Hvad stemmer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2015

lineog4

Mom skriver:

Papirnussere??? Det må være sådan en som mig. Jeg arbejder med miljøsager, og løser ca. 100 sager om året, de sager er med til at belyse hvor der er forurening, og hvor der skal ryddes op, så det du får ud af hanen kan forblive rent.

Men lad os da endelig skære det væk, det er jo bare miljøet

Nej jeg mener ikke alle papirnussere  jeg mener alle de der læser alt det de varme hænder skal dokumentere. Du ville tro det var løgn hvor mange mellemledere der er til at holde et par lærere i skak og læse alt det vi skal skrive.

jeg er selv uddannet magister og synes ds absolut jeg kan bidrage led en masse konstruktivt som papirnusser. Men jeg synes forholdet mellem de varme hænder og deres mellemledere efterhånden er blevet grinagtigt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Sitrani

Carina:-) skriver:

Nej men hvis der ikke er noget der hedder den private sektor forsvinder skattekr og det er det jeg mener når jeg siger at ingen betaler skat :)

Og den der tjener mest betaler jo i forvejen % mæsssigt set i skat mere end en lavtlønnet uden at de behøver betale topskat. 
Og det samme med lige løn - det er jo de principper Enhedslisten står for derfor jeg nævner dem.

Enhedslisten snakker bare ikke om topskat men helt plain at alt hvad der hedder det private arbejdsmarkede skal forsvinde fordi ingen må have profit af andres arbejde. 

Og det er da også fint nok - bortset fra at så skulle Johanne Smith lige huske på at hendes egen løn er financeret af andres arbejde ;) 

Jeg synes tanken bag et lige samfund er fin nok ,men yderst urealistisk . Og det runger bare hult når selv samme politikere øffer om at ingen skal være nogens arbejdsgiver og alt der er privat skal forsvinde - Når de selv høster en god hyre af deres egne tilhængeres hårdt tjente penge :)