Lad os grine af graviditet når det er pinligst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2015

Os&lilledig

Milas14 skriver:

Jeg er begyndt at vågne om natten og være sulten!!

Lister mig op og får ædeflip, og synes det er vildt pinligt og håber ikke min kærester kan høre mig hehe..

Nåå ja og så alt den luft i maven... Suuuuuk

Har gjort det samme et par nætter.. :p min kæreste opdager det altid og kommer ud til mig " armen FORHELVED skat"  jamen jeg er jo sulten og kan ikke sove!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2015

Benjamins'mor

Da jeg ventede min søn var jeg ude på altanen, kunne pludselig mærke jeg skulle tisse og jeg løb alt hvad jeg kunne, men nåede ikke at trække bukserne ned så..... 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Katia Juul Skovgaard

Hi hi hi, hvor er det sjovt at læse

Jeg havde de vilde cravings for hvidløg... Kunne ikke selv smage det, så der kom MEGET i

Den ene dag manden kommer hjem dufter der af hvidløg i hele opgangen og han tænker "Uhm, den udenlandske familie laver mad".

Han åbner døren og det er så bare mig der har lavet lasagne, med 7 fede hvidløg

Vi havde ingen myggestik den sommer i 2013

Anmeld Citér

22. maj 2015

AJ14

Sjovt at læse hvordan folk ændrer sig. Jeg har dog aldrig haft mærkelige lyster eller ændret opførelse når jeg har været gravid. Så jeg kan desværre ikke bidrage med noget. 

Anmeld Citér

22. maj 2015

Os&lilledig

Seriøst man skulle være gravid oftere..! 

Kæresten: hvad skal vi spise i aften.?
Mig: toast..!!
Kæresten: der lyder usundt.. Hvad med rigtig mad..?
Mig. Hmmm.. Mumle mumle "du bestemmer også alt"
Vi tager så ud at handle.
Kæresten: hvad skal vi ha skat..?
Mig: ved det ikke, for gider kun ha toast med meget ost..!!!! Mega opgivende suk lyd helt dybt nede fra maven..
Kæresten: jamen hvad kan jeg gøre.. Kan godt høre der ikke er mere at gøre.. Så lad os finde skinke og toast.. Og så fik jeg et stort kys på min pande..

Thanks ��

Anmeld Citér

23. maj 2015

vsimonev

- er dog blevet bedre til det, men når jeg nyser bliver jeg næsten hver gang nød til at løbet på toilettet.. og så kommer det "tissede du nu i bukserne igen" -.-" 

- i dag fik jeg på et loppemarked fundet den sødeste lyserøde sparegris min mor kom da hun skulle hente min søster og skal selvf. Se hvad jeg fandt. Tror i så ikke hun går helt amok over den og siger "neeeeej, den skal da indvies" imens hun putter nogle mønter i -.-" nøøøj jeg kunne Gøre så slemme ting ved hende sa jeg blev SÅ gal og sagde "tror du ikke hendes forældre ville have gjort det!?" (Er i dag 26+0) er stadig gal over det har tænkt på at tage mønterne ud og beholde dem selv, men hun har jo stadig gjort det først

- her i forgårs ville vi rigtig hygge med morgenrøde fra bageren og da vi kommer hjem vil jeg have mit grove tebirkes og spørger "ej skat har du lige taget mit tebirkes" :'o 

"Jamen skat det bestilte du jo ikke" 

Blev jeg lige gal!? Jeg sagde at nu ville jeg ikke blive mæt og tog noget af det andet jeg havde købt.. ville have Nutella på indtil jeg så der lå væske øverst og der lå et birkes nede i.. jeg var så tæt på at stortude og sagde at morgenen var ødelagt og jeg var så tæt på at gå ind og sove igen x'D

Anmeld Citér

24. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Åååh jeg kommer lige i tanke om en til, lettere uheldig episode 

Jeg var højgravid sidste sommer og det var altså bare varmt! Samtidig boede jeg i en lejlighed der om sommeren var STEGENDE varm og om vinteren ISKOLD.

Men altså, fordi det var så varmt gik jeg ofte nøgen rundt når jeg ikke skulle noget. Hvad jeg så ikke havde tænkt på var at "naboen fra bygningen ved siden af kunne se direkte ind i mit soveværelse fra sit køkkenvindue når jeg ikke havde trukket for. Og da jeg er sådan en som elsker at blive vækket af det naturlige lys var det ikke ofte der var trukket for.

Så efter en dag hvor jeg havde stået og taget mavebilleder og prøvet lidt tøj til fotoshoot dagen efter kom han pænt over og bankede på for lige at minde mig om at han kunne se ALT. 

Åh jeg kunne have gravet mig ned så pinligt jeg synes det var 
Han var heldigvis rigtig sød, og nævnte det ikke igen, selvom vi faktisk sås ofte og kom til kaffe hos hinanden

Og så var der det at jeg gennem HELE graviditeten cravede churros. Og jeg kunne bare slet ikke få fat på nogen, jeg var så trist over det 

Da jeg så havde født kom der heldigvis et marked til byen hvor der var en bod med churros. SÅ blev jeg lykkelig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.