Lad os grine af graviditet når det er pinligst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

Os&lilledig

Sirius1981 skriver:

Der er det med at bækkenbunden lever sit eget liv på trods af øvelser osv ... Her er det så grelt, at min mand kan genkende et særligt udtryk jeg får og spørger: 

"Har du lige tisset lidt?"

"Øhm ... Ja." 

Og nåeh ja, så spiste jeg på et tidspunkt pomfritter mens vi var ude at køre. I et skarpt sving tabte jeg salatmayonnaisen på gulvet  ... Og jeg tudede hele vejen hjem 

Hvor er det fedt at han kender dig så godt, haha.. Men Gud det er også et træls problem at få. Nu tør jeg slet ikke komme længere hen :p 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

Sirius1981

Os&lilledig skriver:

Hvor er det fedt at han kender dig så godt, haha.. Men Gud det er også et træls problem at få. Nu tør jeg slet ikke komme længere hen :p 

Det er en magisk tid  Jeg er nu også temmelig glad for at han ikke er sart med den slags 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Mettefpigen

Uhh, jeg har været på tanken kl 23-24 for at købe kage, gik hele tiden rundt med en agurk i tasken, gik kun rundt I undertøj derhjemme, har flere gange stået og lavet risengrød kl 2 om natten (selvom det var sommer) når vi gik forbi Mac for at købe is skulle vi altid runde den igen fordi jeg skulle altid have nummer 2 (eller 3) jeg skulle altid kravle (bogstaveligt talt) ud af sengen fordi jeg kunne ikk rejse mig, samtidig skulle jeg "holde fast" i væggen for at kunne rykke rundt i sengen, så meget sjov ud når jeg skulle have sko på for kunne ikk nå ned til gulvet, og engang da jeg tabte børsten på gulvet skulle jeg prøve at bukke mig ned for at tage den sprang en knap i min kjole og til allersidst i graviditeten sad mon mave på vasken når jeg skulle kigge mig i spejlet (lidt pinligt når vi var ude for jeg rendte altid rundt med en streg af vand midt på tøjet ��)

Anmeld Citér

18. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja, jeg har lavet nogle ting man kan grine af! 

Vi var på en grillbar og jeg havde fråder på. Der var et billede af en almindelig burger.... Da jeg kommer hjem, er det en helt anden slags burger. Jeg begynder at græde, og jeg bliver så sur, at jeg går ind og lægger mig. 

Jeg havde bare glædet mig så meget til den burger og kunne slet ikke styre mine hormoner....

ja jeg har også tisset i bukserne i slutningen af graviteten. Heldigvis derhjemme!

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Saphiira skriver:

Ja, jeg har lavet nogle ting man kan grine af! 

Vi var på en grillbar og jeg havde fråder på. Der var et billede af en almindelig burger.... Da jeg kommer hjem, er det en helt anden slags burger. Jeg begynder at græde, og jeg bliver så sur, at jeg går ind og lægger mig. 

Jeg havde bare glædet mig så meget til den burger og kunne slet ikke styre mine hormoner....

ja jeg har også tisset i bukserne i slutningen af graviteten. Heldigvis derhjemme!

Er vild med alle de hyle ture over mad  som mange beskriver :p det er da også hamrende uretfærdigt at vise noget og servere noget andet :'D haha 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Os&lilledig skriver:

Er vild med alle de hyle ture over mad  som mange beskriver :p det er da også hamrende uretfærdigt at vise noget og servere noget andet :'D haha 

Ja virkelig strengt :p ville bare have en ulækker burger men så fik jeg noget helt andet. 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Saphiira skriver:

Ja virkelig strengt :p ville bare have en ulækker burger men så fik jeg noget helt andet. 

Er også blevet MEGA VILD med chees burger de Mcd!! Nummelum..!!! 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Hullahop92

Ha ha. Sikke en masse skønne historier!

Jeg har selv måtte sende min mand i byen (dog ikke midt om natten) for at købe nachos til mig. Jeg kunne simpelthen ikke klare tanken om ikke at skulle have masser og masser af ost og jalepeños LIGE nu! 

Og ja, så bliver det generelt meget sværere at 'holde på luften' - så dér har min mand grinet af mig mange gange. 

Og ja, engang gik jeg helt hormon-amok pga. en edderkop. Normalt plejer jeg selv at smaske dem, men denne gang kunne jeg simpelthen ikke og tanken om, at den så skulle blive siddende var simpelthen for meget. Mere end min gravide hjerne kunne klare. Ha ha ha!

Anmeld Citér

18. maj 2015

Shiaz

Åh ja, den søde ventetid 

Jeg husker et par episoder fra min første graviditet. Jeg var ca. Halvvejs da jeg en aften måtte tage en tudetur midt i maden fordi jeg ikke kunne ramme mulen  Så jeg stak mig i kinden og maden fald af gaflen og ned af tøjet.. Så brød hele min verden sammen 

Ligeledes brød min verden sammen den dag min kæreste og jeg havde bestilt pizzaer til aften. Da min pizza kom havde pizzamanden glemt at komme dressing på.. Sååå hylede jeg igen  Min stakkels kæreste forbarmede sig over mig og gik ned til nærmeste pizzaria for at købe et bæger med den famøse dressing. Vi fik begge kold pizza den aften... 

Min veninde gik også hormon amok i sin første graviditet og fik bla et hysterisk anfald og smadrede en salatskål i bare arrigskab fordi hendes mand havde glemt at købe rosiner  

Anmeld Citér

18. maj 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde handlet i Aldi og havde kun fået min mastercard med. Så da jeg stod og skulle betale for alle mine varer tog de ikke imod kortet og jeg gav mig bare til at hyle! Jeg havde sådan glædet mig til at komme hjem og laver lækker mad og fråde en dessert (eller 2 )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.