Mama85 skriver:
Du fik det selv i starten til at lyde som om at du gik i hans lommer, og meget senere blev det til at du bare tømmer dem før vask, hvilket jo selvfølgelig er naturligt.
og din opførsel, udfra denne tråd, så synes jeg faktisk at du virker til at være enormt uforstående, for at ikke at sige snæversynet, over for din kæreste ikke kan stoppe med at ryge, Og det er på trods af at du selv har været ryger og ved hvor svært det kan være at skulle undvære smøgerne. Og din fokus, synes jeg, virker til at være på at du vil kontrollere hvad han må og ikke må, alt efter hvad der er rigtigt i dit hovede, fremfor at give plads til ham og hans laster. prøv som jeg skrev tidligere at være neutral ift. Hans rygning, fremfor at presse på til noget han dybest set ikke er klar til, men lad ham vide, når han er klar, ja så er du også klar til at støtte ham.
Jeg tænkte ikke, at det kunne forståes på andre måder - det med lommerne. Som jeg tidligere har skrevet, ville det ikke være normalt i min verden, at rode partnerens lommer/ting igennem. Jeg har ikke ændret noget. Blot skrevet/kommenteret for sent (det er der i hvert fald nogle der mener).
Snæversynet? Det synes jeg nu ikke! Jeg er blot træt af, at han bliver ved med at sige, at han ikke ryger. Men han har tit beviser på, at han ryger i hans lommer. Det er løgnen, der i mine øjne er helt forkert!
Mit fokus er, at jeg synes det er tarveligt af ham, at han lyver. Ja, jeg indrømmer blankt, at jeg ønsker ham røgfri. Men det er ham selv, der sagde, at han ville kommende fortælle, når han røg.