Hvad stemmer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
53 svar
59 synes godt om
28. maj 2015

Mullesmith

ja nu er valgkampen jo skudt igang, er personligt meget i tvivl da jeg synes at alle politikerne lukker lort ud for at sige det pænt. Men da jeg virkelig godt kunne tænke mig ikke at betale så sindssygt meget i skat så overvejer jeg Liberal alliance. Hvad med jer, hvem sætter i kryds ved d.18. Juni?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Sprit25

Mullesmith skriver:

ja nu er valgkampen jo skudt igang, er personligt meget i tvivl da jeg synes at alle politikerne lukker lort ud for at sige det pænt. Men da jeg virkelig godt kunne tænke mig ikke at betale så sindssygt meget i skat så overvejer jeg Liberal alliance. Hvad med jer, hvem sætter i kryds ved d.15. Juni?

Jeg sætter først kryds den 18 

jeg ved det ikke. Er meget splittet så valget bliver fulgt tæt 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Jj1709

Mullesmith skriver:

ja nu er valgkampen jo skudt igang, er personligt meget i tvivl da jeg synes at alle politikerne lukker lort ud for at sige det pænt. Men da jeg virkelig godt kunne tænke mig ikke at betale så sindssygt meget i skat så overvejer jeg Liberal alliance. Hvad med jer, hvem sætter i kryds ved d.18. Juni?

Jeg stemmer Df..  Jeg synes det er dem der holder mest af det de lover, og dem der ønsker at bevare det Danmark jeg godt kan lide.. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

FruStolpe

Mullesmith skriver:

Jeg er sikker på hvori stemme ligger. Jeg har dog ikke behov for at lufte den offentligt 

Men jeg synes du bør læse og undersøge det lidt inden du beslutter dig.  At sætte sit kryds kun pga du ikke vil betale så høj skat synes jeg er lidt "silotænkning" pengene skal jo komme et sted fra. 

Så en ide er at se på hvordan de forskellige partier vil finansiere dette lover.  

Anmeld Citér

28. maj 2015

Carina:-)

Jeg stemmer Liberal Alliance. 

Jeg går ind for skattelettelser - Når jeg omsætter for en mill så har jeg 200.000 når alle afgifter ,skatter og udgifter til drift er taget ergo kan det nærmest ikke betale sig for mig at vækste og det er lig med at så vækster jeg heller ikke arbejdspladser. 

Det er dårligt for vores velfærd at især private virksomheder flyder ud af landet- og det er en mærkesag LA har.

+ At de vil lade alle slippe for skat af de første 7000 Det gavner alle ,men i sær de lavtlønnede.

Genrelt går de ind for mere vækst ,og flere af de penge man selv tjener til en selv :) 

Anmeld Citér

28. maj 2015

asff

Mullesmith skriver:

Socialdemokratisk

Anmeld Citér

28. maj 2015

Troldemommi

Mullesmith skriver:

Jeg er rød og stemmer på socialdemokratiet, har altid gjort det og vil altid gøre det, min mand stemmer på liberal alliance, men pyt ingen er jo perfekte, men vi har da nogle diskussioner engang imellem  

Anmeld Citér

28. maj 2015

Troldemommi skriver:

Jeg er rød og stemmer på socialdemokratiet, har altid gjort det og vil altid gøre det, min mand stemmer på liberal alliance, men pyt ingen er jo perfekte, men vi har da nogle diskussioner engang imellem  

Klog mand du har 

Men ja det må give nogle gode diskutioner at være i hver sin "lejr" Her stemmer vi begge LA ,men vi er også begge selvstændige og ser gerne at vi beholder vores danske arbejdspladser :) 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Troldemommi

Carina:-) skriver:

Klog mand du har 

Men ja det må give nogle gode diskutioner at være i hver sin "lejr" Her stemmer vi begge LA ,men vi er også begge selvstændige og ser gerne at vi beholder vores danske arbejdspladser :) 

Jeg er den klogeste her i huset 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Troldemommi skriver:

Jeg er den klogeste her i huset 

Det undlader jeg lige at kommentere på 

Men synes også du er klog på alle andre punkter ihvertfald det jeg ser herinde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.