Lad os grine af graviditet når det er pinligst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

Snoopy77

Shiaz skriver:

Åh ja, den søde ventetid 

Jeg husker et par episoder fra min første graviditet. Jeg var ca. Halvvejs da jeg en aften måtte tage en tudetur midt i maden fordi jeg ikke kunne ramme mulen  Så jeg stak mig i kinden og maden fald af gaflen og ned af tøjet.. Så brød hele min verden sammen 

Ligeledes brød min verden sammen den dag min kæreste og jeg havde bestilt pizzaer til aften. Da min pizza kom havde pizzamanden glemt at komme dressing på.. Sååå hylede jeg igen  Min stakkels kæreste forbarmede sig over mig og gik ned til nærmeste pizzaria for at købe et bæger med den famøse dressing. Vi fik begge kold pizza den aften... 

Min veninde gik også hormon amok i sin første graviditet og fik bla et hysterisk anfald og smadrede en salatskål i bare arrigskab fordi hendes mand havde glemt at købe rosiner  

Ej undskyld jeg hyler af grin men det er fandme sjovt!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Lilleblyp

Genial tråd, wauw hvor har jeg grint mig igennem tråden Læst lidt højt for manden, som til tider var lidt i chock.. Jeg fik en søndag morgen sendt manden afsted efter rundstykker og siger meget tydeligt at jeg godt kunne tænke mig en smørbirkies, hvorefter han kommer retur med 4 håndværkere!! Tårnene begyndte at trille, bebrejdede ham for aldrig at lytte og jeg gik i seng igen.

har døjet meget med sure opstød og bøvser, sidst jeg var i et storcenter kom jeg til at bøvse så højt at folk vendte sig og manden bag mig kom med kommentaren "hold da op det kom fra en kvinde".. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

April mor

Jeg må have været i uge 24/25 måske 26, men da skulle min eks og jeg hjem til min mor, hun havde lovet at lave risalamande til mig, da jeg elsker det! Og endnu mere da jeg var gravid. Men det havde hub glemt, så da jeg kom springende ind ad døren og råbte " RISALAMANDE! " siger hun så " har desværre ikke fået det lavet " og jeg stor tuder , det var så pinligt, og hvis det ik skulle være løgn, så tissede jeg i bukserne da jeg skrald grinede bagefter. De er sku vilde nok de hormoner .

Anmeld Citér

19. maj 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Min storebror og jeg har altid været lidt hårde ved hinanden, men i min førstr graviditet blev det bare for meget da han sagde "Rikke, hold kæft du lugter" 

Jeg tudbrølede i en time!  Selvom jeg altså lige havde været i bad! 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mama85

Da jeg ventede min første, Vågnede jeg en dag kun med æbleskiver i tankerne, og de skulle være dem på frost..Det viste sig så at de ikke var til at skaffe de æbleskiver, da det var tidlig sommer..men skæbnen ville at vi fandt en supermarked der nok havde glemt et parti og jeg hamstrede, på trods af at vi var på vej ud for at spise og havde kørt 45. Min for at komme til denne by..jeg købte 16 poser, som så viste sig at være det sidste, vi ringede til restauranten og meldte afbud i sidste øjeblik og kørte hjem med mine æbleskiver i stedet..tiden gik, og jeg løb tør, og vi kunne simpelthen ikke opdrive æbleskiver på frost, så lykken ville ingen ende tage da min svigermor fandt 3 poser nederst i sin fryser, i slutningen af august.. Jeg blev så glad at jeg gav mig til at tude i skjul ude på badeværelset!

Anmeld Citér

19. maj 2015

naj88

Da jeg var nærmede mig slutningen af min gravifitrt havde jeg sendt min kæreste i Lidl efter nogle is, som jeg havde set tidligere på ugen med chokoladeis og chokoladeovertræk, da han alligevel skulle købe ind.

Da han trådte ind af døren var jeg meget forventningsfuld og glædede mig sådan til isen så jeg spurgte, om han havde is med hjem. Han svarede at de ikke havde flere, men han havde købt nogle andre. Der var jeg så tæt på at græde og da jeg så, at han havde købt nogle magnum-agtige is uden noget som helst sjov og ballade brød jeg ud i gråd. Jeg var simpelthen så hidsig over at han ikke engang havde købt med mandler eller sådan noget.

Det endte med, at jeg selv måtte cykle over i Lidl for at tjekke om han virkelig havde set ordentligt efter. - Det havde han selvfølgelig, der var udsolgt og jeg måtte flov køre hjem og sige undskyld. 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Snoopy77

BigHope13 skriver:

Da jeg var omkring halvvejs i min graviditet sommeren 2013 havde jeg ustyrlig trang til is fra Hjem-is bilen. Jeg tilmeldte mig deres SMS system så jeg ville få besked når de kom forbi vores gade næste gang,

En onsdag aften omkring kl 18 jeg den famøse SMS at Hjem-is bilen kommer forbi vores adresse om 15-45 min Yay lykken er stor. Efter 15 min sidder jeg på kanten af vores sofa så jeg kan se ud af vinduet, som vel og mærke er vidt åben så jeg kan høre bilen og nå at løbe ud til den når den kommer. Well, der går 30 min og jeg stiller mig ud i hoveddøren for nu må den da snart være der

men jeg venter, venter og venter lidt mere. Det var dejlig lunt ude så jeg traskede lidt frem og tilbage i gårdspladsen. Jeg tog sågar en havestol med ud til vejen for også at sidde der og vente lidt. Husk lige min mund løber i vand efter alt det is jeg har i tankerne,

kl bliver 21.30 og der var ingen is bil i sigte  er i kontakt med naboen, plus min far som også bor i byen. Ingen af dem har heller haft besøg af den . De tager det dog ikke så tungt som jeg

jeg er træt, sur, ked og alt er noget lort. Går til computeren og skriver en rigtig hormonel klage til Hjem-is

dagen efter kl 9 ligger jeg stadig i min seng da det banker på døren, min kæreste går ud og ser det er en fra Hjem is som står der og vil høre om vi vil købe noget siden vi blev snydt i går. Kæresten kommer forsigtigt ind i soveværelset og forklare og jeg råber nærmest at jeg aldrig aldrig aldrig skal have noget fra hjem is når de ikke kan overholde deres aftaler med gravide kvinder

hjem is manden hørte alt jeg havde råbt, og beklagede dybt til min kæreste som blot grinte haha..

den dag i dag får jeg stadig SMS når is bilen er i nærheden, og jeg griner hver gang jeg læser den, og jeg kommer ikke til at købe is derfra i meget meget meget lang tid hahaha

Haha jeg tuder af grin!!! 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Bebsen

Genialt! 

Jeg tvang min eks til at koge de samme æg 3 gange, før de var hårdkogte nok til mig, første gang var de blødkogte, anden gang næsten hårdkogte, 3 gang hårdkogte som jeg ville have 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Mortiltopiger..

Da jeg ventede nr to var jeg ved at bage boller, skulle ælte dejen efter hævning, men min mand havde glemt at putte Mel i bunden og det kunne jeg sket ikke klare.. Smadrede både skål og dej ud over det hele - kørte i arrigskab og kom hjem 3 timer senere 

Anmeld Citér

19. maj 2015

Loa

BigHope13 skriver:

Da jeg var omkring halvvejs i min graviditet sommeren 2013 havde jeg ustyrlig trang til is fra Hjem-is bilen. Jeg tilmeldte mig deres SMS system så jeg ville få besked når de kom forbi vores gade næste gang,

En onsdag aften omkring kl 18 jeg den famøse SMS at Hjem-is bilen kommer forbi vores adresse om 15-45 min Yay lykken er stor. Efter 15 min sidder jeg på kanten af vores sofa så jeg kan se ud af vinduet, som vel og mærke er vidt åben så jeg kan høre bilen og nå at løbe ud til den når den kommer. Well, der går 30 min og jeg stiller mig ud i hoveddøren for nu må den da snart være der

men jeg venter, venter og venter lidt mere. Det var dejlig lunt ude så jeg traskede lidt frem og tilbage i gårdspladsen. Jeg tog sågar en havestol med ud til vejen for også at sidde der og vente lidt. Husk lige min mund løber i vand efter alt det is jeg har i tankerne,

kl bliver 21.30 og der var ingen is bil i sigte  er i kontakt med naboen, plus min far som også bor i byen. Ingen af dem har heller haft besøg af den . De tager det dog ikke så tungt som jeg

jeg er træt, sur, ked og alt er noget lort. Går til computeren og skriver en rigtig hormonel klage til Hjem-is

dagen efter kl 9 ligger jeg stadig i min seng da det banker på døren, min kæreste går ud og ser det er en fra Hjem is som står der og vil høre om vi vil købe noget siden vi blev snydt i går. Kæresten kommer forsigtigt ind i soveværelset og forklare og jeg råber nærmest at jeg aldrig aldrig aldrig skal have noget fra hjem is når de ikke kan overholde deres aftaler med gravide kvinder

hjem is manden hørte alt jeg havde råbt, og beklagede dybt til min kæreste som blot grinte haha..

den dag i dag får jeg stadig SMS når is bilen er i nærheden, og jeg griner hver gang jeg læser den, og jeg kommer ikke til at købe is derfra i meget meget meget lang tid hahaha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.