogen der er.. ) 

Ligesom folk der ikke kan gå fra en mand(eller kvinde), der snakker grimt, er modbydelige, voldlige, drikker eller andet.  De styrer jo også deres partners liv, de gør at de ikke bare kan gå fra dem.

Jeg synes dog at mænd der er under tøflen er svage, men vi kender heller ikke 100%grunden til det.

Men det var nu mig der startede det med faren, at jeg synes det var synd at han skulle stå i mellem sine kone og datter, fordi de ikke kan sammen. For han elsker jo nok begge to, og så er det svært for ham(ja, man burde vælge sine børn, men det er der nogen der ikke gør. desværre) De vælger den nye familie.

Anmeld Citér

8. juni 2015

loop

Yurie skriver:

Det kaldes at være under tøflen(Jeg forstår det heller ikke, men sådan er der nogen der er.. ) 

Ligesom folk der ikke kan gå fra en mand(eller kvinde), der snakker grimt, er modbydelige, voldlige, drikker eller andet.  De styrer jo også deres partners liv, de gør at de ikke bare kan gå fra dem.

Jeg synes dog at mænd der er under tøflen er svage, men vi kender heller ikke 100%grunden til det.

Men det var nu mig der startede det med faren, at jeg synes det var synd at han skulle stå i mellem sine kone og datter, fordi de ikke kan sammen. For han elsker jo nok begge to, og så er det svært for ham(ja, man burde vælge sine børn, men det er der nogen der ikke gør. desværre) De vælger den nye familie.

Jeg ved da godt, at det kaldes, at være under tøflen

Men det er stadig handling->konsekvens.

Nej det er ikke alle, der bare lige kan bryde dette mønster, men omgivelserne kan da i det mindste "hade" den rette person.

Ved utroskab er der også mange, der giver skylden på den person, som partneren er utro med, men det er da partneren, der er utro, og derfor ham/hende man burde rette sin vrede imod.

Det er nemmest, at give den forkerte skylden. Så slipper man for få snakket ud om de spøgelser der gemmer sig, men det er der kun ganske få der vil indrømme mens det står på.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.