Da jeg var omkring halvvejs i min graviditet sommeren 2013 havde jeg ustyrlig trang til is fra Hjem-is bilen. Jeg tilmeldte mig deres SMS system så jeg ville få besked når de kom forbi vores gade næste gang,
En onsdag aften omkring kl 18 jeg den famøse SMS at Hjem-is bilen kommer forbi vores adresse om 15-45 min

Yay lykken er stor. Efter 15 min sidder jeg på kanten af vores sofa så jeg kan se ud af vinduet, som vel og mærke er vidt åben så jeg kan høre bilen og nå at løbe ud til den når den kommer. Well, der går 30 min og jeg stiller mig ud i hoveddøren for nu må den da snart være der
men jeg venter, venter og venter lidt mere. Det var dejlig lunt ude så jeg traskede lidt frem og tilbage i gårdspladsen. Jeg tog sågar en havestol med ud til vejen for også at sidde der og vente lidt. Husk lige min mund løber i vand efter alt det is jeg har i tankerne,
kl bliver 21.30 og der var ingen is bil i sigte
er i kontakt med naboen, plus min far som også bor i byen. Ingen af dem har heller haft besøg af den . De tager det dog ikke så tungt som jeg

jeg er træt, sur, ked og alt er noget lort. Går til computeren og skriver en rigtig hormonel klage til Hjem-is

dagen efter kl 9 ligger jeg stadig i min seng da det banker på døren, min kæreste går ud og ser det er en fra Hjem is som står der og vil høre om vi vil købe noget siden vi blev snydt i går. Kæresten kommer forsigtigt ind i soveværelset og forklare og jeg råber nærmest at jeg aldrig aldrig aldrig skal have noget fra hjem is når de ikke kan overholde deres aftaler med gravide kvinder
hjem is manden hørte alt jeg havde råbt, og beklagede dybt til min kæreste som blot grinte haha..
den dag i dag får jeg stadig SMS når is bilen er i nærheden, og jeg griner hver gang jeg læser den, og jeg kommer ikke til at købe is derfra i meget meget meget lang tid hahaha

Anmeld
Citér