Lad os grine af graviditet når det er pinligst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

CarinaSB

Da jeg ventede den store havde jeg et eller andet med bananer, og havde sendt manden ned og handle. Han kom hjem uden og sagde at der ikke var flere. Jeg blev mega sur for jeg troede bare at han sagde det fordi at han havde glemt dem. Så jeg traskede selv ned og måtte konstatere at der ikke var nogen .. så jeg satte mig på gulvet og begyndte at hyle .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

fo82

HahahahahahaaaaaaaaaHahahahahaaaahajahha

undskyld 

hahahahahahahaha 

fuuuuck jeg er færdig af grin - tør slet ikke læse højt fir kæresten så trækker han nok i land med pb

eeeeej men altså hahaaaaa

Anmeld Citér

18. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg kender en som havde nogle virkelig mærkelige cravings - det var nemlig lugte.. Lugten af nylagt asfalt og lugten af Dorte affalds sække �� det er sku da for weird .. Hun elskede at gå ture når der var vejarbejde ��

Anmeld Citér

18. maj 2015

vitapigen

Jeg elskede duften af reklamer... især Bilka ��

Anmeld Citér

18. maj 2015

Troldemommi

hahahaha fantastisk tråd 

Da jeg ventede vores første sendte jeg min stakkels mand afsted på cykel i regnvejr for at skaffe en bestemt slags chips til mig, og den stakkels mand måtte i 4 butikker inden han fandt dem  han har senere fortalt mig at han ikke turde komme hjem uden 

Græd da en eller anden fodboldspiller fik en hård tackling i en eller anden forboldkamp, så han måtte ud

Rendte konstant rundt med det første scanningsbillede og seriøst viste alle det

Monica  

Anmeld Citér

18. maj 2015

Os&lilledig

Jeg skrald griner.. Tusind tak for alle de sjove, pinlige og virkelig alt for meget historier!! Har læst dem højt for min kæreste som sidder med paniske øjne og siger "hvis jeg pludselig flytter ved du hvorfor" :p  

Anmeld Citér

18. maj 2015

FrkC

Godt at vide at jeg trods alt ikke er den eneste der er preggo-hormonella-crazy  

Et par dage inden jeg skulle have taget blodprøve skulle min kæreste til England med 1 (1 !!!!!) overnatning i forbindelse med sit arbejde .. Jeg hylede hele aftenen inden  Der fik jeg første rigtige 'mistanke' om at den nok var der  

En aften vi så 'kurs mod fjerne kyster' i tv fik far-Mikkel lavet en træfugur som skulle siges at kunne beskytte drengene på båden - jeg begyndte selvfølgelig at hyle !!

For ca 3 uger siden skulle jeg spise alene fordi min kæreste skulle ud og spise med en kollega fra et andet sted i landet .. Jeg bestemte mig så for at jeg ville have risengrød . Min kæreste havde så ikke nået at lave noget hjemme inden han skulle af sted så jeg gik total besærk fordi jeg så først  fkunne spise mit risengrød (havde vitterligt ikke tænkt på andet i 2-3 dage) kl 20 fordi jeg skulle ordne alle de praktiske ting først 

Han skal finde sig i meget den stakkels mand 

Anmeld Citér

18. maj 2015

Signe-bine

HAHAHHAHA elsker den her tråd :-D

I min første graviditet sad vi en aften og spiste aftensmaden foran fjernsynet. Min tallerken står cirka halvt udover bordet, men det vurderer jeg til ikke at være vigtigt nok til at stoppe med at spise. Næste gang jeg skal skære i min mad, skærer jeg naturligvis på den del af tallerkenen det rager ud over bordet, og min tallerken flipper rundt og lander på gulvet med maden nedad. Jeg er i chok, "tyngdekraft, siger du?" og min kæreste færdig af grin... Han underholder stadig med den historie når nogen vil lytte :-P

Her i min anden graviditet har jeg haft lidt problemer med at holde på vandet når jeg nøs - jeg var kontant forkølet fra uge 8 til 24! Jeg pissede i bukserne flere gange om dagen og brød jævnligt tudende sammen fordi jeg synes det var så ydmygende og nedværdigende ikke engang at kunne styre hvornår jeg tissede...  

Anmeld Citér

18. maj 2015

Signe-bine

Her i anden graviditet har jeg også indimellem grædt til engelske have programmer (ja man er vel gartner og bliver rørt når man ser en smuk harmonisk have ;-) )

Jeg græder til alt, og har altid været meget følelsesladet - det har bare taget styringen i graviditeten. Jeg græder også til boligprogrammer, når folk får det hus de gerne vil have..

Anmeld Citér

18. maj 2015

BigHope13

Da jeg var omkring halvvejs i min graviditet sommeren 2013 havde jeg ustyrlig trang til is fra Hjem-is bilen. Jeg tilmeldte mig deres SMS system så jeg ville få besked når de kom forbi vores gade næste gang,

En onsdag aften omkring kl 18 jeg den famøse SMS at Hjem-is bilen kommer forbi vores adresse om 15-45 min Yay lykken er stor. Efter 15 min sidder jeg på kanten af vores sofa så jeg kan se ud af vinduet, som vel og mærke er vidt åben så jeg kan høre bilen og nå at løbe ud til den når den kommer. Well, der går 30 min og jeg stiller mig ud i hoveddøren for nu må den da snart være der

men jeg venter, venter og venter lidt mere. Det var dejlig lunt ude så jeg traskede lidt frem og tilbage i gårdspladsen. Jeg tog sågar en havestol med ud til vejen for også at sidde der og vente lidt. Husk lige min mund løber i vand efter alt det is jeg har i tankerne,

kl bliver 21.30 og der var ingen is bil i sigte  er i kontakt med naboen, plus min far som også bor i byen. Ingen af dem har heller haft besøg af den . De tager det dog ikke så tungt som jeg

jeg er træt, sur, ked og alt er noget lort. Går til computeren og skriver en rigtig hormonel klage til Hjem-is

dagen efter kl 9 ligger jeg stadig i min seng da det banker på døren, min kæreste går ud og ser det er en fra Hjem is som står der og vil høre om vi vil købe noget siden vi blev snydt i går. Kæresten kommer forsigtigt ind i soveværelset og forklare og jeg råber nærmest at jeg aldrig aldrig aldrig skal have noget fra hjem is når de ikke kan overholde deres aftaler med gravide kvinder

hjem is manden hørte alt jeg havde råbt, og beklagede dybt til min kæreste som blot grinte haha..

den dag i dag får jeg stadig SMS når is bilen er i nærheden, og jeg griner hver gang jeg læser den, og jeg kommer ikke til at købe is derfra i meget meget meget lang tid hahaha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.