Lad os grine af graviditet når det er pinligst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2015

mintrold

Mega sjov tråd.

Jeg er ret vild med giraffer og da jeg var gravid var min mand og jeg ude at køre en tur. Jeg fik øje på en sky der lignede en giraf... råbte "STOOOOOOOOP KØR IND TIL SIDEN"... stakkels mand, han troede jo at vandet var gået... "ARMEEEEN det er jo en giraf altså"...og der stod jeg så i vejkanten og bare græd og græd over en sky på himlen 

Jeg kom også engang til at putte noget i toilet kummen (som jeg bestemt mente var toiletrens), men effekten var cement lign. da det stivnede i kummen.... eijjjj hvor jeg vrælede i meget lang tid. Der måtte manden tage toiletbørsten ud af hænderne på mig og fortælle mig at HAN nok skulle tage sig af sådan nogle ting, som at rense toilet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg var ret langt henne og skulle jeg tisse hele tiden. Det kender I nok til Jeg gik tur på stranden med min kæreste. Jeg havde en knælang kjole på. Jeg skulle pludselig tisse og kunne IKKE holde mig til vi fandt et toilet. Skynder mig at finde en busk jeg kan gemme mig bag, sætter mig for at tisse men ender med at tisse på kjolen, da jeg glemmer at holdecden oppe i bag også 

i min anden graviditet skulle jeg hente den lille fra vuggestuen - i det jeg bukker mig ned for at tage ham op, revner min bukser (og ikke bare lidt) - så var det vidst på tide at indse at man havde fået en ret stor røv��

Anmeld Citér

21. maj 2015

Os&lilledig

BigHope13 skriver:

Da jeg var omkring halvvejs i min graviditet sommeren 2013 havde jeg ustyrlig trang til is fra Hjem-is bilen. Jeg tilmeldte mig deres SMS system så jeg ville få besked når de kom forbi vores gade næste gang,

En onsdag aften omkring kl 18 jeg den famøse SMS at Hjem-is bilen kommer forbi vores adresse om 15-45 min Yay lykken er stor. Efter 15 min sidder jeg på kanten af vores sofa så jeg kan se ud af vinduet, som vel og mærke er vidt åben så jeg kan høre bilen og nå at løbe ud til den når den kommer. Well, der går 30 min og jeg stiller mig ud i hoveddøren for nu må den da snart være der

men jeg venter, venter og venter lidt mere. Det var dejlig lunt ude så jeg traskede lidt frem og tilbage i gårdspladsen. Jeg tog sågar en havestol med ud til vejen for også at sidde der og vente lidt. Husk lige min mund løber i vand efter alt det is jeg har i tankerne,

kl bliver 21.30 og der var ingen is bil i sigte  er i kontakt med naboen, plus min far som også bor i byen. Ingen af dem har heller haft besøg af den . De tager det dog ikke så tungt som jeg

jeg er træt, sur, ked og alt er noget lort. Går til computeren og skriver en rigtig hormonel klage til Hjem-is

dagen efter kl 9 ligger jeg stadig i min seng da det banker på døren, min kæreste går ud og ser det er en fra Hjem is som står der og vil høre om vi vil købe noget siden vi blev snydt i går. Kæresten kommer forsigtigt ind i soveværelset og forklare og jeg råber nærmest at jeg aldrig aldrig aldrig skal have noget fra hjem is når de ikke kan overholde deres aftaler med gravide kvinder

hjem is manden hørte alt jeg havde råbt, og beklagede dybt til min kæreste som blot grinte haha..

den dag i dag får jeg stadig SMS når is bilen er i nærheden, og jeg griner hver gang jeg læser den, og jeg kommer ikke til at købe is derfra i meget meget meget lang tid hahaha

Jeg hulker stadig af grin. Tror aldrig jeg har grint så meget! Har læst den højt for kæreste og veninde ��

Anmeld Citér

22. maj 2015

BigHope13

Os&lilledig skriver:

Jeg hulker stadig af grin. Tror aldrig jeg har grint så meget! Har læst den højt for kæreste og veninde ��

Haha jeg kan også selv grine af det nu... Men dengang øv det var en hård tid

Anmeld Citér

22. maj 2015

Mo9ca

Saphiira skriver:

Ja, jeg har lavet nogle ting man kan grine af! 

Vi var på en grillbar og jeg havde fråder på. Der var et billede af en almindelig burger.... Da jeg kommer hjem, er det en helt anden slags burger. Jeg begynder at græde, og jeg bliver så sur, at jeg går ind og lægger mig. 

Jeg havde bare glædet mig så meget til den burger og kunne slet ikke styre mine hormoner....

ja jeg har også tisset i bukserne i slutningen af graviteten. Heldigvis derhjemme!

Ha,ha,ha, i bedste Maude stil��

Lattermild hilsen M

Anmeld Citér

22. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mor8320 skriver:

Ha,ha,ha, i bedste Maude stil��

Lattermild hilsen M

Jeg er dog glad for at det var mad vi tog med hjem, for ellers havde jeg nok skældt personalet ud. Stakkels dem hvis jeg gjorde det. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Clisolka

Haha nogle sjove historier!  I min første graviditet var hormonerne ikke så slemme, men det var de i hvert fald 2. gang 

Jeg sendte kæresten afsted efter noget balsam, så jeg kunne få vasket hår, men næææh nej, det var udgået i butikken!! Jeg var tudefærdig, for det var det eneste som jeg kunne bruge (allergi) 

En pinlig historie? Tjaaa... Jeg var sendt til hindeløsning få dage før jeg fødte den 2 - med en kæmpestor hæmoride i enden! Yes yes, der lå jeg ellers på briksen og blev rodet i underlivet af overlægen på Riget, og det eneste jeg tænkte på, var om han opdagede "min nye ven"  

Anmeld Citér

22. maj 2015

A. Nonymsen

Ej det er næsten for pinligt at skrive, især fordi det ikke er mere end en time siden det er sket 

efter en lang dag i skolen er jeg blevet vildt sulten, jeg har en ting for spegepølse i denne graviditet og skal gerne have det hele tiden, så hele vejen hjem i toget sidder jeg og drømmer om sådan en foccasia med pepperoni 

jeg kommer endeligt til 7-11, og de har ingen foccasiaer  så er stilen lige som lagt og jeg er små fornærmet, jeg bestiller så noget andet og går ud af butikken, fandme så ikk om idioten har givet mig med noget forkert fyld...rasende vader jeg tilbage i butikken hamrer posen med mad ned i bordet og råber "det her lort gider jeg sku ikk æde" og stormer ud af butikken igen...

synes det er mege sødt at i andre græder over mad, jeg bliver bare en sindssyg kælling!! 

Tror jeg venter lidt med at gå i 7-11 igen 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Snoopy77

Min er ikke pinlig, men den viser hvor lamme undskyldninger man kan komme med, bare for at få det mad man vil have. 

Min datters far skulle hente mig fra job og vi skulle et eller andet. Ihvertfald var jeg sulten (surprise) og insisterede på at vi kørte på Mc D. Det kunne han slet ikke få til at passe for jeg havde jo lige spist frokost. Min undskyldning var, at den medbragte kiwi jeg havde tiltænkt mig som eftermiddags snack ikke var moden. Derfor var det pinedød nødvendigt at køre et par burgere ned. Stakkels mand forstod ingenting. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Milas14

Jeg er begyndt at vågne om natten og være sulten!!

Lister mig op og får ædeflip, og synes det er vildt pinligt og håber ikke min kærester kan høre mig hehe..

Nåå ja og så alt den luft i maven... Suuuuuk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.