D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Åååh jeg kommer lige i tanke om en til, lettere uheldig episode 
Jeg var højgravid sidste sommer og det var altså bare varmt! Samtidig boede jeg i en lejlighed der om sommeren var STEGENDE varm og om vinteren ISKOLD.
Men altså, fordi det var så varmt gik jeg ofte nøgen rundt når jeg ikke skulle noget. Hvad jeg så ikke havde tænkt på var at "naboen fra bygningen ved siden af kunne se direkte ind i mit soveværelse fra sit køkkenvindue når jeg ikke havde trukket for. Og da jeg er sådan en som elsker at blive vækket af det naturlige lys var det ikke ofte der var trukket for.
Så efter en dag hvor jeg havde stået og taget mavebilleder og prøvet lidt tøj til fotoshoot dagen efter kom han pænt over og bankede på for lige at minde mig om at han kunne se ALT. 
Åh jeg kunne have gravet mig ned så pinligt jeg synes det var 
Han var heldigvis rigtig sød, og nævnte det ikke igen, selvom vi faktisk sås ofte og kom til kaffe hos hinanden
Og så var der det at jeg gennem HELE graviditeten cravede churros. Og jeg kunne bare slet ikke få fat på nogen, jeg var så trist over det 
Da jeg så havde født kom der heldigvis et marked til byen hvor der var en bod med churros. SÅ blev jeg lykkelig 
Anmeld
Citér