Lad os grine af graviditet når det er pinligst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.738 visninger
56 svar
219 synes godt om
18. maj 2015

Os&lilledig

Jeg bliver nød til at starte en tråd om alt det sjove og pinlige der følger med en gravidtet! Lad os grine sammen!

Jeg er 10+5 og jeg starter.! 

Da jeg var omkring 4-5 uger henne måtte min kæreste hente chili chees tops kl 23 om aftenen. Kunne næsen græde hvis ikke jeg fik dem! 

Jeg kan ikke holde ud at have bukser på pga oppustethed, så om aftenen går jeg med numsen bar! 

Nåh ja.. Så er der luften i maven når jeg er på wc, som kan høres i stuen og en kæreste der skriger af grin eller sender mig SMS med prutte tegn :p 

hvad er bare mega sjov og pinligt i din graviditet?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Bissen

Da jeg var på den anden side af de 30 uger skulle min kæreste og jeg købe ind. Jeg bøjer mig ned efter makrelsalaten og ender på numsen, da jeg ikke kan holde balancen! Og for at det ikke skulle nok så måtte min kæreste hjælpe mig op igen, da jeg ikke kunne selv 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Mettebids skriver:

Da jeg var på den anden side af de 30 uger skulle min kæreste og jeg købe ind. Jeg bøjer mig ned efter makrelsalaten og ender på numsen, da jeg ikke kan holde balancen! Og for at det ikke skulle nok så måtte min kæreste hjælpe mig op igen, da jeg ikke kunne selv 

Haha.. Det må have været er ømt syn :p armen hvad kan man også gøre med den vægt foran en  

Anmeld Citér

18. maj 2015

Bissen

Os&lilledig skriver:

Haha.. Det må have været er ømt syn :p armen hvad kan man også gøre med den vægt foran en  

Det Var uden Tvivl et ømt syn og min kæreste nød da også øjeblikket og var ikke for hurtigt til at hjælpe mig op 

Anmeld Citér

18. maj 2015

klokkeblomsten85

I min første graviditet. Jeg var ude og handle, jeg ser et godt tilbud på nederste hylde bukker mig for at tage en og lige som jeg skulle til at tage den. Kom den største prut. Hold op jeg blev rød i hovedet. Det var i slutningen af graviditeten. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

klokkeblomsten85 skriver:

I min første graviditet. Jeg var ude og handle, jeg ser et godt tilbud på nederste hylde bukker mig for at tage en og lige som jeg skulle til at tage den. Kom den største prut. Hold op jeg blev rød i hovedet. Det var i slutningen af graviditeten. 

Åh nej...!  Især hvis der var andre lige i nærheden!! Haha åh.. Pinligt, men hvad kan man gøre!! Graviditet og luft høre ret meget sammen!

Anmeld Citér

18. maj 2015

klokkeblomsten85

Os&lilledig skriver:

Åh nej...!  Især hvis der var andre lige i nærheden!! Haha åh.. Pinligt, men hvad kan man gøre!! Graviditet og luft høre ret meget sammen!

Der var heldigvis ikke så mange andre. 

Jeg sagde bare hovsa og så gik jeg. Min mand grinte af mig da jeg fortalte ham det. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

xStinepigen

Os&lilledig skriver:

Jeg bliver nød til at starte en tråd om alt det sjove og pinlige der følger med en gravidtet! Lad os grine sammen!

Jeg er 10+5 og jeg starter.! 

Da jeg var omkring 4-5 uger henne måtte min kæreste hente chili chees tops kl 23 om aftenen. Kunne næsen græde hvis ikke jeg fik dem! 

Jeg kan ikke holde ud at have bukser på pga oppustethed, så om aftenen går jeg med numsen bar! 

Nåh ja.. Så er der luften i maven når jeg er på wc, som kan høres i stuen og en kæreste der skriger af grin eller sender mig SMS med prutte tegn :p 

hvad er bare mega sjov og pinligt i din graviditet?  

Jeg er 10*6, og ind til uge 9 døjede jeg med dåræig mave.. Resulterede i hver gsng jeg troede jeg skulle prutte, var jeg nødt til at skifte bukser og tage et bad . Min kæreste synes bare det var sjovt. 

Så her hos mig har jern faktisk kun været godt for mig

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

xStinepigen skriver:

Jeg er 10*6, og ind til uge 9 døjede jeg med dåræig mave.. Resulterede i hver gsng jeg troede jeg skulle prutte, var jeg nødt til at skifte bukser og tage et bad . Min kæreste synes bare det var sjovt. 

Så her hos mig har jern faktisk kun været godt for mig

Åh nej. Den er dog det værste!! haha.. Din stakkel!

Anmeld Citér

18. maj 2015

Sirius1981

Der er det med at bækkenbunden lever sit eget liv på trods af øvelser osv ... Her er det så grelt, at min mand kan genkende et særligt udtryk jeg får og spørger: 

"Har du lige tisset lidt?"

"Øhm ... Ja." 

Og nåeh ja, så spiste jeg på et tidspunkt pomfritter mens vi var ude at køre. I et skarpt sving tabte jeg salatmayonnaisen på gulvet  ... Og jeg tudede hele vejen hjem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.