Parfume "i" hygiejne bind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
B&J skriver:

Jeg køber stadig mine uden parfume 

Det ka være at man så stadig ka købe dem uden. Men ved vores rema har de kun med! X

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2015

StineW79

Tranebaer skriver:

Jeg synes nu ikke de er tykkere (men har kun brugt always få gange). Men ja er heller ikke super glad for faconen, det var dog det samme med always. Bruger generelt mest tampon, for så kan jeg ikke mærke noget.

Har du set der er både små/store og med/uden vinger hos libresse? 

Små med: Pink pakke
Små uden: Orange pakke
Store med: Turkis pakke
Store uden: Grøn pakke

Så er der da lidt at prøve  

Jeg ka slet ik bruge tampon osv, så føler virklig at det er et problem, hvis jeg kun ka få bind med parfume.

Må ud og se om jeg ik ka finde dem uden parfume et sted, også bare købe en god stak.. Vh stine

Anmeld Citér

18. maj 2015

StineW79

Mami skriver:

Det gør jeg også, bruger både bind og tampon, jeg bruger dem fra "vores" 

Hvor køber man dem henne? Minder de om always? Vh stine

Anmeld Citér

18. maj 2015

StineW79

CarinaSB skriver:

Jeg bløder ret kraftigt når jeg bløder og jeg bruger tena lady .. de er godt nok lidt dyrer .. men de holder mig " tæt " hele dagen :)

Jeg syntes bare de er så klodset i forhold til always, men måske det bare er en vane sag.. Vh stine

Anmeld Citér

18. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
CarinaSB skriver:

Jeg bløder ret kraftigt når jeg bløder og jeg bruger tena lady .. de er godt nok lidt dyrer .. men de holder mig " tæt " hele dagen :)

Her efter jeg har født er min menstraution også vævet betydeligt meget mere kraftig! Hverken tyk tampon(den der suger mest) og always natbind lang model kan holde mig tør i meget mere end halvanden time. Så tænke på lige at høre nærmere med "dine" bind.

hvilken en af "lady'erne" bruger du? Kan umiddelbart se at der er nogle forskellige.

Anmeld Citér

18. maj 2015

B&J

StineW79 skriver:

Det ka være at man så stadig ka købe dem uden. Men ved vores rema har de kun med! X

Jeg køber dem tit i netto for de har dem tit på bud eller ude ved mig selv i Superbest. der har vi både med og uden. for bare dengang jeg var i den afdeling og satte dem på hylden man kunne blive helt pyhhh fordi det dufter langt ud af æsken men kan ikke finde et sted hvor man kan skrive til dem og spørge hvad pokker der er i de bind for jeg er ikke tryk ved alt det duft

Anmeld Citér

18. maj 2015

StineW79

B&J skriver:

Jeg køber dem tit i netto for de har dem tit på bud eller ude ved mig selv i Superbest. der har vi både med og uden. for bare dengang jeg var i den afdeling og satte dem på hylden man kunne blive helt pyhhh fordi det dufter langt ud af æsken men kan ikke finde et sted hvor man kan skrive til dem og spørge hvad pokker der er i de bind for jeg er ikke tryk ved alt det duft

Må se om ik jeg ka komme i netto så. 

Gad vide om de bliver ved med at ha begge slags så? For det ville jo bare være rart! X

Anmeld Citér

18. maj 2015

aarhusmor

StineW79 skriver:

Særlige tilfælde?? Vh stine

ja tilfælde hvor man skal til et arrangement med andre mennesker

Anmeld Citér

18. maj 2015

Tranebaer

StineW79 skriver:

Jeg ka slet ik bruge tampon osv, så føler virklig at det er et problem, hvis jeg kun ka få bind med parfume.

Må ud og se om jeg ik ka finde dem uden parfume et sted, også bare købe en god stak.. Vh stine

Det ligner at man kan se hele deres "kollektion" her:

https://www.everydayme.dk/tag/always-produktserie

Hvor der er to slags bind uden parfume, dem med pink snor i siden

Anmeld Citér

18. maj 2015

StineW79

aarhusmor skriver:

ja tilfælde hvor man skal til et arrangement med andre mennesker

Arh på den måde! Ku slet ik lige se hva du mente vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.