Mullesmith skriver:
ja nu er valgkampen jo skudt igang, er personligt meget i tvivl da jeg synes at alle politikerne lukker lort ud for at sige det pænt. Men da jeg virkelig godt kunne tænke mig ikke at betale så sindssygt meget i skat så overvejer jeg Liberal alliance. Hvad med jer, hvem sætter i kryds ved d.18. Juni?
Jeg stemmer Enhedslisten!!!
Har før stemt SF..
mit råd er at sætte sig ind i hvad partierne står for, altså deres grundprincipper og mærkesager... alt det der bliver fyret af op til et valg er ren valgflæsk og ikke det der "gør" et parti, i mine øjne.....
Jeg sætter pris på at vi hjælper hinanden i samfundet, og at dem der har mest giver mest, så vi på en solidarisk måde kan hjælpe dem, der har mindst.... det synes jeg giver god mening... desuden ser jeg også hellere at pengene bliver brugt i det offentlige og ikke i det private, da jeg synes vi har brug for bedre velfærd for alle, også dem som ikke har råd til en dag at skulle betale for fx at gå til lægen. Derudover skal det være bedre undervisning i skolerne og bedre normeringer i institutionerne, og det kan der kun komme hvis der bliver flere penge til offentlige ansatte - jeg synes det er synd, at dem der "bare" går i alm. folkeskole skal nøjes.... og dem der har mange penge, og har råd til bedre undervisning i privatskolerne, kan få bedre undervisning.. så dem med knap så mange mønter, er det bare ærgerligt for.... åh jeg ku blive ved
Anmeld
Citér